Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Motorunuzu kullandim pek de begenemedim yauw :) gaz tepkimeside ivmelenmeside pek tatmin etmedi acikcasi daha iyi sonuçlar bekliyordum
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
bu arada acaba şasesi yamulan arkadaş resim atabilirmi gerçekten çok merak ettim biraz olsun mukayese edebilirim yada önlemimi alırım en azından...

valla sasesi yamulan arkadas baska sayfaya yazmıstı, onun mesajını buraya ben kopyaladım

yeni uye olmus sayılır ama bu sayfada hiç msj ı yok
 

arg

Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhabalar ,
250 cc sinifina geçerken klx 250 ve crf 250 arasinda mekik dokuyorum forumlardaki butun yorumlari okudum diyebilirim fakat ulkemizde kim hangi markayi kullaniyorsa onun en iyisi oldugu dusundugu icin objektif bir yorum bulamadim :) bunun dışında crfnin klx e gore torku dusuk oldugu soyleniyor böyle bişi var mi? Klx kullanma imkanım oldu fakat crf yi malesef süremedim eğer varsa basit disli degisimi modifikasyonu ile bu fark kapanir mi?
Cok tesekkur ederim..
Saygılar.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
@ Syanur

Honda AX-1'e baktım da Canon AE-1 gibi birşey.
Yani yıllar da geçmiş olsa bakınca heyecanlanıyor insan...
8500d/dk 29HP gerçekten 88yılını özlemle anasım geldi :)

Malesef normal olan bir şey olduğunda mükemmel gibi algılıyoruz dediğin gibi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

Olumsuz dikkatimi çeken bir özelliği KLX ve WR'den yaklaşık 10'ar kilo daha ağır.

Sana KTM alacağız 990 Super Duke sonra beraber gazlıyacağız :pl:

KTM_990_Super_Duke_R-aa_2007_04_1024x768.jpg
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
ikisini de kullandim, halen kullanan arkadaslarim var. her iki motosiklet de iyidir. arada cok fazla fark yok. ikisi de kolay kolay yari yolda birakmaz. bariz soyle ustundur ya da kotudur denecek kadar fark yoktur aralarinda. birbirlerine karsi ustunlukleri ve zayif yonleri elbette vardir ama goz ardi edilebilecek kadar. enduro yapacaksaniz ikisi de amaca uyar.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
54
valla sasesi yamulan arkadas baska sayfaya yazmıstı, onun mesajını buraya ben kopyaladım

yeni uye olmus sayılır ama bu sayfada hiç msj ı yok
Merhaba burayada paylasicam fotograflari bir kac saat sonra.Yoldayim suan telefondan takip ediyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

Fotoğrafları KLX WR CRF karşılaştırma konusunda paylaştım
 

arg

Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
4
ikisini de kullandim, halen kullanan arkadaslarim var. her iki motosiklet de iyidir. arada cok fazla fark yok. ikisi de kolay kolay yari yolda birakmaz. bariz soyle ustundur ya da kotudur denecek kadar fark yoktur aralarinda. birbirlerine karsi ustunlukleri ve zayif yonleri elbette vardir ama goz ardi edilebilecek kadar. enduro yapacaksaniz ikisi de amaca uyar.

Öncelikle teşekkür ederim yorumunuz için , benim derdim evden işe gideyim haftasonlarıda arkadaşlarımla azıcık eğlenelim . arkadaşlarım klx 250 kullanıyor maddi yönden dolayı crf 250 bana çok güzel geliyor ama klx sahipleri crf yi sürekli üvey evlat gibi kötüledikleri için kafamda soru işareti kalıyor ..
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Öncelikle teşekkür ederim yorumunuz için , benim derdim evden işe gideyim haftasonlarıda arkadaşlarımla azıcık eğlenelim . arkadaşlarım klx 250 kullanıyor maddi yönden dolayı crf 250 bana çok güzel geliyor ama klx sahipleri crf yi sürekli üvey evlat gibi kötüledikleri için kafamda soru işareti kalıyor ..
Asfaltta yoğun kullanıcaksanız crf daha ideal...
 

arg

Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
4
Asfaltta yoğun kullanıcaksanız crf daha ideal...

Çoğunlukla asfaltta kullanacağım fakat haftasonlarıda arkadaşlarımdan geri kalmak istemiyorum , bunu söylememin nedeni (Tabiki sürücü etkeni olabilir )Crf leri sürekli arkalarda yada rampalarda zorlanırken görüyorum doğrumudur ?

Teşekkürler.
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Öncelikle teşekkür ederim yorumunuz için , benim derdim evden işe gideyim haftasonlarıda arkadaşlarımla azıcık eğlenelim . arkadaşlarım klx 250 kullanıyor maddi yönden dolayı crf 250 bana çok güzel geliyor ama klx sahipleri crf yi sürekli üvey evlat gibi kötüledikleri için kafamda soru işareti kalıyor ..

Crf ağır araziye gelmez, şasi yamulur, sekman kaçırır vss. Arazi için wr250,klx250 iyidir. Bozuk yolda kullanılmayacaksa, cbr250 konforsuz geliyorsa wr250 ve türevlerine 15bin vermektense crf250 alınabilir.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Kuyruğu vurunca sadece subframe eğilmiş. Bence büyütecek bir durum yok. Kuyruk üzerine yandan ağır darbe alırsa yamulması normal. Gidona alınan darbe ile o kısmın eğilmesi mümkün değil. Mutlaka motor havalanmış ve kuyruk üzerine düşmüş. Kaynak ile tamir edilebilir ve hatta sağlamlaştırılabilir. Arkaya ağır çanta takanların da bu tip kazalarda subframe eğmeleri bence kaçınılmaz. ADVRIDER da da bir kaç kişi subframe i eğip takviye yaptırmışlar.

img_frame_q.jpg


Şasemiz iki parça, ön alt kısım ana şase, arka kuyruk kısmı ise subframe diye adlandırılıyor. Arka ince görünsün ve Hasar gördüğünde kolay tamir edilsin diye bu yol seçilmiş. Honda sitesinde öyle diyor.

http://world.honda.com/CRF250L/chassis/page02.html
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
171
gidonla beraber kuyruk aynı anda ana şase bölümü boşta kalacak şekilde düşme gerçekleşmiş olmalı gidonda bu yüzden yamulmuştur garanti kapsamasa bile kusur olmama ihtimali yüksek bence büyütecek birşey değil zaten düşmek için yapılmış bir motorda değil granajlar bile sert kaliteli malzemeden yapılmış.başka bir forumdada yan yatma sonucu ayak pedi,nin ana şaseyi göçürdüğünü akumuştumbence bu endişe verici...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sonuçta "motor sağa çekiyor bariz" diyor arkadaş. Yani sorunu büyütmeye gerek yok, zaten sorun büyük...
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
1
Arkadaşlar herkese merhaba ben crf 250 mi yeni aldım ve kullanmayı yeni ögreniyor olmama ragmen kisa surede alistim. Simdi sizlerle tanismak ve gezi gruplarina katilmak istiyorum.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Syanur, motorun oturduğun kısmı eğildiğinde motorun düz mü eğri mi gittiğini nasıl anlayacaksın ki? En azından motorun bu kısımları alüminyum değil ve kaynakla parça ekleyerek sağlamlaştırılabilir. Zaten honda bu parçanın dayanıklılığı için 2 kişi artı 5 kg yük demiş. Grenaj çizilmesin diye yan koruma takanlar var, ya düşünce ana şaseyi eğerlerse düşünüyorlar mı acaba ? Gidip arka bagaj takarsak, iki kişi binersek de taşımayabilir. Bu parça Alüminyum olsa tamiri de mümkün olmazdı. Aynı şekilde aynı sınıfta hangi motor olursa olsun o kısım eğilebilir. Eğilsin değişebilsin masraf açmasın diye öyle bir şey yapmışlar. Ama servis tutup 2000 lira tamir parası isterse ben de kıyameti kopartırdım şahsen. Sub-frame denilen parçanın maksimum parça işçilik 300 lira tutması lazım bana göre. O da eğilmiş, kırılmamış, yani kaynakla düzeltilebilir. Yurt dışında da benzer kazalar yaşanıyor ama motor ucuz, parça ucuz , servisin zihniyeti farklı.

http://www.gt-rider.com/thailand-motorcycle-forum/showthread.php/38273-Recommended-Motorcycle-repair-shops

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=823409&page=408
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
motor çekiyorsa olay kuyrukta değildir ozaman.

motor çekiyorsa olay kuyrukta değildir ozaman.

aynen
koltuğu ve plakalığı tutan üçgen şasinin yamulması(kaldıki resimdeki yamukluk neredeyse belli bile değil) sağa yada sola çekme yaptırmaz.
çekme var ise arka beşik yada ön kavallarda aramak lazım sorunu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

Syanur, motorun oturduğun kısmı eğildiğinde motorun düz mü eğri mi gittiğini nasıl anlayacaksın ki? En azından motorun bu kısımları alüminyum değil ve kaynakla parça ekleyerek sağlamlaştırılabilir. Zaten honda bu parçanın dayanıklılığı için 2 kişi artı 5 kg yük demiş. Grenaj çizilmesin diye yan koruma takanlar var, ya düşünce ana şaseyi eğerlerse düşünüyorlar mı acaba ? Gidip arka bagaj takarsak, iki kişi binersek de taşımayabilir. Bu parça Alüminyum olsa tamiri de mümkün olmazdı. Aynı şekilde aynı sınıfta hangi motor olursa olsun o kısım eğilebilir. Eğilsin değişebilsin masraf açmasın diye öyle bir şey yapmışlar. Ama servis tutup 2000 lira tamir parası isterse ben de kıyameti kopartırdım şahsen. Sub-frame denilen parçanın maksimum parça işçilik 300 lira tutması lazım bana göre. O da eğilmiş, kırılmamış, yani kaynakla düzeltilebilir. Yurt dışında da benzer kazalar yaşanıyor ama motor ucuz, parça ucuz , servisin zihniyeti farklı.

http://www.gt-rider.com/thailand-motorcycle-forum/showthread.php/38273-Recommended-Motorcycle-repair-shops

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=823409&page=408

neeeee 2000tl mi istemişler. kırık veya çatlak yok, hafif bükülmüş sadece, düzeltmek çok kolay.

resimdeki gibi koltuk ve kuyruğu söküp sağ taraftan uzunca bir boru sokulup, aşağıya doğru çok hafif bir güç uygulayarak 2dk da düzeltebilirsiniz.
2000tl mi isterim haaa ::)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst