- Katılım
- 18 Ocak 2013
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
S.a iyi günler.
2005model honda cgl125 var. dış görünüşünü değiştirmek istiyorm çok klasik geliyor bana. motorumu seviyorum yaşm 16. bu yaz başladım motor kullanmaya. bunun uzerinde öğrendim hiç düşmedim hiç biyerini bozmadm çok sağlam bir motor hele benım elimde :mrgreen: motoru biraz asabi kullanıyormda
orjnllikten tek farkı egzozun ucudur
bildiğiniz gibi bu senenın sezonu kapandı
bu yaza motoru bambaşka çıkarmak istiyorum tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz fikir vermenızı isterim
şuan motorun zaten masrafı var ona para harcıcaz +birde motora görsel modifiye yapmak istiyorm.
öncelikle masraflarını anlatayım.
debrajı değişecek debrajı bitirdik örenene kadar
ale: malesef hızlı bırakamıyordum hemen kafayı havalıyordu
hatta bir gün plakalıgı çatlattım
arka lastik kabak hergün patlıyor şuanda patlak yatıyor. içine eski şamyerli kesip lastiğin içine döşedik. yararı oldu
yağı deişcek
motora ilk başladığım zamanlar tam 5liralık benzınle 42km civarı geziyordum bir gün sibob ayarı yaptım hem yapamadılar hemde yakıt birden yarı yarıya arttı şuan 25km anca gezıyorm. bileciğin sanayisindede bukadar olur işte :jocolor:
sibob ayarı yaptıracagım yenişehire götürüp. karburator temızlenıp ayarlanacak.
aküyü sezon başı sıfır aldım yaz bitmeden gene bitti aküde deişecek sanrım.
ale:
şuan gereklı masrafları bu kadarı aklıma geliyor.
::cheeeeer
resimler bunlar.
yapmak istediklerim aklıma gelenleri söyliyeyim sizden fikirler beklerim.
jantları boyamıyacağım.yanak ve kırmızı şerit atacağım.
xenon takacağım motoru biraz kesmeyi düşünüyorm
M direksiyon takıp aynaları çıkaracagım.
ön çamurlugu hoşuma gitmiyor parlak.
onuda hoşuma giden bi çamurluk bulabılrsem deıştırecegım.
sinyaller çok büyük tofaş sinyali gibi. sinyalleri söküp başka takablrsem takacağım.
egzozu deiştireceği aşağıdaki resmdeki egzozu alacagm bi arkadaş taktı sesi çok güzel araba gibi rolantide bile güzel sesi var.
75tlmiş
birde sahibindende gördum bu koltugun ordaki demiri nasıl kaldırmış bilen varmı yada motorun sahibi ? çnkü bende yapmak istiyorm arka tarafı güzel deil motorumn.
bildiğiniz gibi bu senenın sezonu kapandı
şuan motorun zaten masrafı var ona para harcıcaz +birde motora görsel modifiye yapmak istiyorm.
öncelikle masraflarını anlatayım.
debrajı değişecek debrajı bitirdik örenene kadar
arka lastik kabak hergün patlıyor şuanda patlak yatıyor. içine eski şamyerli kesip lastiğin içine döşedik. yararı oldu
yağı deişcek
motora ilk başladığım zamanlar tam 5liralık benzınle 42km civarı geziyordum bir gün sibob ayarı yaptım hem yapamadılar hemde yakıt birden yarı yarıya arttı şuan 25km anca gezıyorm. bileciğin sanayisindede bukadar olur işte :jocolor:
sibob ayarı yaptıracagım yenişehire götürüp. karburator temızlenıp ayarlanacak.
aküyü sezon başı sıfır aldım yaz bitmeden gene bitti aküde deişecek sanrım.
şuan gereklı masrafları bu kadarı aklıma geliyor.
yapmak istediklerim aklıma gelenleri söyliyeyim sizden fikirler beklerim.
jantları boyamıyacağım.yanak ve kırmızı şerit atacağım.
xenon takacağım motoru biraz kesmeyi düşünüyorm
M direksiyon takıp aynaları çıkaracagım.
ön çamurlugu hoşuma gitmiyor parlak.
sinyaller çok büyük tofaş sinyali gibi. sinyalleri söküp başka takablrsem takacağım.
egzozu deiştireceği aşağıdaki resmdeki egzozu alacagm bi arkadaş taktı sesi çok güzel araba gibi rolantide bile güzel sesi var.
birde sahibindende gördum bu koltugun ordaki demiri nasıl kaldırmış bilen varmı yada motorun sahibi ? çnkü bende yapmak istiyorm arka tarafı güzel deil motorumn.
