- Katılım
- 17 Ara 2012
- Mesajlar
- 1,799
- Motosikleti
- SuZan
arkadaşlar geçtiğimiz pazar günü sol arka sinyalimin camını kaybettim. orjinal sinyalleri araştırdım 140 tl civarı internette. hem cok büyük hemde cok pahalı olduklarından ön arka takım olarak led sinyal uygulaması yapıcam. daha önce yapan varmı ? flamanlı ampul ile led sinyallerin direnci farklı olacağından flaşörün direkt. yada hızlı çalışacağından korkuyorum. varmı başına gelen ?