Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
1.5 saat kadar :) uzerımdekı 10kıloluk zırh,termal ıclıge ragmen canım acıdı okan...dusun gerısını :)

bızde malkaradan sonra gunese cıkınca ellerımızı actık 2 yana sıcak hava gelsın dıye :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Beyler nakit ihtiyacımdan eski motorumdan kalan orta ayak ve çanta aparatını satıyorum fiyatları düşürdüm.Elden alırsanız yada sahibinden üzerinden almazsanız siteye verilecek komisyonu düşerim.

Çanta aparatı (tabla dahil)

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cbr-600-f-2001-2006-canta-aparati-demiri-ve-tablasi-148767561/detay/

Orta ayak

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-cbr-600-f-orta-ayak-orta-sehpa-165695346/detay/
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Herkeze iyi akşamlar.Bir sorunum var motosikletin sıcak veya soguk farketmiyor orta sehpada calısır vaziyette 1 e takıyorum debriyaja basmada dönüyor elle zor tutuluyor hatta tutulmuyor diyelim :mrgreen: debriyaj ayarına baktım bir sıkıntı görünmüyor ?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
1de nıye tutmaya calısıyosun ? :queen:


*

bu "gece" riva yapalım dedık resıtle :)

aydınlatma yok.trafik yok.

oldukça adrenalin dolu bir geceydi :wiinkk:

10377177_10152489048864628_5851887852972111046_n.jpg

10322795_10152239735733422_3302875673667476008_n.jpg

1233529_10152239735773422_7888512493690825840_n.jpg
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Lan-beni niye çağırmıyosunuz-^^Grenajım yok diye mi^^???...:queen:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
İyi günler.Motorumda benzin kapağının oradaki su tahliyesi tıkanmış.Deponun içinden geçen kısım.Nasıl açabilirim var mı başına gelen daha önce ?
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
herkese merhabalar....
burada ki çoğu arkadaşı şahsen olmasa da simaen tanıyorum, yada gittiğimiz yerlerde bir şekilde denk geliyoruz...
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
8nopgW.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
8
selamün aleyküm arkadaşlar. size danışacağım bir konu olacak. race motorları herkes asfalt motoru olarak biliyor ki bende öyle biliyorum. şimdi benim iş yerimle evim arası 8km ve bu yolda yol yapım çalışması başladı ve yaklaşık olarak 2-3 km civarı stabilize yol var. normal arabalar bile 35-40ı geçemiyor. ben bu motoru bu yolda kullansam motorum zarar görürmü ?( ki mutlaka görür onu biliyorum ama hasar boyutu ne boyutta olur ? genel anlamda bilgi alabilirsem sevinirim )
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
selamün aleyküm arkadaşlar. size danışacağım bir konu olacak. race motorları herkes asfalt motoru olarak biliyor ki bende öyle biliyorum. şimdi benim iş yerimle evim arası 8km ve bu yolda yol yapım çalışması başladı ve yaklaşık olarak 2-3 km civarı stabilize yol var. normal arabalar bile 35-40ı geçemiyor. ben bu motoru bu yolda kullansam motorum zarar görürmü ?( ki mutlaka görür onu biliyorum ama hasar boyutu ne boyutta olur ? genel anlamda bilgi alabilirsem sevinirim )

Herhangi bir hasar olmaz. Tabi ön freni kitleyip yada tekeri kuma kaptırıp düşmezsen. Birde çok toz varsa hava filtreni yağ bakımında değiştirmen gerekebilir.

Birde sıcak lastiklerle bu tür yollara girdiğinde lastiklere zararı oluyor biraz. Eğer daha düzgün ama uzun bir yol varsa oradan gitmeniz daha iyi olur :)
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
8
yol urfa adıyaman karayolu üzerinde. başka yoldan gitme imkanım yok. düzgün bi yol olsa 20-30 km fazladan yol gitmeye razıyım :D yol kumlu değilde şuan biraz taşlı. günlük gidiş geliş yapacağımdan dolayı tedirgin oldum. bilgiler için teşekkr ederm.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
169
selamün aleyküm arkadaşlar. size danışacağım bir konu olacak. race motorları herkes asfalt motoru olarak biliyor ki bende öyle biliyorum. şimdi benim iş yerimle evim arası 8km ve bu yolda yol yapım çalışması başladı ve yaklaşık olarak 2-3 km civarı stabilize yol var. normal arabalar bile 35-40ı geçemiyor. ben bu motoru bu yolda kullansam motorum zarar görürmü ?( ki mutlaka görür onu biliyorum ama hasar boyutu ne boyutta olur ? genel anlamda bilgi alabilirsem sevinirim )
Sert girersen amortisörler bir çukur falan olursa belkı onlar zarar gorur. Sarsıntı ve titreşimden dolayı vida falan gevşerse ses yapabilir. Kesin olarak lastıklerının omru yarı yarıya kısalıcaktır bundan emın olablırsn
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
8
ben rölantide giderim ya sert girip kıyamamki motora :D ayda bir kontrole götürürüm lastiğide zaten bu sene sonunda değiştircektim. :) bilgiler için çok saolun. o zaman toz yutmaktan başka pekte bişe olmyck gbi. tabi extradan bişe çıkar mı bilemeyiz..
Sert girersen amortisörler bir çukur falan olursa belkı onlar zarar gorur. Sarsıntı ve titreşimden dolayı vida falan gevşerse ses yapabilir. Kesin olarak lastıklerının omru yarı yarıya kısalıcaktır bundan emın olablırsn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst