Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
248
Bir ay önce 10.000 km'de bir CRF alarak aranıza katıldım. Genel olarak memnunum. Ancak Yakıt tüketimim 3.8 L/100 km civarında seyrediyor. Bana biraz fazla gibi geldi. Geçenlerde hava filtresini değiştirdim bu Yüzden. Ama bir değişiklik olmadı. Bu konu hakkında fikirlerinizi alabilir miyim?
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Bir ay önce 10.000 km'de bir CRF alarak aranıza katıldım. Genel olarak memnunum. Ancak Yakıt tüketimim 3.8 L/100 km civarında seyrediyor. Bana biraz fazla gibi geldi. Geçenlerde hava filtresini değiştirdim bu Yüzden. Ama bir değişiklik olmadı. Bu konu hakkında fikirlerinizi alabilir miyim?

bu konuyla alakalı skala bayağı geniş aslında.kullanım tarzı,dişli tipi,egzoz seçimi,hava filtresinin durumu,yağ kalitesi,mevsim sıcaklığı vs vs...ben bu motosiklet ile 2.6lt/100km ve 4.4lt/100km arası değerler yakaladım.uzun yolda stok egzoz ile sakin sürüşte 2.6lt'lere kadar düşebiliyor.4.4lt'yi ise daha yeni yakaladım.arrow performans egzoz ve 43t arka dişli takılı.15 gün boyunca sabah-akşam sadece 3km uzaklıktaki işyerime gitmek için kullandım.ümraniye trafiği ve motor tam olarak ısınmadan 4.4lt/100km değeri gördüm en fazla.bunun daha da üstüne çıkamaz,çünkü en kötü seneryo ile kullandım motosikleti.istanbul trafiğinde 3.5lt/100km ortalaması ile kullanıyorum.eğer sizde sıkışık trafikte kullanıyorsanız çok uçuk değerler yakalamamışsınız.eğer performans egzozunuz varsa çıkarmanızı tavsiye ederim.o zaman 3lt/100km civarlarına düşüyor yakıt tüketimi.saygılar!
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
60
Alıntı yaptım.Sitesi aşşağıda eklidir.Bu da bir CRF ve bir kaç soru-cevap ekledim:cat:


14MR_RS_0107%2B%2528Large%2529.JPG


14MR_RS_4289%2B%2528Large%2529.JPG


11174805_338593636309584_5597176376411003060_n.jpg


crf250lparts%2B%2528Large%2529%2B%25282%2529.jpg


Let's talk about your bike, the Honda CRF 250 L Rally. Why I chose this model as a basis instead of one with more features?

I wanted to show that the rally is not just what you see on TV, with extremely fast motorcycles and faces of 30,000. The rally is roadbook and navigation instruments, and have a good bike that will go well in the desert.For these reasons, the small 250L served beautifully. It's nice, very reliable, and above all very cheap. With my kit rally looks like her older sisters racing. In the end, as the maximum speed of this bike is reduced, much also it reduces the risk of serious accidents. He was also a challenge for me, and sponsors like different things.

And finally, I would say to people who think a CRF 250 L is not powerful enough to have fun on the field?

I always say that the power compensates for the lack of talent, haha. Of course the CRF250L is powerful enough to have fun, but we should not lose sight that is not an enduro 10,000 euros.
For those who want to have fun practicing road bike is a perfect tool, and with a few modifications can follow any enduro.



http://www.rollomotero.com/2015/06/la-honda-crf250l-rally-de-patrick-trahan.html
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
4
Merhaba Arkadaşlar, aranıza yeni katıldım.

Formda uzun uzun aradım fakat koyunu paylaşacak uygun yer bulamadım.
Bende crf 250l supermoto var. Bir kaç değişiklik için gereksinimlerime belki buradan cevap bulabilirim.

1. Karter korumasının olduğu yere şöyle bir parça uydurmak istiyorum, benzer parçayı nereden temin edebilirim, ne denir bu parçalara?
Fotoğraflardaki parçalar yine crf 250l'ye takılmış.

6283ed717f1e5686582b6a48eca0950d.jpg

3a242bc2de7a9f772b99aa50feafb374.jpg



2. Türkiye'de distribütörü yok "kriega overlander 30lt", ama benzeri muadili var mıdır? Getiren, getirmiş olan var mıdır?
Veya benzer özel dikim yaptırabileceğim, önerebileceğiniz bir yer?

5aa4699683216f6aabc56b222cc58c8b.jpg


3. Son olarak kendi etiket setimi yapmak için crf template aradım ".eps" veya ".ai" formatında. 25 - 30 sterline satan var. Biraz pahalı geldi. Belki daha önce bu konu ile ilgilenen olmuştur. Free crf çizim dokümanlarını bulabileceğim bir adres biliyor musunuz. Bahsettiğim formatlarda temin edip kendi stiker setimi oluşturmayı düşünüyorum.

http://vectortemplatestore.com/downloads/motocross-vector-graphics-templates/honda-motocross-vector-templates/crf-250-201316/

Yardım ve fikir verebilecek herkese şimdiden teşekkür ederim.

Saygılarımla.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam, Kriega'nın bütün ürünlerini FC-Moto'da bulabilirsin. US serisi birçok çantası ve sırt çantası bende var, tavsiye ederim.

http://www.fc-moto.de/Kriega/en
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
4
Seigen, yanıt için teşekkür ederim. Yurt dışı kaynaklı sanırım. Gümrükte sıkıntı çıkıyor mu? Anladığım kadarı ile siz oradan satın alma işlemi yaptınız.
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Seigen, yanıt için teşekkür ederim. Yurt dışı kaynaklı sanırım. Gümrükte sıkıntı çıkıyor mu? Anladığım kadarı ile siz oradan satın alma işlemi yaptınız.

sticker set şablonu icin facebook grubunda dosyası var. ai formatında ama boş şablon.tasarımını kendiniz yapmaniz lazım.
1 sayfa once motosikletin fotografini burada paylasmistim.uzerinde ki sticker setinin sablonunu cikardik ama tasarim yapacak birini bulamadik.siz yaparsaniz burada da paylasin lutfen.saygilar
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
248
sticker set şablonu icin facebook grubunda dosyası var. ai formatında ama boş şablon.tasarımını kendiniz yapmaniz lazım.
1 sayfa once motosikletin fotografini burada paylasmistim.uzerinde ki sticker setinin sablonunu cikardik ama tasarim yapacak birini bulamadik.siz yaparsaniz burada da paylasin lutfen.saygilar

Facebook kullanmayanlar için şablonu paylaşabilir misiniz rica etsem?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

bu konuyla alakalı skala bayağı geniş aslında.kullanım tarzı,dişli tipi,egzoz seçimi,hava filtresinin durumu,yağ kalitesi,mevsim sıcaklığı vs vs...ben bu motosiklet ile 2.6lt/100km ve 4.4lt/100km arası değerler yakaladım.uzun yolda stok egzoz ile sakin sürüşte 2.6lt'lere kadar düşebiliyor.4.4lt'yi ise daha yeni yakaladım.arrow performans egzoz ve 43t arka dişli takılı.15 gün boyunca sabah-akşam sadece 3km uzaklıktaki işyerime gitmek için kullandım.ümraniye trafiği ve motor tam olarak ısınmadan 4.4lt/100km değeri gördüm en fazla.bunun daha da üstüne çıkamaz,çünkü en kötü seneryo ile kullandım motosikleti.istanbul trafiğinde 3.5lt/100km ortalaması ile kullanıyorum.eğer sizde sıkışık trafikte kullanıyorsanız çok uçuk değerler yakalamamışsınız.eğer performans egzozunuz varsa çıkarmanızı tavsiye ederim.o zaman 3lt/100km civarlarına düşüyor yakıt tüketimi.saygılar!

Ben de kısa mesafe sıkışık trafikte çok kullandım. Zaman zaman E-5'e çıksam da trafik sıkıştığı için sağ taraftan oldukça yavaş gittim çoğunlukla. 12.000 km bakımı da yaklaştı. Muhtemelen yağ da etkiliyordur performansı. Egzost orijinal. Periyodik bakımda genel bir kontrol yapılmasını rica edeceğim.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
4
sticker set şablonu icin facebook grubunda dosyası var. ai formatında ama boş şablon.tasarımını kendiniz yapmaniz lazım.
1 sayfa once motosikletin fotografini burada paylasmistim.uzerinde ki sticker setinin sablonunu cikardik ama tasarim yapacak birini bulamadik.siz yaparsaniz burada da paylasin lutfen.saygilar

hamzarat, cevap için teşekkür ederim. Bahsettiğin facebook grup "Honda CRF 250 L Türkiye" mi? Davet gönderdim bakalım kabul ederlerse şablonu alırım. Bende boş şablon arıyordum. Eğer yapabilirsem güzel bir şeyler tabi ki buraya ekler, paylaşırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

Bu arada farklı bir başlığa yazdım ama cevap alamadım belki burada yardımcı olabilirsiniz.

Bende twobros var, crf için fakat gaz açtığım zaman çok fazla bağırması hoşuma gitmiyor. Düşük devirde veya rölantide ki sesini ise çok seviyorum. Bu doğrultuda bana bir öneride bulunursanız çok sevinirim. Düşük devir ve rölantide tatlı patırdama yapıp, yüksek devir ve hızlarda çok fazla cıyaklamayan bir egzoz arıyorum, böyle bir şey mümkün mü?

Nitekim trafikte twobros'un çok faydasını gördüm, her 5 aracın 3 ü yol veriyordu. Şu an ise orijinal egzoz sadece üflüyor ve ne yayalar nede otomobiller hiç sallamıyor. Acaba twobros dpkiller alsam etkili olur mu, istediğim sonucu alır mıyım?
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
hamzarat, cevap için teşekkür ederim. Bahsettiğin facebook grup "Honda CRF 250 L Türkiye" mi? Davet gönderdim bakalım kabul ederlerse şablonu alırım. Bende boş şablon arıyordum. Eğer yapabilirsem güzel bir şeyler tabi ki buraya ekler, paylaşırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

Bu arada farklı bir başlığa yazdım ama cevap alamadım belki burada yardımcı olabilirsiniz.

Bende twobros var, crf için fakat gaz açtığım zaman çok fazla bağırması hoşuma gitmiyor. Düşük devirde veya rölantide ki sesini ise çok seviyorum. Bu doğrultuda bana bir öneride bulunursanız çok sevinirim. Düşük devir ve rölantide tatlı patırdama yapıp, yüksek devir ve hızlarda çok fazla cıyaklamayan bir egzoz arıyorum, böyle bir şey mümkün mü?

Nitekim trafikte twobros'un çok faydasını gördüm, her 5 aracın 3 ü yol veriyordu. Şu an ise orijinal egzoz sadece üflüyor ve ne yayalar nede otomobiller hiç sallamıyor. Acaba twobros dpkiller alsam etkili olur mu, istediğim sonucu alır mıyım?

honda crf250l türkiye grubu sticker sablonunun oldugu yer.bir egzoz ile alakali sorunuzun yaniti facebook grubunda mevcut.reklam yapiyormus gibi oldum ama degil.orasi buradan cok cok daha aktif ve istenilen bilgiye ulasiliyor.
istanbul icerisinde stok egzoz ile gezilmez.en kucuk saygi yok trafikte.bende de arrow egzoz var.fazla gurultulu lakin acayip saygi gosteriyorlar.crf icin en guzel sesi FMF egzozda duymustum.onun da fiyati kit olarak 3000lira falan tutuyor.

@polemos hocam sticker sablonunu sizin icin yarin buraya link olarak atarim
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
1
Benim motorun aküsü boşalmış. Arabadan takviye ile çalıştırıp biraz gezdim. Doldu biraz sonra sabaha gine çalışmadı. Galiba akü iptal.
Motor 2 yaşında 6000 km de. Akünün bozulması normal mi? Yeni akü olarak ne almamı tavsiye edersiniz.
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
62
Seviye yükseltmek isteyenler için ideal motor.

Hem şehir içinde hem de arazi de kullanılabilir.

Özellikle son yıllarda rahatlığından dolayı şehir içi kullanımı da artmaya başladı.

Yeni özellikler gelir mi bilmiyorum ama orta siklet kullanıcılar için ideal olduğunu söyleyebilirim.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
17
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılıcam xmax 400 kullanıcısıyım satıp bir vitesli olrk crf 250 L alıp supermoto çevirmek istiyorum excel 17 inç jant sistemi fmf egzoz + olrk aksesuar kamera vb doldurmak istiyorm bi yorum isterim mantklımı sizce
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
fena motosiklet değil aslında bir kaç haftadır abime diye bakıyorum bu motorlardan istanbulda bi 10 motor kadar gezdim yarında bir kaç tanesine bakacağım şimdiye kadar tek duyduğum problemli parçası ön süspansiyon keçeleri kronik biraz çabuk patlamaları onun haricinde bir sorunu yok gibi


bu arada xcity takas düşünen olursa görüşmek isterim.
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
selamlar!
10 gündür şehirdışında crf250l ile geziyorum.6-7 kere yakıt harcamasını ölçtüm.istanbul içinde bu mevsimde,Arrow egzoz ve 43T dişli ile 3.5lt/100km ortalama ile geziyordum.şehir dışında tüketim değerleri dramatik şekilde düştü.stok egzoz ve stok arka dişli ile tüketim daha da düşebilir.

neyse aldığım bir kaç tüketim değerini paylaşayım:

istanbul-sakarya: mesafe 140km. sıcaklık 10°C,rüzgar 5km/h karşıdan esiyor, 100-110kmh ort sürat ile 4.12lt yakıt tüketimi(2.92lt/100km)
sakarya-pamukova: 45km-45km toplam 90km, sıcaklık 12°C, rüzgar yok, 80/90kmh ort sürat ile 2.72 litre yakıt tüketimi (3.02lt/100km)
sakarya-karasu : 45km-45km toplam 90km sıcaklık 15°C, rüzgar karşıdan 10km/h, 120-130kmh ort ile 3.2lt yakıt tüketimi (3.55lt/100km)
sakarya içi : 70km, sıcaklık 10°C-15°C arası, dur-kalk ve devirli kullanım, 2.7lt yakıt tüketimi (3.85lt/100km)
sakarya-istanbul: 135km, sıcaklık 10°C, rüzgar yok, 80kmh-130kmh arası, 4.1lt yakıt tüketimi (3.03lt/100km)
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
104
Hem arazi hem de şehir içi için ideal, alt devirlerde olan kısa tork oldukça dengeli bir sürüş keyfi sağlıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst