Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Arkadaşlar ben mecburen birçok yerde artçı ile biniyorum. O nedenle açıklamak isterim. Önceleri ayaklıkların çok yukarıda olmasından şikayetçi olan eşim zamanla şehiriçinde buna alıştı. Kısa mesafelerde sorun yok. Fakat uzun mesafelerde kesinlikle sorun çıkartır. Benim basit bir hesabım var motosikletler CC leri kadar km yaparlar. Yani bu motorla 250 km çapının dışına çıkmaya başladığınızda sizi çok yorar. Artçılı artçısız. Asfalt performası çok iyi. Kaldırım dinlemiyor :) Ayrıca titreşimsiz gibi birşey. Bugün arazide kullanışsız olacağını düşündüğüm aynalarını değiştirdim. Fotolarını yükleyeceğim bakalım siz nasıl bulacaksınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

http://i41.photobucket.com/albums/e297/luzunsakal/CRF 250 L Arka Canta/Ayna1.jpg?t=1366980941

http://i41.photobucket.com/albums/e297/luzunsakal/CRF 250 L Arka Canta/Ayna2.jpg?t=1366980943

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------

Parlak olan kısmı siyaha boyayacağım. Gözüme güzel gözükmedi. Faakt kesinlikle enduro motosiklete yuvarlak ayna yakışıyor bence :)

bende KLR 650 de bu aynaları kullanıyorum(WİWİ 7,5tl), orjinallerini kenara kaldırdım. zaten orjinalleride yuvarlak. parlak kısmı boyarsan %99 boyayı atacaktır. başta bende yakıştıramamamıştım ama şimdi yakışıklı geliyor gözüme. iyikide parlak diyorum çünkü plastik kısım siyah, metal kısım siyah, gidon siyah insanın içi kararır bee :) CRF ye de çok yakışmış bence. arkadaşımın CRFsine de hediye almıştım onunda çok hoşuna gitti, ayrıca belirteyim. endoroda yuvarlak ayna fikrine %100 katılıyorum
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
14
Emre dediğini düşündüm bende soradan boyayı atacağı için vazgeçtim. Hem fiyatı uygun hemde güzel. Ayrıca güzel olmasından çok ki bu göreceli bir durum işlevsel olması daha önemli. Beni bu düşünceye iten orjinal aynalarının arazide düşünce çok dönmeyeceğinden kırıacağı düşüncesi. Yuvarlak aynalara baktığımızda ise neredeyse her yere dönüyor. Bu da arazide avantajlı :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
14
egsoz çok dışarıda. Arazide bana problem olacak gibi. Egsoz önerilerinizi alabilir miyim? Yeni alacağım egsozda yan plastiğini de kullanmak istiyorum. Araziye çıkarken sökeceğim. Önerileriniz ve uygulamalarınız varsa paylaşabilir misiniz teşekkürler.
 

trr

Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
72
Arkadaşlar selamlar herkese.. Bende crf250l ile aranıza pazartesi katılacağım İnşallah bir aksilik olmazsa.
Bursa'da yaşıyorum. Yaş 28. Tecrübem çok az. Scooter ve honda güvenli sürüş1den ibaret..

Ekipman konusunda yardımcı olabilirmisiniz acaba. Çok seçenek var. Bilmeyince hangisi iyi hangisi kötü anlıyamıyor insan.. Acaba bunlar doğru seçimmi?

Kask
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/NITRO-MX450-VIZORLU-ENDURO-KASK-pmu1438.html
veya
http://www.dadasmotor.com/urun_detay.asp?urun=563



Mont olarak bu ikisini alıp berabermi kullanmalıyım
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4Riders-Basic-Tekstil-Ceket-pmu2221.html
+
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-ARMOR-KOMPLE-UST-GOVDE-KORUMA-pmu1732.html

yoksa bunun gibi birşey almalıyım

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/Kushitani-Junichi-Deri-Ceket-pmu2156.html


http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-DESTEKLI-KORUMALI-KOT-PANTOLON-pmu1740.html
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-MAFSALLI-DIZ-KORUMA-pmu2146.html
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4R-ALWAYS-TOURING-BOT-pmu2140.html

Şimdiden teşekkürler..
Tekrardan selamlar herkese..
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
bot olarak bu daha uygun sanki butce ayarlanabilirse
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/FORMA-ADVENTURE-BOT-pmu1159.html
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar selamlar herkese.. Bende crf250l ile aranıza pazartesi katılacağım İnşallah bir aksilik olmazsa.
Bursa'da yaşıyorum. Yaş 28. Tecrübem çok az. Scooter ve honda güvenli sürüş1den ibaret..

Ekipman konusunda yardımcı olabilirmisiniz acaba. Çok seçenek var. Bilmeyince hangisi iyi hangisi kötü anlıyamıyor insan.. Acaba bunlar doğru seçimmi?

Kask
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/NITRO-MX450-VIZORLU-ENDURO-KASK-pmu1438.html
veya
http://www.dadasmotor.com/urun_detay.asp?urun=563



Mont olarak bu ikisini alıp berabermi kullanmalıyım
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4Riders-Basic-Tekstil-Ceket-pmu2221.html
+
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-ARMOR-KOMPLE-UST-GOVDE-KORUMA-pmu1732.html

yoksa bunun gibi birşey almalıyım

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/Kushitani-Junichi-Deri-Ceket-pmu2156.html


http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-DESTEKLI-KORUMALI-KOT-PANTOLON-pmu1740.html
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-MAFSALLI-DIZ-KORUMA-pmu2146.html
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4R-ALWAYS-TOURING-BOT-pmu2140.html

Şimdiden teşekkürler..
Tekrardan selamlar herkese..

Motoru nerede kullanacaksınız, ş.içi ulaşım mı, yoğun olarak arazi mi yoksa karışık mı? Hergün binerim diyor musunuz ?

4R'nin ürünleri genelde kısa ömürlü oluyor tavsiye etmem. O deri ceket de olmaz, çok kısa kesimi var, SS motorlara daha çok tulum üstü olarak gidecek bişey o.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
2 ürünüde kullanıyorum ve gayet memnunum 4Ridersi kötü bir marka değildir Syanur.
-ceketi 1ay önce aldım, fiyatına göre çok iyi fakat çok soğuk havalarda işe yaramaz. kısa sürüş yapılacaksa üzerine rüzgarlık giymek gerekir. çok soğuk havada uzun sürüşlerde üzerinde rüzgarlıkta olsa işe yarıyacağını sanmıyorum.
-vücut koruma yazlık bir üründür, üzerine tşört geçirip araziye dalarsın. fakat uzun yol için sadece onu kullanmayı düşünüyorsan 60-70km izerinde seni pek korumayacaktır. her ürünün kullanım alanı farklıdır.
şunuda belirteyim, Aliexpresteki vücut koruma fiyatlarını görünce 4riders'ınkini aldığıma pişman oldum :( Hep senin yüzünden Syanur, sen alıştırdın beni bu aliexprese :)
http://www.aliexpress.com/item/Moto...et-Spine-Chest-Protection-Gear/686507292.html

beyazda pek yakışır crf ye
http://www.aliexpress.com/item/FREE...S-BOOTS-DIRTBIKE-BOOTS-NASA-EX/846908583.html
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
2 ürünüde kullanıyorum ve gayet memnunum 4Ridersi kötü bir marka değildir Syanur.
-ceketi 1ay önce aldım, fiyatına göre çok iyi fakat çok soğuk havalarda işe yaramaz. kısa sürüş yapılacaksa üzerine rüzgarlık giymek gerekir. çok soğuk havada uzun sürüşlerde üzerinde rüzgarlıkta olsa işe yarıyacağını sanmıyorum.
-vücut koruma yazlık bir üründür, üzerine tşört geçirip araziye dalarsın. fakat uzun yol için sadece onu kullanmayı düşünüyorsan 60-70km izerinde seni pek korumayacaktır. her ürünün kullanım alanı farklıdır.
şunuda belirteyim, Aliexpresteki vücut koruma fiyatlarını görünce 4riders'ınkini aldığıma pişman oldum :( Hep senin yüzünden Syanur, sen alıştırdın beni bu aliexprese :)
http://www.aliexpress.com/item/Moto...et-Spine-Chest-Protection-Gear/686507292.html

beyazda pek yakışır crf ye
http://www.aliexpress.com/item/FREE...S-BOOTS-DIRTBIKE-BOOTS-NASA-EX/846908583.html

:) Bizim bir arkadaş da 4R bot aldı, daha kışı geçirdi yaza girmeden 2sinde de dikişler attı, açıldı. 4R nin dizliğini(büyük olanı) beğenmiştim mesela ama pantolonu ve botu tırt gelmişti bana. Armor olarak da görevini yapar gibi ancak üzülme, A.X'ten alacağın o kormalar da aynı kalitede sayılır sadece daha ucuz :cherry:

Genel olarak idare eder bir marka, öyle alayım tüm işlerimi görür denemez ama idare eder bir marka sayılır.

Bir de AX ten bot tavsiye etmem. Başka bir arkadaş da yine çinden günlük kullanımlı bir bot aldı. Geldiğinde kaval kemiği korumasının boş olduğunu gördük. Fotolarda canavar gibi duruyordu, bakalım nekadar dayanacak. En azından bot gibi çok aşınmaya açık ürünleri biraz daha kaliteli tercih edersek paramızı daha verimli kullanmış oluruz diye düşünüyorum ben. Pantolon da ölye keza, 2 günde dikiş atıyor, yada kumaşı naylon çıkıyor felan :)
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
tam istediğim motor diyordum ki yine hüsran. fiyat ok, tasarım ok, hadi güçte ok dedik, ama o kilo neymiş ya. sırf kilosundan ötürü vazcaydım.
 

trr

Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
72
Eyz teşekkürler tavsiyen için.. Bütçeyi uydurabilirsek güzel bot gerçekten :)

Syanur arada şehir için binerim elbette ama çoğunlukla haftasonları binmek istiyorum. 4riders ürünleri Türk malıymış sanırım. O yüzden tercih etmek istedim açıkcası. Fiyatlarıda iyi. Ama kalite olarak kötüyse ayrı mesele..
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
39
arkadaşlar bende 2 hafta önce bi crf alıp aranıza katıldım fakat motoru aldığım günden beri motorun altında çok az bi antifriz damlası oluyor bu konu hakkında bilgisi olan varmı
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
171
aslanefe motoru 0 aldıysan olabilir benimkide yapmıştı bir müddet sonra normale döner
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst