Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
en yakın honda motosiklet servisinden gidip alabilirsin 27.55tl olması lazım gidip alırsan yeni kasa için söliyorum

kışın almıştım 42 tl'ydi...:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

Selenin altında zaten çanta bağlamak için 4 tane halka var. Seleyi söküp onları dışarı doğru çıkartmak yetiyor. Ben kriega çantamla kullanıyorum bu şekilde, çok iyi yapmışlar.

Aynen-yeni cbr 600fa(gerçi artık eskidi), 4 adet kumaş - çanta&sosis çanta bağlamak için kumaş kanca mevcut-selenin altında gizli yerlerinde ''Emrinize amade '' bekler...:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

Honda yeni CBR 650FA'yı gururla sunar....fiyatı belli olmuş= 26.400 liracık...:mrgreen:
Şimdi motorumu daha çok sevmeye başladım...:queen:
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Sağolun arkadaşlar. Ama canta işini cozsek havalar müsaade etmeyecek galiba.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
selam arakadaşlar şimdiden Regaip kandiliniz mübarek olsun.Yarın üç ayların birinci günü ve perşembe günü de Regaip kandili.

Bu arada 600 f için yoshimura eksoz arıyorum bilen duyan olursa hesabımıza da uyarsa almayı düşünüyorum duyurulur arkadaşlar...
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
Arkadaşlar selam,
Dün 2006 model 51 bınde honda 600 f le aranıza katıldım, egzantrik hiç değişmemiş motor soğukken özellikle ses yapmakta değişim zamanı geldide geçiyor İstanbul anadolu yakasında varmı önereceğiniz bir servis ve zincir gergi seti fiyatı hakkında bilginiz varmıdır, şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
extra_serkan;

Kardeş hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin İnş...

Bu motorlar için 50 bin değil 300 bin km ye kadar arkana bakma bakımını düzgün ve önerilen malzemelerle yap uzun yıllar binersin.

Tekrar hayırlı olsun ALllah kaza bela vermesin Cümlemize ve cümle motosever arkadaş ve kardeşlere...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Arkadaşlar selam,
Dün 2006 model 51 bınde honda 600 f le aranıza katıldım, egzantrik hiç değişmemiş motor soğukken özellikle ses yapmakta değişim zamanı geldide geçiyor İstanbul anadolu yakasında varmı önereceğiniz bir servis ve zincir gergi seti fiyatı hakkında bilginiz varmıdır, şimdiden yardımlarınız için teşekkürler

orjinal 600f eksantrik dış gergi 200 liraya gönderebilirim istersen,
orjinal honda havalı vakumlu paketinde hiç açılmamış vaziyette teslim edilir,,,

250 lira piyasa fiyatı vardır,,,

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

gergi paletleri takımı,

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-cbr-600f-600-f-eksantrik-gergi-paletleri-sifir-orijinal-155667366/detay


eksantrik dış gergi,,,

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-cbr-600-600f-otomatik-gergi-orjinal-sifir-14520-mbw-j24-118882067/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------



________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Heyy millet pazar'a yalova gezisi var,
Hem GAZ açarız hem tanışmış oluruz,,,

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/129813-4-mayis-pazar-istanbul-yalova-etkinligimiz-kesinlesti-tum-mt-davetlidir-iceri.html
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
f'teki abs den midir artık 600cc deki tecrubemın artmasından mıdır bılmem, bugun bırcok kez 200+ gıttım :) rr varken sıle yolunda bazen hıc 200e cıkmadıgımı hatırlıyorum :)

6arkadaş once rıva, oradan sıle yaptık :) 200km den fazla gezdik,totom agrıdı valla. jel sele ne gerek dıyordum. cidden ılerıkı zamanlarda bu konuyu gundemıme alacagım.bır de menuskus olayı var ki.pef.sıle donusunde dızımı arada acarak dınlendırmek zorunda kaldım.umarım daha da kotu olmaz :pr:

bu arada, nc700 ler "brandnew"... kazasız belasız bınerler ınsallah.

en son foto da reşit'in rodajı bitirmesi şerefine :) ozanla 2si aktı valla bugun. bu tecrube-egıtımsızlıkle az uzaktan ızleme zevkı aldım sadece hehe :)


10303779_10152190562613422_7953825376686009559_n.jpg

10320422_10152190561133422_767713085994829663_n.jpg

10253820_10152432679294628_9082743873597865274_n.jpg
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
kuyruk'um yok,bu yuzden hava direnci beni engelliyor huseyıncm :D
*
ben daha 2012 cıkıslıyım . 1 fırın az gelir hehe :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Zalim dünya, CSS çok pahalı. Ama alacağız inşallah. Yalap şalap gidiyoruz şimdi, Eğitim aldığımızda daha da zevkli yol alacağımıza eminim :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst