Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
evet; siyah topuzlarım da gelince; mükemmel olacak kanka :)

Şunları bir daha vereyim; belki görmeyen vardır :p

eski hali ;





Yeni hali ;















 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
bu topıc en son benım sonum olcak bende f alıcam arkadaslar damarıma damarıma basmayın :) duydunmu cakalaz :D (maasallah motorun harıka ) ;)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
evet; siyah topuzlarım da gelince; mükemmel olacak kanka :)

Şunları bir daha vereyim; belki görmeyen vardır :p


bu arada birşey sormak istiyorum doğancım

ön lastiğin doğru takılmış dimi ?
desenlerine baktığımda çizgiler içeri doğru geliyor çünkü yağışlı hava için kötü değil mi ?

yada benmi yanlış biliyorum yanlışım varsa birisi düzeltsin..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
motosiklet - sahil yolu ve yağmurun gazabı :mrgreen:
toz halinde rüzgarla beraber fena ıslatıyor adamı sağanak yağdığında bu kadar ıslanmamıştım ya :)

bu arada yakıtı hesaplayabildim hafta sonu biraz yol yapma fırsatım oldu
ara ara çok sıkıştırmadan gazlamalı artçılı artçısız sakin boş yolda ve trafikte gittim

40 tl ile 160 km yol yapabildim.
25 kuruş yaktım görünüşe göre...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
sen hele bi 4 çocuk yap sonra konuşuruz :queen:

Çok beklersin. :p

Bu arada siyah topuz daha iyi durmuş bence.

Bir ara da senin şu düldülü test edeyim yahu, işten kaçta çıkıyorsun? :)

Gerçi şimdi aklıma geldi de, sen işteyken motor yatmasın bence, paslanır fln.:cherry:

@Çakalaz

Güle güle kullan, güzel olmuş bence. Diğer sayfaya da ekle ama mutlaka görmeyen kalmasın.:mrgreen:

bu arada birşey sormak istiyorum doğancım

ön lastiğin doğru takılmış dimi ?
desenlerine baktığımda çizgiler içeri doğru geliyor çünkü yağışlı hava için kötü değil mi ?

yada benmi yanlış biliyorum yanlışım varsa birisi düzeltsin..

Lastik doğru İlkay. :)

 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dreamdark sen bu 600f'i baya baya sevmişsin. Heryere fotosunu ekliyorsun:p

600F'lerede ençok bu metalik gri yakışıyor.:cat: Sevilmeyecek gibi degil:p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kanka ; bizim grenaj işi ne olacak?

ustayla konuşmam lasım en son neler konuştuğumu hatırlayamıyorum :mrgreen:

Çok beklersin. :p

Bu arada siyah topuz daha iyi durmuş bence.

Bir ara da senin şu düldülü test edeyim yahu, işten kaçta çıkıyorsun? :)

Gerçi şimdi aklıma geldi de, sen işteyken motor yatmasın bence, paslanır fln.:cherry:

@Çakalaz

Güle güle kullan, güzel olmuş bence. Diğer sayfaya da ekle ama mutlaka görmeyen kalmasın.:mrgreen:



Lastik doğru İlkay. :)


emre gel buyur istediğin zaman biliyosun yani :)
sadece servise girmesi gerekiyor yine eksantirikten ses var yine başka bir sorunu yok
lastik konusuna fena takıldım ama neden öyle diye bi ara ince araştırma yapacam...

dreamdark sen bu 600f'i baya baya sevmişsin. Heryere fotosunu ekliyorsun:p

600F'lerede ençok bu metalik gri yakışıyor.:cat: Sevilmeyecek gibi degil:p

ya alalım sanada, evli-mutlu-4 çocuklu ol sende :cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
o beni ve kendi motorunu gördükten sonra; daha 4 silindire bakmaz bile :mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Cakalaz kısmen dogru söylüyor. Onun yakıt hesabını gördükten sonra hayatta 600f almam:mrgreen:. Gezilerimiz yakıt hesabı yapmakla geçiyor:p
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
@çakalaz

Kardeşim hayırlı olsun topuzların... bi tak resimini çek de biz de görelim nasıl durduğunu...
@İlkay
Grenajı nerede yaptırıyorsunuz maslak sanayidekine mi ?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
dreamdark sen bu 600f'i baya baya sevmişsin. Heryere fotosunu ekliyorsun:p

600F'lerede ençok bu metalik gri yakışıyor.:cat: Sevilmeyecek gibi degil:p

Aynen vallahi çocuğumuz gibiydi o bizim resmen, dile kolay neredeyse 3 sene ve 30 bin km.. Ciğerine kadar tanıyordum artık huyunu suyunu.:salut:

emre gel buyur istediğin zaman biliyosun yani :)
sadece servise girmesi gerekiyor yine eksantirikten ses var yine başka bir sorunu yok
lastik konusuna fena takıldım ama neden öyle diye bi ara ince araştırma yapacam...

Sağolasın İlkay, bir ara rahatsız edeceğim seni zaten; motor temizlemeyi, zincir yağlamayı bile özledim yahu.:p Bir cillop yapayım senin makineyi.:queen:

abi bu motor senin için tasarlanmış ya üstüne tam oturuyosun ne kısa ne uzun, f i satman hataydı :p :) boy kaçtı bu arada?

Boy 1,68 kardeşim, kısmet diyelim yapacak birşey yok. :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Cakalaz kısmen dogru söylüyor. Onun yakıt hesabını gördükten sonra hayatta 600f almam:mrgreen:. Gezilerimiz yakıt hesabı yapmakla geçiyor:p

ya bırak şimdi :mrgreen: ewli mutlu 4 çocuklu işte dahası yok :p

Evet; Topuzlarım da gelmişmiş :p

hayırlı olsun güle güle kullan :cat:
parasınıda gönder en kısa zamanda malum ay sonu...

@çakalaz

Kardeşim hayırlı olsun topuzların... bi tak resimini çek de biz de görelim nasıl durduğunu...
@İlkay
Grenajı nerede yaptırıyorsunuz maslak sanayidekine mi ?

yok hasanpaşada yaptırıyorum ben ( sanki daha önce çok yaptırmışım gibi )

Aynen vallahi çocuğumuz gibiydi o bizim resmen, dile kolay neredeyse 3 sene ve 30 bin km.. Ciğerine kadar tanıyordum artık huyunu suyunu.:salut:



Sağolasın İlkay, bir ara rahatsız edeceğim seni zaten; motor temizlemeyi, zincir yağlamayı bile özledim yahu.:p Bir cillop yapayım senin makineyi.:queen:



Boy 1,68 kardeşim, kısmet diyelim yapacak birşey yok. :)

gel gel beraber yaparız bi ara bana göstereceklerin vardır zaten motorla ilgili kesin :queen:


bu arada benim cam ve aynada geldi işte fotoğraflar..
30032011070.jpg

By ilkyy at 2011-03-30
30032011071.jpg

By ilkyy at 2011-03-30
30032011072.jpg

By ilkyy at 2011-03-30

ofisten çıkarken motorun üstüne takacağım hepsini eve gidince bakarsınız yeni halinede artık (=
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst