Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------

Serviste motul amortisör yağı koyun dedi. Burçlarını ve orjinal keçelerini sipariş verdim honda Bike parts dan. Gelsin tekrar topluycam bakalım ne cıkacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------

Dediğiniz doğru biraz sertleşti amortisör.sanırım motul alıcam.

Ayrıca motor yağını orjinal 10w40 kullanıyordum bu sefer 15w50 mobil1 alıcam bakalım o nasıl olacak

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

Honda Bike parts dan sipariş veren varmı. Gümrük problem yaratırmı

Herkese teşekkür ederim bilgi paylaşımı çok verimli ve sağlıklı oluyo.

ön amortisor yağı önemli en kalitelisini alın motul factory line iyidir.

motor yağı olarak motorun km si 30-40bin üstü ise 15-50w iyidir çünkü motorda km ye bağlı bir aşınma söz konusudur bunun için 10-40wdan daha kalın olan 15-50 tercih edilmelidir,10-40 koyulursa motordan geeln mekanik sesler artabilir.

ben partzillayı tercih ediyorum daha uygun fiyatlar. Honda bike parts da fiyatlar pound üzerinden biraz tuzlu.

bu arada partzilladan sipariş verecekseniz veya başka verecek olan varsa kargo ücretini bölüşmek adına ortak sipariş geçebiliriz, aşağı yukarı 100dolarlık bir alışveriş yapacağım.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
selam millet 2013 cbr600fa ile bende buralardayım artık ilk fırsatta resimleri atacağım:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Merhaba arkadaşlar,
2006 model motoruna sol ön amartisor Yag kaçırıyor.kenelerin yeniledim,iç borusunu yeniledim gene kaçırdı bugun. İkinci El alıcam sanırım yardımcı olursanız sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

Tlf dan yazıyorum yazım hataları için özür dilerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

Ön amortisör burçları nerden alabilirim bilgisi olan varmı
Ayrıca amortisör için 480CC 10 numara yağ kullanıyoruz dogrumu acaba

honda parts üzerinden bakabilirsiniz yurt dışındaki bir bayi üzerinden satış yapılıyor ma fiyatlar buradaki ile fark etmiyor

ben ucuz yollu bazı parçaları wemoto üzerinden alıyorum
 
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
20
Verdiniz bilgiler için teşekkürler. Sipariş verdim. Gelince tekrar amortisörü topluycam bakalım gene kaçıracak mı?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Verdiniz bilgiler için teşekkürler. Sipariş verdim. Gelince tekrar amortisörü topluycam bakalım gene kaçıracak mı?

fotoğraflarıda bekleriz o zaman detaylı :)



ayrıca baya olmuş fotoğraf koymayalı :)


geçtiğmiz haftalarda 2 gece kampa kaçtım yoldan bir kare
10175374_434686873402234_1187754721_n.jpg


ve dönüşünde 77777 km'yi devirirken
12145351_845908562174614_2132114589_n.jpg


haydarpaşa
12145024_103816829982591_1829968213_n.jpg


ve son olarak dün geceden bir kare
10985975_479636475550655_1537609451_n.jpg


tüm kareler telefon ile çekilmiştir son fotoğraf için farklı bir fotoğraf yazılımı kullanıldı sadece :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
nice yüksek km lere bence hiç satmayın motorunuzu, ne gerek var adam gelcek abi bunun km si yüksek boya var cart curt diyecek,sizin nasıl kullandığınıza nasıl bakım yaptığınıza bakmayacak,f4i efsane bir motor bence bir klasik her zevke hitap eden oturmuş bir motor benim motorumun kmside 48 bin oldu bunun 30binini ben yaptım,gönlümden geçen farklı motorları denemek ama bu motora kıyılmaz ve en ufak yerine kadar tabiri caiz ise ciğerini biliyorum,maddiyat el verirse bunun yanına başka bir tarz motor alacağım, f4i herzaman duracak:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
nice yüksek km lere bence hiç satmayın motorunuzu, ne gerek var adam gelcek abi bunun km si yüksek boya var cart curt diyecek,sizin nasıl kullandığınıza nasıl bakım yaptığınıza bakmayacak,f4i efsane bir motor bence bir klasik her zevke hitap eden oturmuş bir motor benim motorumun kmside 48 bin oldu bunun 30binini ben yaptım,gönlümden geçen farklı motorları denemek ama bu motora kıyılmaz ve en ufak yerine kadar tabiri caiz ise ciğerini biliyorum,maddiyat el verirse bunun yanına başka bir tarz motor alacağım, f4i herzaman duracak:)

Valla bende öyle istiyorum ama maddiyat zorluyo işte
Rx3i evo ya geçmeyi düşünmüyo değilim açıkçası

Yağ pompası değişeli 2 bin km olmadı daha değişimden 1000km sonra yağ yağ filtresi değişti 2000km sonra bi daha değişecem ama gönlüm el vermiyo ne olur ne olmaz diye

Bi egsantrik zincirim ötmeye başladı yine pompa ile egsantrik zinciride değişmişti ama gergi kafasına göre ötüyo neden anlamadım açıkçası
Bide lastikleri değişsem artık çok iyi olacak bem yıl hemde diş derinliği olarak bitikler
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
2
Adamlar tekeri yanlis takmislar, balans ayari da komple yanlismis baska yerde duzelttiler hemen
 
Katılım
24 May 2015
Mesajlar
5
Arkadaşlar selam,

2006 model CBR 600 F'ime grenaj koruma takozu aldım(Ben Bursa'dayım parça İstanbul'dan geldi) Lakin koruma takozlarının oturacağı,yan grenajın şase ile birleştiği noktadaki grenaj vidasını söktüğümde,koruma takozlarının vidalarının bu yuvaya göre çok büyük olduğunu gördüm.Malzemeyi aldığım yeri arayıp durumu izah ettim,uygun bir vida bulursam uyabileceği söylendi.Fakat ben buna uygun bir vidayı nereden bulabilirim? Daha önce bu işlemi yapmış arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

Tekeriniz düz bassın...
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Arkadaşlar selam,

2006 model CBR 600 F'ime grenaj koruma takozu aldım(Ben Bursa'dayım parça İstanbul'dan geldi) Lakin koruma takozlarının oturacağı,yan grenajın şase ile birleştiği noktadaki grenaj vidasını söktüğümde,koruma takozlarının vidalarının bu yuvaya göre çok büyük olduğunu gördüm.Malzemeyi aldığım yeri arayıp durumu izah ettim,uygun bir vida bulursam uyabileceği söylendi.Fakat ben buna uygun bir vidayı nereden bulabilirim? Daha önce bu işlemi yapmış arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

Tekeriniz düz bassın...
Nalburdan pul ve vida bulabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst