bende bu gün motorla uğraştım biraz grenajları temizledim pakladım sonrada süspansiyon boyuları 3 4 cm yukarıdaydı benim onları en alt seviyeye indirdim. hoş biraz uğraştırsada :mrgreen: kardeşimden destek alarak bitirdim.
sertlik ayarlarıylada oynama yapacam bir ara fakat ona zamanım yok şu aralar hafta sonlarıda deli gibi çalıştığımdan dolayı.
motoruda dün servise götüremedim yoğun yağıştan dolayı işe bile toplu taşıma ile gitmeye karar verdim. kısmet hafta içi bir gün götüreceğim artık sorun nerede bakacaklar.
Dayanamadın yine di mi.:mrgreen:
İyi hadi eline sağlık.![]()
arkadaşlar e-bay den cam alacağım, şu linklere bir bakarmısınız, daha önce bu kişilerden alışveriş eden oldu mu aranızda. Bu camların motora uymama gibi bir şansı varmı ayrıca. İlkay eğer halen alma şansın varsa bana camı alabilirsin sana parasını gönderirim.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/WINDSCREEN-WINDSHIELD-2001-2007-Honda-CBR600-F4I-03-J3-/150585623694?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item230f9a448e#ht_2382wt_1004
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Windshield-WindScreen-Honda-CBR600-F4i-01-07-Iridium-/290543252420?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43a5ba33c4#ht_2764wt_965
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Black-Windshield-Windscreen-Honda-CBR-600-F4I-01-07-/360347380047?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53e660a94f#ht_3877wt_939
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Black-Windshield-Windscreen-Honda-CBR-600-F4I-01-07-/360347380047?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53e660a94f#ht_3877wt_939
ilkay cam çok şık durmuş kuzunun çehresi değişmiş![]()
oLum mu ; gaz sabitleyici o ; uzun yollarda işime yaramıyor değil
İlk sahibi yapmıs; zararı yok ; kaldırmaya da gerek yok![]()
hımm gerginin üst kapak açılmadan değiştirilebildiğini bilmiyodum.
can sıkıcı hakikaten ama şimdi gergiye harcadığın parayla birlikte motosikletin fiyatına mukayese edince hatırı sayılır bi meblağ oluyo gerçekten.
gerçi satan kişi de açıp bakmadıktan sonra zincirin vs. ne durumda olduğunu bilemeyebilir. belli yaştaki makineler kapalı kutu nerde ne zaman neresini patlatacağı belli olmuyor maalesef.