Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bende bu gün motorla uğraştım biraz grenajları temizledim pakladım sonrada süspansiyon boyuları 3 4 cm yukarıdaydı benim onları en alt seviyeye indirdim. hoş biraz uğraştırsada :mrgreen: kardeşimden destek alarak bitirdim.
sertlik ayarlarıylada oynama yapacam bir ara fakat ona zamanım yok şu aralar hafta sonlarıda deli gibi çalıştığımdan dolayı.

motoruda dün servise götüremedim yoğun yağıştan dolayı işe bile toplu taşıma ile gitmeye karar verdim. kısmet hafta içi bir gün götüreceğim artık sorun nerede bakacaklar.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
bende bu gün motorla uğraştım biraz grenajları temizledim pakladım sonrada süspansiyon boyuları 3 4 cm yukarıdaydı benim onları en alt seviyeye indirdim. hoş biraz uğraştırsada :mrgreen: kardeşimden destek alarak bitirdim.
sertlik ayarlarıylada oynama yapacam bir ara fakat ona zamanım yok şu aralar hafta sonlarıda deli gibi çalıştığımdan dolayı.

motoruda dün servise götüremedim yoğun yağıştan dolayı işe bile toplu taşıma ile gitmeye karar verdim. kısmet hafta içi bir gün götüreceğim artık sorun nerede bakacaklar.

Dayanamadın yine di mi.:mrgreen:

İyi hadi eline sağlık.:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
siyah cam bende o kadar güzel durmuyor ben ligth smoke cam almıştım hani pek hafif olmasada koyu cam

aldığımdaki siyaha boyanmış orj cam
180908_186285671412393_100000928834754_438485_6526549_n.jpg


buda ebaydan aldığım light smoke cam
200679_196665087041118_100000928834754_503435_364779_n.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------

ön cam vidalarınıda kırmızı yapayım bir ara bare tam olsun (=
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
oLum mu ; gaz sabitleyici o ; uzun yollarda işime yaramıyor değil :)
İlk sahibi yapmıs; zararı yok ; kaldırmaya da gerek yok :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
oLum mu ; gaz sabitleyici o ; uzun yollarda işime yaramıyor değil :)
İlk sahibi yapmıs; zararı yok ; kaldırmaya da gerek yok :)

çıkart bence
ya da pembesini alabilirsin onun yerine :mrgreen:

motoruda mutluhana bıraktım bu gün sabahtan öğlende servise girecek motor bakıcaklar o zaman nesi var nesi yok... arayıp soracam bende 12den sonra
dün esengülde dinlediler şöyle bir egsantirik zinciri dedi ali usta. 94 lira üst kapak contası 240 lira zincir 150 lirada işçilik 500 tutuyor nerdeyse...
üst kapak contası ile ilgili bir sıkıntı yoktu görünen zaten olursa cengiz usta değiştirelim bunu da diyecektir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------

sökmeye başlamışlar yeni gergiye bakmışlar az önce gergide problem yokmuş...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
servisten değişmesi gereken parçalar ile ilgili ekspertiz raporu geldi
eksantirik zinciri ömrünü tamamlamış ve paletlerde görünürde sağlam olmasına rağmen baya sertleştiklerini ve değişmez ise kırılabileceğini belirttiler. eski çıkan parçalarımı talep ettim onlarıda alacağım.
işte ekspertiz raporu
picturezl.jpg

By ilkyy at 2011-04-06
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
işyerinde net kısıtlı olduğu için raporu göremedim ama hayırlısı olsun sezon öncesi elden geçirmiş olursun işte makineyi böylece. hem egzantrik zinciri o kadar da pahalı değil diye biliyorum emin olmamakla birlikte 250 tl civarı diye hatırlıyorum.
total ne çıkıyor peki masraf ?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
evet mekanik anlamda elden geçmiş oluyor baya baya...
ek olarak hesapta olmayan bir harcama çıkmış olması hoş olmadı motoru alırken gergi ile ilgili sıkıntısını biliyordum ama diğer 3 parça için ( egsantirik zinciri alt ve üst paletler ) kötü durumda olmadıklarını biliyordumki gerçeği öğrenmiş olduk bu sayede...
lastik deişimi bir süre daha askıya alınmış oldu bu sayede...

total 575 tl...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
sağlık olsun.
peki sen gergiyi değiştirmemiş miydin ? bu esnada zinciri kontrol etmemişler miydi ??
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
gerigiyi değiştirken üst kapağı açmıyorsun motorda dışardan değişebiliyor direk. ama zincir ve paletlerde mecbur açıyorsun.
motoru alırken iyi olarak söylenmişti bana ona istinaden baktırma gereğide duymadım
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hımm gerginin üst kapak açılmadan değiştirilebildiğini bilmiyodum.
can sıkıcı hakikaten ama şimdi gergiye harcadığın parayla birlikte motosikletin fiyatına mukayese edince hatırı sayılır bi meblağ oluyo gerçekten.
gerçi satan kişi de açıp bakmadıktan sonra zincirin vs. ne durumda olduğunu bilemeyebilir. belli yaştaki makineler kapalı kutu nerde ne zaman neresini patlatacağı belli olmuyor maalesef.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hımm gerginin üst kapak açılmadan değiştirilebildiğini bilmiyodum.
can sıkıcı hakikaten ama şimdi gergiye harcadığın parayla birlikte motosikletin fiyatına mukayese edince hatırı sayılır bi meblağ oluyo gerçekten.
gerçi satan kişi de açıp bakmadıktan sonra zincirin vs. ne durumda olduğunu bilemeyebilir. belli yaştaki makineler kapalı kutu nerde ne zaman neresini patlatacağı belli olmuyor maalesef.

evet birazda böyle birşey var
neyseki dediğim gibi en azından uzun süreli kullanmayı düşünüyordum motoru. motor temiz en azından herkes bunu diyor. eksantirik kısmıda değişmemiş belliki 54binde motor zamanı gelmiş bir yerde zaten hem km hemde yaş olarak.

geriye kalan tek mekanik değişim zincir dişli setleri olacak sadece. lastikler var birde önemi unsur olan. zincir dişliyi sıkıştırmadan kullanırsam daha götürür lastikleri halletmem gerek öncelikle.


hakkımızda hayırlısı dedik artık ne yapalım kolll sentır hesabı :queen:
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
İzmir Yükselişe bugün 600 lük motorlardan baya bir gelmiş yeni yeni açıyolar şuan. :( Ahhh şu %37 lik ötv ve %18 lik kdv olmassa hiç çekinmeden 600 lük sıfır alınırdı. (Hazır kutudan yeni çıkarken) Paranın yarısını devlete vermek çok saçma bir olay, Dünyanın en büyük vergisi ve benzini bizdeyken 600' lük hayal :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst