yalan haber onlar itibar etmeyiniz cuma günü yani artık bugun 16 ya kadar bir yağış sonrası mis gibi hafta sonuPazar yağmur var gibi bir söylenti dönüyor?
Ciddi misin...?:mrgreen::cherry:yalan haber onlar itibar etmeyiniz cuma günü yani artık bugun 16 ya kadar bir yağış sonrası mis gibi hafta sonu![]()
İkinci defa bir mesajına katılıyorum Ferhatcığım.
Doğru tektir Oğuzhancığım. Sayılar konusunda iyisindir umarım![]()
Bu arada niye böyle belirtme gereği duyuyorsun anlamadım.
Vay vay F ten başka herşey var orda2 foto yetmez yalnız :mrgreen: Şöyle büyük bir buluşma olsada gazlasam burdan oraya
![]()
Fotoğraf özürlü oldugumu soylemistimAslinda var bir kac tane daha ama cok da farkli degil.
Yine farkli yerlerde cekmeyip ayni yerde hemen hemen ayni acidan 10 tane çekmişim. Aferin bana.
riva'da reşit'in brandnew HRC'sinin tatlısını yedikten sonra istanbul'un 6'nı ustune getırdık
*2 tane de vıdeo gelecek gece![]()
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd....1_10152163145193422_6620670639163471856_n.jpg
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net...9_10152162944003422_1242555452409223428_n.jpg
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net...9_10152162944088422_4093827222742962984_n.jpg
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net...4_10152162944048422_9097313744019779181_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd....9_10202916857374982_8543733565878736039_n.jpg
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net...97_10152163144753422_762427791430132718_n.jpg
itim o benimhavlıyo hehe
bu arada 7 de ugurlu rakamımdır. ıyı denk geldı gercekten
ben farklı yere gıttım derken? yok gun sonuna kadar 3kısıydık kardesım.