honda cgl125 2005. nasıl modifiye vs. yapabilirz ?

Katılım
18 Ocak 2013
Mesajlar
8
S.a iyi günler. :) 2005model honda cgl125 var. dış görünüşünü değiştirmek istiyorm çok klasik geliyor bana. motorumu seviyorum yaşm 16. bu yaz başladım motor kullanmaya. bunun uzerinde öğrendim hiç düşmedim hiç biyerini bozmadm çok sağlam bir motor hele benım elimde :mrgreen: motoru biraz asabi kullanıyormda :) orjnllikten tek farkı egzozun ucudur :) :)
bildiğiniz gibi bu senenın sezonu kapandı :) bu yaza motoru bambaşka çıkarmak istiyorum tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz fikir vermenızı isterim :)
şuan motorun zaten masrafı var ona para harcıcaz +birde motora görsel modifiye yapmak istiyorm.
öncelikle masraflarını anlatayım.
debrajı değişecek debrajı bitirdik örenene kadar :pale: malesef hızlı bırakamıyordum hemen kafayı havalıyordu :D hatta bir gün plakalıgı çatlattım :)
arka lastik kabak hergün patlıyor şuanda patlak yatıyor. içine eski şamyerli kesip lastiğin içine döşedik. yararı oldu
yağı deişcek
motora ilk başladığım zamanlar tam 5liralık benzınle 42km civarı geziyordum bir gün sibob ayarı yaptım hem yapamadılar hemde yakıt birden yarı yarıya arttı şuan 25km anca gezıyorm. bileciğin sanayisindede bukadar olur işte :jocolor:
sibob ayarı yaptıracagım yenişehire götürüp. karburator temızlenıp ayarlanacak.
aküyü sezon başı sıfır aldım yaz bitmeden gene bitti aküde deişecek sanrım. :pale:
şuan gereklı masrafları bu kadarı aklıma geliyor.
di-ZLRN.jpg

di-1K9Q.jpg
::cheeeeer
di-V42I.jpg

di-WYB1.jpg

di-KFBC.jpg

di-YP1P.jpg

di-2CMI.jpg

:) resimler bunlar.
yapmak istediklerim aklıma gelenleri söyliyeyim sizden fikirler beklerim.
jantları boyamıyacağım.yanak ve kırmızı şerit atacağım.
xenon takacağım motoru biraz kesmeyi düşünüyorm :)
M direksiyon takıp aynaları çıkaracagım.
ön çamurlugu hoşuma gitmiyor parlak. :( onuda hoşuma giden bi çamurluk bulabılrsem deıştırecegım.
sinyaller çok büyük tofaş sinyali gibi. sinyalleri söküp başka takablrsem takacağım.
egzozu deiştireceği aşağıdaki resmdeki egzozu alacagm bi arkadaş taktı sesi çok güzel araba gibi rolantide bile güzel sesi var. :) 75tlmiş :p
di-VH6Y.jpg

birde sahibindende gördum bu koltugun ordaki demiri nasıl kaldırmış bilen varmı yada motorun sahibi ? çnkü bende yapmak istiyorm arka tarafı güzel deil motorumn.
di-CC4R.jpg
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
İlk önce aynaları çıkarın derim ben ! ve o kask denilen şeyde gereksiz , ayrıca resimdeki biralar az gelmiş olmalı 3-4 daha koyun bence...
 
Katılım
18 Ocak 2013
Mesajlar
8
bileydim bu kadar bu konuya takılcanızı atmazdım + benım sordugum soru farklı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

tm sen dedin die bi daki sefere daha fazla koyarım.
aynaları zaten sökeceğim. o kask denilen şeyde sadece kolumda takılı oluyor habern olsun....!!
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
aynası olmayana neden aynan yok git bi çift ayna al kask al dersiniz,adamın aynasıda var kaskıda var çıkar dersiniz.Herşeye muhalefet olmayın be kardeşim.
2dk sakin olup elinizdeki klavyeyi yavaşca yere bırakın yardımcı olmaya çalışın.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Yaş 16, Alkollü resim, Kaskı kolunda eli belinde motifi.Sen 3 büyüklere oynamışsın.Bu üyeler sana apache kardeşliği dayanışmasını tam veremeyebilir.



Saygılar.

http://www.facebook.com/pages/Gantep-modifiye-motorlar%C4%B1-cg/314702055225078

Senin aradığın adres budur.
 
Katılım
18 Ocak 2013
Mesajlar
8
aynası olmayana neden aynan yok git bi çift ayna al kask al dersiniz,adamın aynasıda var kaskıda var çıkar dersiniz.Herşeye muhalefet olmayın be kardeşim.
2dk sakin olup elinizdeki klavyeyi yavaşca yere bırakın yardımcı olmaya çalışın.
sonunda biri çıktı :) bugun kayıt oldum bi anda soğumaya başladım siteye. siteyi biliyordum uzun zamandır ama kayıt gereği duymadım diyeblrm. bugun işten vakit buldum bilgisayara ayırdım kendimi öyle. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------

Yaş 16, Alkollü resim, Kaskı kolunda eli belinde motifi.Sen 3 büyüklere oynamışsın.Bu üyeler sana apache kardeşliği dayanışmasını tam veremeyebilir.

[url]http://g1301.hizliresim.com/15/l/j25r3.jpg[/url]

Saygılar.

http://www.facebook.com/pages/Gantep-modifiye-motorlar%C4%B1-cg/314702055225078

Senin aradığın adres budur.

ne diyon sen ya. seni bu konularda birisi ellemişki bundan bu garezin..
şurdan bas git ya banlatma meraklısısınn gariba.. ben ne sordum bu ne soruyor..
sanada bu gider o zmn..
di-L126.jpg

fotoları nasıl kaldırıyorz bilen varmı siteyi tam çözemedm.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
M direksiyon takıp aynaları çıkaracagım.
[/url]

aynası olmayana neden aynan yok git bi çift ayna al kask al dersiniz,adamın aynasıda var kaskıda var çıkar dersiniz.Herşeye muhalefet olmayın be kardeşim.
2dk sakin olup elinizdeki klavyeyi yavaşca yere bırakın yardımcı olmaya çalışın.



Farkındaysanız adam zaten çıkartacağım diyor... Lütfen yazısını tam okuyun....
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
M direksiyon takıp aynaları çıkaracagım.
Tartısma cıkarmak için sormuyorum ciddi ciddi merak ettiğim için soruyorum. Bu senin tarzın da ki insanlar hani apaçi deniyor aynayı neden cıkarma gereksinimi duyarsınız? Yav kardeşim ayna motorcunun emniyetidir, güvenliğidir.. Durunca ne oluyor onu anlamıyorum. Hani motorda sırıtan bir parça vardır cıkarırsın güzelini alırsın sinyal vs. tarzı ama aynayı cözmüş değilim. Çok tepki alırsın bence buralarda demedi deme :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
M direksiyon takıp aynaları çıkaracagım.
Tartısma cıkarmak için sormuyorum ciddi ciddi merak ettiğim için soruyorum. Bu senin tarzın da ki insanlar hani apaçi deniyor aynayı neden cıkarma gereksinimi duyarsınız? Yav kardeşim ayna motorcunun emniyetidir, güvenliğidir.. Durunca ne oluyor onu anlamıyorum. Hani motorda sırıtan bir parça vardır cıkarırsın güzelini alırsın sinyal vs. tarzı ama aynayı cözmüş değilim. Çok tepki alırsın bence buralarda demedi deme :)

Hah işte olay bu ... 2 tane cam parçası motorun üzerinde olunca karizmaları çiziliyor olmalı ...
 
Katılım
18 Ocak 2013
Mesajlar
8
M direksiyon takıp aynaları çıkaracagım.
Tartısma cıkarmak için sormuyorum ciddi ciddi merak ettiğim için soruyorum. Bu senin tarzın da ki insanlar hani apaçi deniyor aynayı neden cıkarma gereksinimi duyarsınız? Yav kardeşim ayna motorcunun emniyetidir, güvenliğidir.. Durunca ne oluyor onu anlamıyorum. Hani motorda sırıtan bir parça vardır cıkarırsın güzelini alırsın sinyal vs. tarzı ama aynayı cözmüş değilim. Çok tepki alırsın bence buralarda demedi deme :)
eyvallah. demek istediğini anladım.ama tarz meselesi değil zevk meselesi diğelim birde öyle denemek istiyorm. çünkü motorun görünümünden ben sıkıldım he beyki aynaları söker rahat edemezsem başka bi ayna takabilirim.ben fikir almak için konuştum ama adam ne anlatıyor..mustafamısın nesin konuşup durma karizmaymış o kadar ergen bişe olsaydım çoktan sökerdim zor bişe deil 2döndürünce çıkıyor zaten. +bnm alkol konuma karışacağına sen önce kendin alkol kullanmadan motor kullan.. sabah profilinde görmüştüm şimdi bulamadm sanırım sildin görür die.. tabia haklısınya sen..
burda konuları kendimiz silebiliyormuyuz bilmiyorum ama. eğer yetkili biri varsa silsin şu konuyu boşuna düzenınızı bozmıyaym..
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Gıcır gıcır motor bence en iyi modifiye orjinalliğidir.Hiç uğraşma böyle bin hatta o egzozdaki tenekeyi ve arkadaki ledide sök.Hele o son resim varya sahibindendeki motor o nasıl bir iğrençliktir.Eksiğini kapat 150 liraya pirelli lastik al öyle bin derim.Aynayı falan sakın ola ki çıkarma derim eski motorumun aynaları kırılmıştı 1 gün aynasız gezdim ve hayatımda en kötü sürdüğüm gün oldu.Bir daha aynasız gezmeyeceğime yemin ettim zaten zorunluluktan gezdim.Eğer çok modifiye yapmak istiyorsan sade bir şey yap lastiğin kenarlarına şerit çek xenon tak başkada birşey yapmamanı tavsiye ederim.
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
bütçeni aşmayacaksa depo ve çamurluklara airbrush yapmayla başla sonra güzel bir egzoz al tak jantların göbeğini ve çemberini motorla aynı renk yap ama teller metalik olarak kalsın. performans olarakta açık hava filtresi mikuni karbüratör vb gibi şeylere bak. utunma motor senin sen beğendikten sonra başkasının ne düşündüğü önemli değil.
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
paint costum u öneririrm boyata bilirsiniz mesela jant lar sarı çamurluk vs siyah motorun kendisi zaten kırmızı

sonra elcikler deyişmeli
aynayı aşağıdan verebilirsiniz küçük bir ayna işinizi görür elciklerin altında güzel durur
egsozda sizin tercihiniz şuanlık aklıma gelenler bunlar
 
Katılım
18 Ocak 2013
Mesajlar
8
güzelim cgl ne hale gelecek kim bilir:bounce:

dediğin doğruda olablr. ben denemek istiyorum orjnl parçaları nasıl olsa elımde olacak beyenmedıgımı tekrar eski hale getiririm. yorum için tşkrler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

saol :) ledler basit şeyler onları sökecegım zaten :) asfaltta yakmaya kıyamıyorm acıkcası :) toprakta iyi oluyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------

Gıcır gıcır motor bence en iyi modifiye orjinalliğidir.Hiç uğraşma böyle bin hatta o egzozdaki tenekeyi ve arkadaki ledide sök.Hele o son resim varya sahibindendeki motor o nasıl bir iğrençliktir.Eksiğini kapat 150 liraya pirelli lastik al öyle bin derim.Aynayı falan sakın ola ki çıkarma derim eski motorumun aynaları kırılmıştı 1 gün aynasız gezdim ve hayatımda en kötü sürdüğüm gün oldu.Bir daha aynasız gezmeyeceğime yemin ettim zaten zorunluluktan gezdim.Eğer çok modifiye yapmak istiyorsan sade bir şey yap lastiğin kenarlarına şerit çek xenon tak başkada birşey yapmamanı tavsiye ederim.
orjnalliğini bozmak istemıyormdum başta ama sonradan iyice sıkıldım. değişiklikler yapmak istiyorum orjinal parçaları nasıl olsa evde bulunacak beyenmedıklerımı tekrar eskıye çevirebilirm :)
egzozdakını sök demişin ben iyice alıştım orjnl sesiyle hayatta yapamam hatta başka orjnl egzozlu motora binince devrini bile hissetmıyorm. o turuncu asyadakı egzozdan alacagım onunki dahada çok bağırıyor :) sesi seviyorum diyeblirm :) ilk deiştireceğim şey lastik zaten 3gün arka arkaya şamyel deiştirdim 60tl en sonunda içine eski şamyeli doladık şimdi kolay kolay patlamıyo olan 60tlye oldu :) birde sibob kesiyo şamyel deiştiriyorm mecbur.
ayna konusuna gelirsek önce deneyeceğim olmassa tekrar başka ayna takacağım :)
xenon takacagım şerit çekilecek kırmızı bantta çekeceğim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

bütçeni aşmayacaksa depo ve çamurluklara airbrush yapmayla başla sonra güzel bir egzoz al tak jantların göbeğini ve çemberini motorla aynı renk yap ama teller metalik olarak kalsın. performans olarakta açık hava filtresi mikuni karbüratör vb gibi şeylere bak. utunma motor senin sen beğendikten sonra başkasının ne düşündüğü önemli değil.

açıkcası bütcem çok fazla deil çünkü gerekli masrafları bile oldukça miktar tutuyor birde bir şeyler ypmak isteyince iyice çoğalıyor.
dediğim gibi turuncu asyadakı egzozdan alacagım :) jantlarım tel deil :) performans olark hiç birşey yapmayı düşünmüyorum çunku oldukça seri bir makina bana fazlasıyla yetiyor zaten öyle otobana falanda çıktıgımız yok ehliyet yok :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

paint costum u öneririrm boyata bilirsiniz mesela jant lar sarı çamurluk vs siyah motorun kendisi zaten kırmızı

sonra elcikler deyişmeli
aynayı aşağıdan verebilirsiniz küçük bir ayna işinizi görür elciklerin altında güzel durur
egsozda sizin tercihiniz şuanlık aklıma gelenler bunlar

bilgiler için teşekkurler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

yorumlar için tek tek teşekkürler :) bekledığım yorum türü bunlardı ama daha konu açar açmaz böyle bir tepki almak istemezdım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst