Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar sabah erken kumbağ uçmakdere arası virajlara gideceğiz, şimdilik 2 kişi kesin :). Gelmek isteyen olursa yazın. 8-9 gibi mahmutbey gişelerde buluşuyoruz diye plan yaptık.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ucmak dere yolları tozludur,
aklınızda olsun...
ben duruma göre belki katılabilirim...

dukkanın durumuna bağlı..
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Motorumun satışını bugün itibari ile verdim arkadaşlar. Erhan isimli arkadaşımıza nasip oldu. Kendisi zaten forumlardan beni takip ediyormuş ve motosikletimi beğeniyormuş. Kazasız, belasız kullansın. Üşenmeden geldi İstanbul'dan aldı gitti :).

Herkese saygılar...
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kumbağ uçmakdere arasına asfalt yol yaptılar, pist kalitesindeydi geçen. Bozulmadıysa viraj çalışmak için ideal yer şu an. Tavsiye olunur :).
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
13
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-nadir-bir-parca-161352073/detay/ nadir bi parça dosta gidecek bi makina
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Merhaba arkadaşlar..
Pazar günü Kumbağ- Uçmakdere'ye gideceklerden bir ricamız var.. foto çekinde paylaşın lütfen..çok merakediyoruz o yolun son halini..
keyifli sürüşler size..dikkat edin..
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
14
Herkese merhabalar.forumu sürekli takip ediyorum ama aktif olarak mesaj atmadım pek.uzun zamandır 600f arıyorum(2011-2013) 20000 tl limitim var.satan arkadaşlar iletişime geçerlerse sevinirim.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Pazar turlamasından bir kaç kare...

H2wr5Ub.jpg


Rr5JWnv.jpg


qIwebAY.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Vay vay F ten başka herşey var orda :p 2 foto yetmez yalnız :mrgreen: Şöyle büyük bir buluşma olsada gazlasam burdan oraya :)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Vay vay F ten başka herşey var orda :p 2 foto yetmez yalnız :mrgreen: Şöyle büyük bir buluşma olsada gazlasam burdan oraya :)

Fotoğraf özürlü oldugumu soylemistim :) Aslinda var bir kac tane daha ama cok da farkli degil.

Yine farkli yerlerde cekmeyip ayni yerde hemen hemen ayni acidan 10 tane çekmişim. Aferin bana.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
riva'da reşit'in brandnew HRC'sinin tatlısını yedikten sonra istanbul'un 6'nı ustune getırdık :p

*2 tane de vıdeo gelecek gece :)





1975221_10152163145193422_6620670639163471856_n.jpg

10255749_10152162944003422_1242555452409223428_n.jpg

10245489_10152162944088422_4093827222742962984_n.jpg

10270524_10152162944048422_9097313744019779181_n.jpg

10299099_10202916857374982_8543733565878736039_n.jpg

1911897_10152163144753422_762427791430132718_n.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Fotoğraf özürlü oldugumu soylemistim :) Aslinda var bir kac tane daha ama cok da farkli degil.

Yine farkli yerlerde cekmeyip ayni yerde hemen hemen ayni acidan 10 tane çekmişim. Aferin bana.

Bu sefer böyle olsun bakalım :) Vardır belki burdan katılan :)


Sen farklı yere mi gittin abi :) Gene götürmüşsün baklavaları afiyet olsun :mrgreen: Plakanda güzelmiş :mrgreen:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
itim o benim :p havlıyo hehe

bu arada 7 de ugurlu rakamımdır. ıyı denk geldı gercekten :)

ben farklı yere gıttım derken? yok gun sonuna kadar 3kısıydık kardesım.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
itim o benim :p havlıyo hehe

bu arada 7 de ugurlu rakamımdır. ıyı denk geldı gercekten :)

ben farklı yere gıttım derken? yok gun sonuna kadar 3kısıydık kardesım.

Buluşmaya senide katıldı sandımda abi vejihi abinin attığı fotolardaki f i seninki sandımdı :mrgreen: Yanlış alarm :mrgreen: Plaka güzelmiş gerçekten severim ilginç plakaları :mrgreen: Benimkide EL :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst