en yakın honda motosiklet servisinden gidip alabilirsin 27.55tl olması lazım gidip alırsan yeni kasa için söliyorum
kışın almıştım 42 tl'ydi...:wiinkk:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
Selenin altında zaten çanta bağlamak için 4 tane halka var. Seleyi söküp onları dışarı doğru çıkartmak yetiyor. Ben kriega çantamla kullanıyorum bu şekilde, çok iyi yapmışlar.
Aynen-yeni cbr 600fa(gerçi artık eskidi), 4 adet kumaş - çanta&sosis çanta bağlamak için kumaş kanca mevcut-selenin altında gizli yerlerinde ''Emrinize amade '' bekler...:wiinkk:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
Honda yeni CBR 650FA'yı gururla sunar....fiyatı belli olmuş= 26.400 liracık...:mrgreen:
Şimdi motorumu daha çok sevmeye başladım...:queen: