Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
selam dostum İzmirde olsan tavsiye edeceğim biri vardı ama Ankara ya hakim değilim,bu arada boya ve grenaj tamiri işini 1 kere yaptırın tam olsun ;) sonradan tekrar gözünüze batan yerler olmasın derim e tabi iyi yapan yerlerin genelde parası da iyi oluyor.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Beyler yağ ve filtre değişimini kendim yapmak istiyorum videosunu izledim basit görünüyor ancak filtreyi Sökmek için aparat gerekiyor belli bir ölçüsü numarası varmı aparatın tavsiyenizi bekliyorum
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
130
arkadaşlar 96 model 600f alacağım 9 milyara şuanda. motorum + 6 milyar vereceğim. bütçem kısıtlı ondan bu yola başvurdum. 2006 600rr kuyruk ve jant takılmış. naked suanda. ama grenajları duruyor,motor 50 bin küsür kmde yağ yakma varmış ufaktan sıkıstırınca 100-200 gram yakıyormuş yağ. 50 bin km sonra sekman değiştirirsin dedi. ne denli alınası bu motor? şaside problem yok temize benziyor kısmen. bütün ağır bakımlarını yaptırmış sekman dışında. bilemiyorum ne düşünüyorsunuz.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Beyler yağ ve filtre değişimini kendim yapmak istiyorum videosunu izledim basit görünüyor ancak filtreyi Sökmek için aparat gerekiyor belli bir ölçüsü numarası varmı aparatın tavsiyenizi bekliyorum

aparat sökerken rahatlık sağlıyor açıkçası
ama tornavida vs uzun birşey saplayıp sökebilirsin aslında
takarkende elinle sıkabildiğin kadar sıkmak yeterli oluyor

yağ tapasınıda sıkarken tatlı sert sıkman gerekiyor yani sertleşmeye başladığı yerde bırakman gerekiyor
ve arasına bakır bir pul koyman gerekiyor yağ kaçağını engellemek için bu pullar tek kullanımlık olurlar genelde

arkadaşlar 96 model 600f alacağım 9 milyara şuanda. motorum + 6 milyar vereceğim. bütçem kısıtlı ondan bu yola başvurdum. 2006 600rr kuyruk ve jant takılmış. naked suanda. ama grenajları duruyor,motor 50 bin küsür kmde yağ yakma varmış ufaktan sıkıstırınca 100-200 gram yakıyormuş yağ. 50 bin km sonra sekman değiştirirsin dedi. ne denli alınası bu motor? şaside problem yok temize benziyor kısmen. bütün ağır bakımlarını yaptırmış sekman dışında. bilemiyorum ne düşünüyorsunuz.

o işe pek bulaşma derim muhtemelen yağ eksiltmeside daha fazladır o makinanın
sıkıntı sekmanlar yağ kaçağına başladılar ise yolda bir anda yağın hepsinide yakabilir sızdırmazlığını iyice kaybedip
artı silindirlerde çizik olabilir buda ayrıca bir masraf kendi başına

sadece sekman yapayım desen her silindirde 2 tane basınç 1 tane yağ sekmanı var yetkili herhangi bir servisi arayarak fiyat alaiblirsin veya lingshondaparts.com adresinden de bakabilirsin aşağı yukarı aynı fiyatlara denk geliyor buradaki fiyatlar ile ( bi tık yukarısı veya aşağısı olabilir ) ama motoru sökme takma en az 1000tl alacaklardır buna motor bloğundaki tüm conta takımları eklenecek sökmüşken yataklara bakman gerekir değişme zamanı gelmiş ise bunlarda bir masraf toplamda 5 ana yatak var ve her bir bölgede 2 parça alıyorsun hem krank hemde piston kolları değişecek olur ama genelde yani 5 krank yatağı + 4 piston kolu 9x2 18 yatak yapar

bu kadar değişiklik yapıyorken egsantrik zinciri sübap ayarına bakılır zincir zamanı yaklaşmışsa bunada 420 liramı ne vereceksin
sübaplarda ayar tutmaz ise şimler değişecek 16 sübap var her sübap içinde 2 şim oluyor ( hepsi değişmez içlerinde değişerek oran tutar ise diğerleri alınır sadece )

gibi gibi yani komple giriyorsan kafadan bi 3bin tl masraf demek buda
ayrıca kuyruk değişimi başka bir soru makina bu kadar oynanmışken ilerde satmak istediğinde ne yapacaksın ?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
aparat sökerken rahatlık sağlıyor açıkçası
ama tornavida vs uzun birşey saplayıp sökebilirsin aslında
takarkende elinle sıkabildiğin kadar sıkmak yeterli oluyor

yağ tapasınıda sıkarken tatlı sert sıkman gerekiyor yani sertleşmeye başladığı yerde bırakman gerekiyor
ve arasına bakır bir pul koyman gerekiyor yağ kaçağını engellemek için bu pullar tek kullanımlık olurlar genelde
bu aparatın bir ölçüsü varmı yoksa hepsi aynımı?
birde benım makine 2013 model garantisi devam ediyormu 4yıl muhabbeti var hani 13'leri kapsıyormu?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bu aparatın bir ölçüsü varmı yoksa hepsi aynımı?
birde benım makine 2013 model garantisi devam ediyormu 4yıl muhabbeti var hani 13'leri kapsıyormu?

Ölçü olarak hatırlamıyorum ama sanayide parçacılarda vs bulursun birde çok güvenme bendeki yalama oldu mesela sökmeye çalışırken çabuk bozulabiliyolar
Garanti için servise danışmak daha doğru olur kafadan bişe diyemem
 
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
20
Fren hidroliğini değiştirmek istiyorum karar veremedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

Rbf mi dot mu alsam
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Fren hidroliğini değiştirmek istiyorum karar veremedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

Rbf mi dot mu alsam

rbf serisinin en iyisi 660.pist kullanımında sürekli ve sık kullanımda yeterince soğuyamayan frenlerin hidroliği kaynatması durumunu yaşamamak için rbf 660 iyidir.

gündelik kullanımda çok sert ve sık fren kullanmıyorsanız.virajlı ininşli çıkışlı yollarda acemilik sonucu sürekli eliniz ayağınız fren üzerinde değilse ipone dot4 de gayet iyidir.ipone dot 4 kullanıyorum ve ben 20km bol virajlı ve inişli parkurda kendi limitlerimde bile 250 kilo motorlarla kaynatamadım freni
 
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
20
Arkadaşlar merhaba, elime para geçtikçe bakım için ihtiçıkarını alıyorum. Şimdi yağını alıcam.
1. 15x50 mi 10x40 mı yada ne kullanıyorsunuz.
2. Hangi marka
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
selam arkadaşlar tertemiz bir 600f buldum tamamiyle parçaları orjınal 2007 model ve 49 binde, fiyatı 18 çok sanırım 17 dusunurdum ben ne dersiniz? Egzantirik zinciri ses çıkarma sorunu cozulmus dikkat etmem gereken birşey var mı? Expertiz yaptırıcam ama expertizde çıkamıyacak bir sorun olur mu ? Maslaktaki Levent ustaya mı gotursem acaba?
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
5
Herkese merhaba. Şu anda 2012 model CBR 125R kullanıyorum. Şubat ayında gelecek bir miktar nakit ile 600F'e geçeceğim inşallah. 15.000 gibi bir bütçem olacak. Öneri ve tavsiyelerinizi beklerim.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
selam arkadaşlar tertemiz bir 600f buldum tamamiyle parçaları orjınal 2007 model ve 49 binde, fiyatı 18 çok sanırım 17 dusunurdum ben ne dersiniz? Egzantirik zinciri ses çıkarma sorunu cozulmus dikkat etmem gereken birşey var mı? Expertiz yaptırıcam ama expertizde çıkamıyacak bir sorun olur mu ? Maslaktaki Levent ustaya mı gotursem acaba?

dostum bana özelden numaranı yazarsan f hakkında yardımcı olurum sana,elimden geldiği kadarıyla.
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
benim bir motor var ve çok temiz zaten 2002 600f sport sana tavsiye ederim 15750 ye satıyorum 0 542 527 52 80 telim ararsan yardımcı olurum
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar merhaba, elime para geçtikçe bakım için ihtiçıkarını alıyorum. Şimdi yağını alıcam.
1. 15x50 mi 10x40 mı yada ne kullanıyorsunuz.
2. Hangi marka

Kitapçıkta yazandan şaşma yaz kış 10w40 kullanacaksın extreme hava koşullarında değişiyor o yağ referansları afrika sıcağı veya kutupmardaki don durumunu yaşamıyoruz neticede

Benim tercihim motuldan yana olur 5100 %80tam %20yarı sentetik karışımlı
İpone tercih edenlerde var kötü bir yağ değil ama vites geçişleri biraz sertleşebiliyomuş duyduğum ( kullandım mı hiç hayır )

selam arkadaşlar tertemiz bir 600f buldum tamamiyle parçaları orjınal 2007 model ve 49 binde, fiyatı 18 çok sanırım 17 dusunurdum ben ne dersiniz? Egzantirik zinciri ses çıkarma sorunu cozulmus dikkat etmem gereken birşey var mı? Expertiz yaptırıcam ama expertizde çıkamıyacak bir sorun olur mu ? Maslaktaki Levent ustaya mı gotursem acaba?
Neredeyse 10 yaşındaki bir makinaya 18bintl bayılmak ??
Egsantrik sesini çözmenin farklı bi kaç yolu var
İlki orjinal otomatik gergiye biraz daha sert olan bir yay yaptırıp içindeki ile değişmek
Problemi çözüyor mu evet ama eksi yanı zincire daha fazla baskı uygulanıyo ve neticede ömrü daha çabuk bitiyo aslında
İkinci seçenek hangi modeldi unuttum ama gsxr gergisi uydurmak vida delik yerlerini biraz genişlettinmi oluyo yapan bi kaç kişi oldu ama orj bir seçenek değil gözümde
Son seçenek manual gergi ( ki ebayden cnc kesim olanlardan yeni sipariş verdim bekliyorum ) bozulma derdi yok ses yapmaya başladıkça ayar yapıyosun eksi yanı sonuçta bi uğraştırısı var kullanıma göre 2 3 ayda1 ile 1 sene kadar zamanda

Herkese merhaba. Şu anda 2012 model CBR 125R kullanıyorum. Şubat ayında gelecek bir miktar nakit ile 600F'e geçeceğim inşallah. 15.000 gibi bir bütçem olacak. Öneri ve tavsiyelerinizi beklerim.

F artık bu paraları hak edecek bir motosiklet değil
Ama adam mikmeyi ülkece şeref meselesi yaptığımızdan kim kime dum duma

O paraya daha teknolojik motosikletler var yapmayın arkadaşlar
Siz böyle param var yapıyosunuz millet hemen fiyatları artttırıyor
2015 fuarında 32 33 aralığında satılan 600rr ları alanlar şimdi 0 fiyatı nerefeyse 40bintl diye en az 34 35 bin tl istiyolar
E insafsız sen hiçmi gazlamadın bu motorlar marş basmadın yol yapmadın mı ?
Motor azda olsa eskimiş hem aldığın fiyat ve sattığın fiyat nedir öyle ? Ayıptır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst