Arkadaşlar merhaba, elime para geçtikçe bakım için ihtiçıkarını alıyorum. Şimdi yağını alıcam.
1. 15x50 mi 10x40 mı yada ne kullanıyorsunuz.
2. Hangi marka
Kitapçıkta yazandan şaşma yaz kış 10w40 kullanacaksın extreme hava koşullarında değişiyor o yağ referansları afrika sıcağı veya kutupmardaki don durumunu yaşamıyoruz neticede
Benim tercihim motuldan yana olur 5100 %80tam %20yarı sentetik karışımlı
İpone tercih edenlerde var kötü bir yağ değil ama vites geçişleri biraz sertleşebiliyomuş duyduğum ( kullandım mı hiç hayır )
selam arkadaşlar tertemiz bir 600f buldum tamamiyle parçaları orjınal 2007 model ve 49 binde, fiyatı 18 çok sanırım 17 dusunurdum ben ne dersiniz? Egzantirik zinciri ses çıkarma sorunu cozulmus dikkat etmem gereken birşey var mı? Expertiz yaptırıcam ama expertizde çıkamıyacak bir sorun olur mu ? Maslaktaki Levent ustaya mı gotursem acaba?
Neredeyse 10 yaşındaki bir makinaya 18bintl bayılmak ??
Egsantrik sesini çözmenin farklı bi kaç yolu var
İlki orjinal otomatik gergiye biraz daha sert olan bir yay yaptırıp içindeki ile değişmek
Problemi çözüyor mu evet ama eksi yanı zincire daha fazla baskı uygulanıyo ve neticede ömrü daha çabuk bitiyo aslında
İkinci seçenek hangi modeldi unuttum ama gsxr gergisi uydurmak vida delik yerlerini biraz genişlettinmi oluyo yapan bi kaç kişi oldu ama orj bir seçenek değil gözümde
Son seçenek manual gergi ( ki ebayden cnc kesim olanlardan yeni sipariş verdim bekliyorum ) bozulma derdi yok ses yapmaya başladıkça ayar yapıyosun eksi yanı sonuçta bi uğraştırısı var kullanıma göre 2 3 ayda1 ile 1 sene kadar zamanda
Herkese merhaba. Şu anda 2012 model CBR 125R kullanıyorum. Şubat ayında gelecek bir miktar nakit ile 600F'e geçeceğim inşallah. 15.000 gibi bir bütçem olacak. Öneri ve tavsiyelerinizi beklerim.
F artık bu paraları hak edecek bir motosiklet değil
Ama adam mikmeyi ülkece şeref meselesi yaptığımızdan kim kime dum duma
O paraya daha teknolojik motosikletler var yapmayın arkadaşlar
Siz böyle param var yapıyosunuz millet hemen fiyatları artttırıyor
2015 fuarında 32 33 aralığında satılan 600rr ları alanlar şimdi 0 fiyatı nerefeyse 40bintl diye en az 34 35 bin tl istiyolar
E insafsız sen hiçmi gazlamadın bu motorlar marş basmadın yol yapmadın mı ?
Motor azda olsa eskimiş hem aldığın fiyat ve sattığın fiyat nedir öyle ? Ayıptır...