- Katılım
- 16 Eyl 2011
- Mesajlar
- 992
biliyorum, modifiyenizi takib etmiştim.tabi bende orjınalı 150 lik, modifiyesi anca 220cc motor olunca ,sizinde önceden str niz oldugunu biliyorum ve benimde bildiğim bir model str ondan onla kıyaslama istedim
tesekkürler
2005 ten beri 200-250cc çinli kullandım. son 1senedir KLR kullanıyorum, 650cc nin gücü tabiki bam başka; 2. vitesi 100km
ama 650lik kullanmama rağmen çıktığım son hız 170km; o da çok çok nadir. genelde 120-130km yi geçmem.
o yüzden crf benim için biçilmiş kaftan. klr de harcadığım benzin ile gezdiğim kilometrenin 2katı gezmek benim için en cazip olay. çünkü yaz kış motor üstünden inmeyen biriyim.
















