Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Motorum f olduğu için şimdilik buradan duyuruyorum ama resimlerle şikayetimi,ustanın kasaplığını gösteren konuyu açıcam bu forumda.Dün ustamdayken biri daha geldi o çakma ustadan.Rezil etmiş 600rr ı. Etrafınıza gerçekten söyleyin gitmesinler o çakma hasanpaşa GKN motorcusuna.
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
2
Öncelikle herkese merhabalar arkadaşlar ,

Kullandığımız motorların her zaman üstündeki tek bir can varsa oda biziz gerek kaportası biziz gerek ise garantisi bile biziz elektrik aksamı motosiklet üzerinde en önemli aksamdır ve beyine giden bütün dalga ve sinyalleri aktaran kısımdır arkadaşlar ben şahit oldum ve birazdan size resimler ile paylaşacağım arkadaşımızın başına gelenleri biz yazın fan kapatmak için motoru sağa çekip bekleriz bu kabloların açık olması xenon beyninin kaç VOLT elektrik ürettiğini herhalde bu motoru bu hale getiren arkadaşlar üstündeki kardeşimizin canının değerini hiçe saymayı çok seviyorlar. Siz siz olun motosikletinize angel far gibi şeyler takmayın xenon takın ama beyini her zaman ön kafanın arkasında olsun sizlere soruyorum arkadaşlar yalnışım var ise düzeltin hava filtresinin altından geçen kablolar üst kapağın ısınması ve bu kabloların açıkta bırakılıp kardeşimize sür birşey olmaz keyfine bak denilmesi NORMALMİDİR ? Yaşayarak ve görerek şahit olan arkadaşımız için ben geçmiş olsun diliyorum ve iyiki en kısa sürede bu durumu fark ederek motorsikletini eski haline getirdik ve şuanda yolların tadını çıkartmaya devam ediyor lütfen dikkat edelim bu işler çocuk oyuncağı değil insanların canı var üstünde bilmem anlatabiliyormuyum ? Herkese keyifli kazasız beşlasız sürüşler dilerim.
image.php
[/URL][/IMG]
image.php
[/URL][/IMG]
image.php
[/URL][/IMG]
image.php
[/URL][/IMG]
image.php
[/URL][/IMG]
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
2
Öncelikle herkese merhabalar arkadaşlar ,

Kullandığımız motorların her zaman üstündeki tek bir can varsa oda biziz gerek kaportası biziz gerek ise garantisi bile biziz elektrik aksamı motosiklet üzerinde en önemli aksamdır ve beyine giden bütün dalga ve sinyalleri aktaran kısımdır arkadaşlar ben şahit oldum ve birazdan size resimler ile paylaşacağım arkadaşımızın başına gelenleri biz yazın fan kapatmak için motoru sağa çekip bekleriz bu kabloların açık olması xenon beyninin kaç VOLT elektrik ürettiğini herhalde bu motoru bu hale getiren arkadaşlar üstündeki kardeşimizin canının değerini hiçe saymayı çok seviyorlar. Siz siz olun motosikletinize angel far gibi şeyler takmayın xenon takın ama beyini her zaman ön kafanın arkasında olsun sizlere soruyorum arkadaşlar yalnışım var ise düzeltin hava filtresinin altından geçen kablolar üst kapağın ısınması ve bu kabloların açıkta bırakılıp kardeşimize sür birşey olmaz keyfine bak denilmesi NORMALMİDİR ? Yaşayarak ve görerek şahit olan arkadaşımız için ben geçmiş olsun diliyorum ve iyiki en kısa sürede bu durumu fark ederek motorsikletini eski haline getirdik ve şuanda yolların tadını çıkartmaya devam ediyor lütfen dikkat edelim bu işler çocuk oyuncağı değil :farao: insanların canı var üstünde bilmem anlatabiliyormuyum ? Herkese keyifli kazasız beşlasız sürüşler dilerim.







BUKADAR KABLONUN AÇIKTA OLMASI NORMALMİDİR BU MOTOR KAÇ DERECELERE GELİYOR ISINIYOR BİLİNMİYOR MU ?

GERÇEKTEN YAZIK ÇOK YAZIK İNSAN HAYATINI HİÇE SAYANLAR ALLAH YUKARDA BAŞKA BİRŞEY DEMİYORUM.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Kablo tesisatı biraz karışık gibi görünsede üst kapağın ısısından erimesi imkansız
Sonuçta su soğutmalı motosiklet kullanıyoruz kendi kablolarının bile bir kısmı açıkta kalıyor :)
Özellikle konjektör soketinin kablolarını 1-2 saatlik gezmeden sonra ellerseniz elleriniz yanar.
Geçmiş olsun diyorum, bi angel eye için değmezmiş demekki :p
 
Katılım
28 Kas 2011
Mesajlar
26
Arkadaşlar kısa bir soru soracağım , yakın zaman önce depoyu fulledim ve bir depoyla İstanbul içi 250 km gittim benzin bitti biticek . Sizce iyi midir ??
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
İyi forumlar herkese,3-4 aydir arastirdigim bi model bu 600f
Pcx le basladigim ve yaklasik 1 ay once ninjayla biten kisa ama dolu dolu "25.000" km den sonra 600f kararim kesinlesti fakat ninjami satarken kendi arabamida satip toplam parayla yeni araba aldim bu yuzden butcem her ne kadar istesemde yeni kasasina yetmeyecek gibi ve bildiginiz gibi 2006 larada cok fiyat cekiyolar napsam karar veremedim size danisiyim dedim simdiden tesekkurler tekeriniz duz bassin :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Motorum f olduğu için şimdilik buradan duyuruyorum ama resimlerle şikayetimi,ustanın kasaplığını gösteren konuyu açıcam bu forumda.Dün ustamdayken biri daha geldi o çakma ustadan.Rezil etmiş 600rr ı. Etrafınıza gerçekten söyleyin gitmesinler o çakma hasanpaşa GKN motorcusuna.

Nedir GKN MOTORS'un yaptıgı pekı?
sahıbını tanırım ve arada görüşmüşlüğümde vardır,
bır yanlış anlasılma olmadıgına emınmısınız?

durumu kendısıne ılettınızmı?

Sorunu gösteren konuyu açmanızı veya en azından bu başlıkta göstermenizi isteyebilrmiyim,
Belkide olması gereken bişiy yapılmıştır ve size ters gelmiş olabilirmi acaba ???
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Nedir GKN MOTORS'un yaptıgı pekı?
sahıbını tanırım ve arada görüşmüşlüğümde vardır,
bır yanlış anlasılma olmadıgına emınmısınız?

durumu kendısıne ılettınızmı?

Sorunu gösteren konuyu açmanızı veya en azından bu başlıkta göstermenizi isteyebilrmiyim,
Belkide olması gereken bişiy yapılmıştır ve size ters gelmiş olabilirmi acaba ???

Resimlerde paylaşılan bölgeye bakarsanız kabloların dağınık,bantlanmamış beyinleri sağda solda,artı aküdyü patlatıp ordan enerji almış onuda koyarım.
Far tesisatından sonra motorum iki kere yolda bırakmıştır.
Fardan değil o motorun bozulması dedi bana fardan önce çatır çatır çalışıyordu.
Yok telsiz arızalı dedi bişiler yaptı çalıştı pat yine kaldım bu sefer anahtar okumuyor dedi.
İstanbulda bu kod ve beyin işlerini yapan çok az yer var orası aranmış 600f beyni varmı diye bize gelir heryerden istihbarat ;)
Keçe tamiri yaptım dedi yapamamış şakır şakır yağ akıodu 2 demirdende.
Gkn motorla benim muhabbetim 2008 lere dayanır ama bu şekilde yapılan tesisat allah korusun motoru bile yakar.
Benim gibi ondan şikayetçi adamda var rahat ol ben söylüyorum herkez işine göre gider yada gitmez ben bana yapılanı söylüyorumki ona göre tedbir alsınlar.
Kimseyle kişisel bir problemimiz yoktur ama 2 teker bu ADAM gibi işçlik yapacaksın o zaman!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

Şunuda eklim motorcu kardeşim yada abim belki büyüksünüzdür benden 2 tane servise gösterilip aynı şeyleri söylediler.Bilinçsiz yazılan birşey değil.
Egzantrik zincir gergisi ses yapıyormuş bunu bile anlamadı deseki kardeşim buda var ben farı yaptıramazdım saten olan parama oldu allah büyük.
Motosiklet piyasası midemi bulandırdı vala ne yalan söylim.Bunlar tecrübe oldu biyandanda ;)
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
15
Bende aynı dertten muzdaribim. Anahtar işareti yandı. Usta anahtarcı bozmuş diyordu şimdi ampulden mi acaba dedim siz yazınca. Beyni gönderdik tabi MotoLüleburgaza. O da İstanbul'a gönderdi.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Bende aynı dertten muzdaribim. Anahtar işareti yandı. Usta anahtarcı bozmuş diyordu şimdi ampulden mi acaba dedim siz yazınca. Beyni gönderdik tabi MotoLüleburgaza. O da İstanbul'a gönderdi.

Çok şükür beyin zarar görmedi tesisatı söküp yenileyince kendine geldi motor.İnş sizinkide yapılır hemen geçmiş olsun.
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
15
Maalesef beyin de problem var diyorlar. Aldığım adam sağlam Allahtan. Hayırlısı bakalım.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
85
Kusura bakmayın telefondan link atmıştım çıkmamış. ilan şu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-garantisi-devam-etmektedir-160628678/detay
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Bizim dükkanın hali...
Babam tatilde,dükkanda bir araçlık boş yer var,bizde arkadaşların motorlarını doldurduk,otopark gibiyiz.:)

A20Lbp.jpg
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Kusura bakmayın telefondan link atmıştım çıkmamış. ilan şu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-garantisi-devam-etmektedir-160628678/detay

0ı yok mu suanda? 1.000tl ıcın deger mı 2.el almaya ? bızım makınaların fıyatları ucmus yahu :)

***

baktım da sahıbındendeki tum 0 lar kaybolmuş.sanırım 2-3 adet vardı onlar da satıldı.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
2006 kazasiz temiz 600f ariyorum tercihen kirmizi renk ve km si cok yuksek olmamasi lazim.
Forumdan satan varsa 05332758741 iletisime gecerse sevinirim.Tesekkurler,iyi forumlar
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Sonpol hayırlısı olsun.Almak isteyen için iyi ve dolu bir motor kaçırmayın düşünen olursa bilindik bir motor nasılsa.

Bu arada bayadan beri giremiyordum yoğunluktan dolayı buralar baya bir şenlenmiş:rendeer:.

geçtiğimiz Cumartesi ADANA da Biberoğlu YAMAHA bayiinin açılışı vardı ona katıldım,MT09 ve MT07 yi yakından inceledim,gerçkekten fiyat ve kalite olarak tatmin edici.Hele MT07 çok tutacak gibi geldi, hem fiyat hemde güç (Hp)açısından. Ama Honda bir başka gibi geldi yinede bana, nebilim bizde olduğundan mı bilemedim:cherry:.Neyse herkes elindeki motorun kıymetini bilecek bunu birkez daha anladık.:bounce:

Adana dan herkese selamlar kazasız belasız sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst