- Katılım
- 28 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,485
Teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------
Serviste motul amortisör yağı koyun dedi. Burçlarını ve orjinal keçelerini sipariş verdim honda Bike parts dan. Gelsin tekrar topluycam bakalım ne cıkacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------
Dediğiniz doğru biraz sertleşti amortisör.sanırım motul alıcam.
Ayrıca motor yağını orjinal 10w40 kullanıyordum bu sefer 15w50 mobil1 alıcam bakalım o nasıl olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------
Honda Bike parts dan sipariş veren varmı. Gümrük problem yaratırmı
Herkese teşekkür ederim bilgi paylaşımı çok verimli ve sağlıklı oluyo.
ön amortisor yağı önemli en kalitelisini alın motul factory line iyidir.
motor yağı olarak motorun km si 30-40bin üstü ise 15-50w iyidir çünkü motorda km ye bağlı bir aşınma söz konusudur bunun için 10-40wdan daha kalın olan 15-50 tercih edilmelidir,10-40 koyulursa motordan geeln mekanik sesler artabilir.
ben partzillayı tercih ediyorum daha uygun fiyatlar. Honda bike parts da fiyatlar pound üzerinden biraz tuzlu.
bu arada partzilladan sipariş verecekseniz veya başka verecek olan varsa kargo ücretini bölüşmek adına ortak sipariş geçebiliriz, aşağı yukarı 100dolarlık bir alışveriş yapacağım.