honda cbx 750 motoru olan varmı

Katılım
20 Haz 2009
Mesajlar
16
selam arkadaşlar ben de cbx 750 p alarak aranıza katıldım.Beni de çok korkutmuşlardı fakat makine beni şaşırttı harika bişey yaklaşık 1500 tl masraf yaptım ama şu an mükemmel tavsiye ederim.ses inanılmaz
 
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
2
cbx 750

bende cbx 750 aldım haftaya antalyaya getirtiyorum.
bakalım nasıl çıkacak kötüde çıksa onunla uğraşmak büyük zevk olacak
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
valla benim motor o kadar güclü degil - sadece 57PS - ama yarisi kadar yakiyor. yeni 4silindir 100PS civarindaki motorlara bakarsan onlar da 10-15 ykr arasi birsey yakiyorlar...

ama bence CBX750 yaksin. helal olsun o alete! :)

hornet 4 silindir 100 ps, 200-250 yakıyor, yani 100 km de 6-7 litre, 100-150 krş ancak ybr yakıyor
 
Katılım
10 Haz 2005
Mesajlar
60
dsc00696oe.jpg
 
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
2
selamun aleykum arkadaşlar adım deniz yeni uyo oldum bu sıteye sebebi 750 honda cbx aldım 91 model motoru orjınalıyle bırebır yapıldı janzımanıdışlılerı felan yeni aldıgım kışı tanıdık saolsun 10 yıl yagını koy bın dıyor garantısınıde verıyor bu ilk motorum bu arada bilmem gereken önemlı şeyler varmı bu motor hakkında şimdiden çok teşekkur ederım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
 
Katılım
3 Ara 2016
Mesajlar
1
Arkadaslar ben siteye yenı üye oldum 2008 den beri honda cbx750 kullanıcısıyım bu motoru kullanmayan bilemez.Tek kelıme ile harıka yakıt konusunda ise zevkin 3-5 olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------

arkadslar nasıl resım atabılırım buraya ben
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Arkadaslar ben siteye yenı üye oldum 2008 den beri honda cbx750 kullanıcısıyım bu motoru kullanmayan bilemez.Tek kelıme ile harıka yakıt konusunda ise zevkin 3-5 olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------

arkadslar nasıl resım atabılırım buraya ben


o motorun değerini bilin valla...

resim upload sitelerinden upload edip burada resim butonuna linki kopyalarak.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
1
Arkadaşlar bende CBX 750 Katalog vs tüm bilgiler mevcut.
Ayrıca zamanında polis motorlarına yedek parça verdim. elimde bayağı stok var, 2 adet te motosiklet var. yanlız parçaları eksik, parça niyetine değerlendireceğim.

İhtiyacı olanlar bana ulaşsın.5309112592
 
Katılım
10 Haz 2005
Mesajlar
60
Cbx750 Konya adlı üye Merhaba bende 2006 yılından beri cbx750 kullanıyorum karşılikli bilgi alışverişi yapmak isterim
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1
sanırım konuyu hortlatıyorum. 10 seneye yakındır kullanıyorum. neredeyse tüm arızaları halledilebilir durumda. yakın zamanda bir sorunum oldu çözümsüz kaldım. debriyaj tam çekili iken 1. vitese sorunsuz geçiş yapıyor ama kısa zaman sonra maneti sıkmama rağmen motor gitmeye çalışmaya başlıyor. balatalar yeni hidrolik yeni üst merkez kapağı ve iç takımı yeni.
txLleH.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst