valla benim motor o kadar güclü degil - sadece 57PS - ama yarisi kadar yakiyor. yeni 4silindir 100PS civarindaki motorlara bakarsan onlar da 10-15 ykr arasi birsey yakiyorlar...
ama bence CBX750 yaksin. helal olsun o alete!![]()
hornet 4 silindir 100 ps, 200-250 yakıyor, yani 100 km de 6-7 litre, 100-150 krş ancak ybr yakıyor
Tarihe bakarsan anlarsın :mrgreen: o zamanlar benzin ucuzmuş![]()
Arkadaslar ben siteye yenı üye oldum 2008 den beri honda cbx750 kullanıcısıyım bu motoru kullanmayan bilemez.Tek kelıme ile harıka yakıt konusunda ise zevkin 3-5 olmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
arkadslar nasıl resım atabılırım buraya ben