Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
yatakları değiştiriyor musun ?

Evet Hocam Şuan'da Krank - Kol Yataklar - Sübap Yağ Lastikleri - Wiseco 66 MM Forged Piston + Segman Takımı ve Üst Kapak Contası + Tüm Contalar, Biyel Kolları, Yağ Pompası, Termostat Değişecek.

Parçaların Hepsini Aldık Yurt Dışından Yavaş Yavaş Elimize Ulaşmaya Başladılar En Geç 2 - 4 Hafta Arasında Motor Toplanacak ve Marş Yapacağız.

Arkadaşım Belli Bir Süre Daha Motora Binecek ( Mart Ayına Kadar ) Ardından Satışı Alacağım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
20
Merhaba,yurtdışında nerden alıyorsunuz?yurtiçi gore daha uygundur muhakkak.

Ön amortisör yağ keçisi
Ön arka balata
Zincir
Ön sinyal takımı
Ayna takımı
Hava filtresi
Yag filtresi
Buji
Orjinal elik
Denge topuzu
Arka fren diski(fiyatı uygun olursa)

İlk aklıma gelen bunlar tabi bakıma girince ne çıkar bilmiyorum
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
yok abim bulamadım yav aslında motorcular da bulunuyor da çalıntı motor parçası olabilir diye almak istemiyorum,

sende kaynaksız orjinal sağ ayna varsa talibim :)

Evde bir ara bakmam lazım yatağın altında bir sürü bişeler var ama emin değilim bir ara vermiştim birilerine sanki

Merhaba,yurtdışında nerden alıyorsunuz?yurtiçi gore daha uygundur muhakkak.

Ön amortisör yağ keçisi
Ön arka balata
Zincir
Ön sinyal takımı
Ayna takımı
Hava filtresi
Yag filtresi
Buji
Orjinal elik
Denge topuzu
Arka fren diski(fiyatı uygun olursa)

İlk aklıma gelen bunlar tabi bakıma girince ne çıkar bilmiyorum


Ön amortisör keçesi honda servisten al çok pahalı değiller
Fren balata setini ebc distribitöründen simtelli al yetkili servistekiler yarı simtellidir
Dişli zincir did x ring al maslak ve kadıköyde yerleri var
Sinyaller için ebaye bak istediğin şekilde ledli vs bulursun
Ayna acil bir durum yoksa yine ebay
Hava filtresi k&n veya bmc marka var spor eksi yanı yakıtın az bişe artar kullanıma bağlı ama her seferinde orj hava filtresine para bayılmamış olursun temizlik kitleri var bu markaların 1 temizleme solisyonu ve arkasından takarken özel yağ solisyonu
Yağ filtreside serviste 30 40 lira bişe kesinlikle orj tavsiye ederim
Buji orjinali imr9h-9c modelidir cr9eh modelide olur ama tavsiye etmem orjinali lazer teknolojisi ile üretilmiş iridyumdur ucuzuna kaçma hem erken biter hemde daha pahalıya patlar km bazında
Elcik ve denge topuzunuda servisten veya dışardan temin edersin tavsiyem ebay olurdu şekilli istediğinden alman için ama rizoma çakmawı alma sakın ve denge topuzunuda ince ufak olanlardan alma hiç bir işe yaramıyorlar
Ben arka diskimi papatya desenli aldım ebay üzerinden orjinali pahalı çıkma işi riskli olur bu arada diskten memnunum bir sorunu problemi yok

Ebayde açık arttırmalardan çok komik rakamlara ürün alabiliyorsun tek dezavantajı 1.5 2 ay beklemek çoğu zaman şansa 1 2 haftada gelebildiğide olmuyo değil


Hepsi telefondan yazıldığından yazımda bir hata kusur varsa affola
 
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
20
Merhaba arkadaslar,
Ön ömortisorlerde Yag kaçağı vardı. Söktük sıkıntı iç borular cok kötüymüş, çıkma yada sıfır uygun ankarada kimde vardır.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Beyler bana bir yardımcı olun kafam karışık:/
Şimdi cbr600rr 2007-2008 modelleri benim butceme uygun ancak temizini bulmak zor km'leri belirsiz geneli kazalı apaci modunda bunun yerine 2011model cbr600f var km'si orjinal kazasiz arkadaşımın tanıdığı birinin makinesi sorunsuz racing sevgimde bir başka gerçi 2yıl kullanip litrelik makine alacagim bir türlü karar veremedim hangisinden yürüsem ne dersiniz?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Beyler bana bir yardımcı olun kafam karışık:/
Şimdi cbr600rr 2007-2008 modelleri benim butceme uygun ancak temizini bulmak zor km'leri belirsiz geneli kazalı apaci modunda bunun yerine 2011model cbr600f var km'si orjinal kazasiz arkadaşımın tanıdığı birinin makinesi sorunsuz racing sevgimde bir başka gerçi 2yıl kullanip litrelik makine alacagim bir türlü karar veremedim hangisinden yürüsem ne dersiniz?

Bu ilan iyi gibi duruyor. İncelediniz mi?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bu-fiyata-kacmaz-pazarlik-yoktur-221288556/detay
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499

hocam hepsi iyi görünüyor ama arıyorum veya gidip motora bakıyorum moralim bozuluyor sorunsuz tertemiz yazıyolar hepsi yalan en son tertemiz yazan ilanın 8bine yakın trameri çıktı utanmadan bende yeni öğrendim diyor onun için 600rr'lardan soğudum gibi bu ilanada gidip yerinde bakmak lazım teşekkür ederim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
hocam hepsi iyi görünüyor ama arıyorum veya gidip motora bakıyorum moralim bozuluyor sorunsuz tertemiz yazıyolar hepsi yalan en son tertemiz yazan ilanın 8bine yakın trameri çıktı utanmadan bende yeni öğrendim diyor onun için 600rr'lardan soğudum gibi bu ilanada gidip yerinde bakmak lazım teşekkür ederim.

En iyi tanıdık bildik yerden almak. Dediğiniz gibi durumlar çok oluyor. Bence biraz daha bekleyin illaki temizi düşer ilana.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hocam hepsi iyi görünüyor ama arıyorum veya gidip motora bakıyorum moralim bozuluyor sorunsuz tertemiz yazıyolar hepsi yalan en son tertemiz yazan ilanın 8bine yakın trameri çıktı utanmadan bende yeni öğrendim diyor onun için 600rr'lardan soğudum gibi bu ilanada gidip yerinde bakmak lazım teşekkür ederim.

tramer kaydı olan bi motordada her zaman ne olduğu bilinemiyor ki
kimisi sigortadan para koparma derdinde grenajları söküp varsa sağda solda kırıkları takıyor
kimisi gerçekten o kadar masraflı olup parasını alıp çıkma parçalarla toplayıp kalanı cebine atıyor

birde plakanın o araç öncesinde başka vukuatları var ise onlarda çıkabiliyor oda ayrı bir problem
benim motorun şu an üzerinde bulunan plakada zamanında bir otomobile ait kayıtlarda çıkıyor mesela

zaten adam düzgün satıcısı ise baştan çatır çatır söyler şahsen benim motoru isteyen bi kaç kişi oldu zamanında söyledim bi kere olduğu yerde yatırmak zorunda kaldım haklı iken haksız çıktım bir kerede solumdan araç bana çarptı diye çok şükür biniyorum halen daha

biraz kaza sonrası yapılan işlemlerde önemli bir konu adam akıllı toparlamak var yalap salap iş yapmak var başkasına yedirip elden çıkartırım nasıl olsa diye
millet yurt dışında kendi motorunu kendi açar ölçer biçer toplar grenajlarını istediği gibi custom yaoar
bizde burada o motor açılmış bu motor boya görmüş üstüne 2 aksesuar takar o aksesuarlar 0 mış gibi üstüne eklenir fiyatın ( hatta yerse 2 katı üzerinden felan böyle kallavi bir fiyat )

0 araca zam gelir adam motoru aldığı fiyatın üzerinde satar km felan tabi bu arada sizlere ömür veya fiyat fırlayınca nasıl olsa kar ile satıcam der canına okur makinanın

uzar gider

fuardan 2015 model 600rr'ları millet pazarlıkla 31 küsür 32bine aldılar
gel görki şimdi bu fiyattan aşağı motor yok ! hani 2. eldi 0 parasından pahalı ne oldu ?
bizim milletimiz adam öpmeyi çok seviyor
devletde mesela ederinin fazlasına satılan mallar için ceza vergisi koysa ekstra milletim alım gücü kendine gelir herkes kazık atmaya çalışanı şikayet ede ede...

çok uyuz olduğum konular benimde
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar, geçen yıl cbr 600fa(2013) motorumu 13 bin kilometredeyken aldım. Şimdi 26 bin kilometreye geldi. Aldığımda üzerinde Michelin Pilot Power 3 lastikleri vardı. Geçen ay yaklaşık 25 bin civarında lastiklerimi değiştirdim, Pirelli Diablo Rosso 2 taktım. Bu lastikleri takınca gidonda bir titreşim oluştuğunu hissediyorum, bu titreşim-sallantı önceden var mıydı emin değilim. Honda Efe'ye götürdüm orda lastikle ilgili olabileceğini tekrar bir balansa gitmem gerektiğini söylediler. Bugün tekrar götürüp balans yaptırdım, balansın biraz kaymış olduğunu söyledi ve düzeltti. Ama bu sorun hala devam ediyor. 100 km/s hızdan sonra ellerimi bıraktığımda gidonun gidonun biraz salladığını görüyorum. Bu gün biraz test ettim ve 170 ve üzeri hızlarda ellerimi bıraktığımda sallantı yerini titreşime bırakıyor gibi geldi(ufak bir sallantı hala mevcut gibi,ama bu depo tokatlama gibi değil,gayet az). Ankara'da olup cbr 600fa'sı olan varsa iletişime geçebilir miyiz? Açıkçası motorları değişip test etmek güzel olur. Buraya direk telefonumu yazmam uygun olmaz, özelden iletişime geçerseniz çok sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

B4bEZL.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
20
Merhaba arkadaşlar, uzunca bi aradan sonra ( evlilik,cocuk,tayin vb.) 2006 model 600F le tekrar motor üzerine çıktım. Mutluyum :) . Motorun radyatör suyunu değiştirmek istiyorum antifreez koymak için nerden değiştircem. Birde zinciri ve dişlileri bir miktar benzer vardı onla temizledim, tekeri cevirince tık tık ses geliyo neden olabılır acaba ( motor 2 gundur orta sehpada ön keçileri değiştirdim.) motorun yayını değiştirince düzelirim acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------

Telefonda yazıyorum yazım hatalarından dolayı özür dilerim. Bu arada ankara dayım. Ankarada 600F ci arkadaşlarla tanışmak isterim.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Beyler 600fa almaya çok yakınım 2011-12-13'lerinde kronik bir problem varmı veya şuyuna dikkat et diyeceginiz bişe varmı acil bilen cevap versin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

Merhaba arkadaşlar, geçen yıl cbr 600fa(2013) motorumu 13 bin kilometredeyken aldım. Şimdi 26 bin kilometreye geldi. Aldığımda üzerinde Michelin Pilot Power 3 lastikleri vardı. Geçen ay yaklaşık 25 bin civarında lastiklerimi değiştirdim, Pirelli Diablo Rosso 2 taktım. Bu lastikleri takınca gidonda bir titreşim oluştuğunu hissediyorum, bu titreşim-sallantı önceden var mıydı emin değilim. Honda Efe'ye götürdüm orda lastikle ilgili olabileceğini tekrar bir balansa gitmem gerektiğini söylediler. Bugün tekrar götürüp balans yaptırdım, balansın biraz kaymış olduğunu söyledi ve düzeltti. Ama bu sorun hala devam ediyor. 100 km/s hızdan sonra ellerimi bıraktığımda gidonun gidonun biraz salladığını görüyorum. Bu gün biraz test ettim ve 170 ve üzeri hızlarda ellerimi bıraktığımda sallantı yerini titreşime bırakıyor gibi geldi(ufak bir sallantı hala mevcut gibi,ama bu depo tokatlama gibi değil,gayet az). Ankara'da olup cbr 600fa'sı olan varsa iletişime geçebilir miyiz? Açıkçası motorları değişip test etmek güzel olur. Buraya direk telefonumu yazmam uygun olmaz, özelden iletişime geçerseniz çok sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

[url=http://hizliresim.com/B4bEZL][url]http://i.hizliresim.com/B4bEZL.jpg[/url][/url]

Geçen ay almak için bir 600fa'ya bakmıştım gidonda titreşim vardı hissedilir şekilde bugün başka bir fa'ya baktım onda yoktu.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Beyler 600fa almaya çok yakınım 2011-12-13'lerinde kronik bir problem varmı veya şuyuna dikkat et diyeceginiz bişe varmı acil bilen cevap versin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------



Geçen ay almak için bir 600fa'ya bakmıştım gidonda titreşim vardı hissedilir şekilde bugün başka bir fa'ya baktım onda yoktu.

600FA'larda gidonda titreşim olmaz-sadece 2-3.000 d/dk arası bir tatlı ronezans (mometum yakalaması ile alakalı tüm sıralı 4'lerde vardır)hariç.Eğer titiriyorsa gidon;
-sağlam kazası vardır,
-ön lastikte balans ve/veya ön jant'ta yamukluk vardır.
 
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
20
Merhaba arkadaşlar,
2006 model motoruna sol ön amartisor Yag kaçırıyor.kenelerin yeniledim,iç borusunu yeniledim gene kaçırdı bugun. İkinci El alıcam sanırım yardımcı olursanız sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

Tlf dan yazıyorum yazım hataları için özür dilerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

Ön amortisör burçları nerden alabilirim bilgisi olan varmı
Ayrıca amortisör için 480CC 10 numara yağ kullanıyoruz dogrumu acaba
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Merhaba arkadaşlar,
2006 model motoruna sol ön amartisor Yag kaçırıyor.kenelerin yeniledim,iç borusunu yeniledim gene kaçırdı bugun. İkinci El alıcam sanırım yardımcı olursanız sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

Tlf dan yazıyorum yazım hataları için özür dilerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

Ön amortisör burçları nerden alabilirim bilgisi olan varmı
Ayrıca amortisör için 480CC 10 numara yağ kullanıyoruz dogrumu acaba

miktar doğrudur ama ben 10w sert geldiği için 7,5w motul factoryline koydum memnunum, tr yollarına ideal oldu bence 10 sert kalıyordu,sordum bir iki ustaya orjinali daha iyi dedi ama ben deneme yanılma yoluna gittim,şuanlıkta bir sorun gözükmüyor.
 
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
20
Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------

Serviste motul amortisör yağı koyun dedi. Burçlarını ve orjinal keçelerini sipariş verdim honda Bike parts dan. Gelsin tekrar topluycam bakalım ne cıkacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------

Dediğiniz doğru biraz sertleşti amortisör.sanırım motul alıcam.

Ayrıca motor yağını orjinal 10w40 kullanıyordum bu sefer 15w50 mobil1 alıcam bakalım o nasıl olacak

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

Honda Bike parts dan sipariş veren varmı. Gümrük problem yaratırmı

Herkese teşekkür ederim bilgi paylaşımı çok verimli ve sağlıklı oluyo.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst