Evet ilkay ; doğru tespit :rendeer:
kanka ; bizim grenaj işi ne olacak?
sen hele bi 4 çocuk yap sonra konuşuruz :queen:
bu arada birşey sormak istiyorum doğancım
ön lastiğin doğru takılmış dimi ?
desenlerine baktığımda çizgiler içeri doğru geliyor çünkü yağışlı hava için kötü değil mi ?
yada benmi yanlış biliyorum yanlışım varsa birisi düzeltsin..

Hayrola grenajın neyi var
:silent::silent::silent:
kanka ; bizim grenaj işi ne olacak?
Çok beklersin.
Bu arada siyah topuz daha iyi durmuş bence.
Bir ara da senin şu düldülü test edeyim yahu, işten kaçta çıkıyorsun?
Gerçi şimdi aklıma geldi de, sen işteyken motor yatmasın bence, paslanır fln.:cherry:
@Çakalaz
Güle güle kullan, güzel olmuş bence. Diğer sayfaya da ekle ama mutlaka görmeyen kalmasın.:mrgreen:
Lastik doğru İlkay.![]()
![]()
dreamdark sen bu 600f'i baya baya sevmişsin. Heryere fotosunu ekliyorsun
600F'lerede ençok bu metalik gri yakışıyor.:cat: Sevilmeyecek gibi degil![]()
dreamdark sen bu 600f'i baya baya sevmişsin. Heryere fotosunu ekliyorsun
600F'lerede ençok bu metalik gri yakışıyor.:cat: Sevilmeyecek gibi degil![]()
emre gel buyur istediğin zaman biliyosun yani
sadece servise girmesi gerekiyor yine eksantirikten ses var yine başka bir sorunu yok
lastik konusuna fena takıldım ama neden öyle diye bi ara ince araştırma yapacam...
abi bu motor senin için tasarlanmış ya üstüne tam oturuyosun ne kısa ne uzun, f i satman hataydı![]()
boy kaçtı bu arada?
Cakalaz kısmen dogru söylüyor. Onun yakıt hesabını gördükten sonra hayatta 600f almam:mrgreen:. Gezilerimiz yakıt hesabı yapmakla geçiyor![]()
Evet; Topuzlarım da gelmişmiş![]()
@çakalaz
Kardeşim hayırlı olsun topuzların... bi tak resimini çek de biz de görelim nasıl durduğunu...
@İlkay
Grenajı nerede yaptırıyorsunuz maslak sanayidekine mi ?
Aynen vallahi çocuğumuz gibiydi o bizim resmen, dile kolay neredeyse 3 sene ve 30 bin km.. Ciğerine kadar tanıyordum artık huyunu suyunu.:salut:
Sağolasın İlkay, bir ara rahatsız edeceğim seni zaten; motor temizlemeyi, zincir yağlamayı bile özledim yahu.Bir cillop yapayım senin makineyi.:queen:
Boy 1,68 kardeşim, kısmet diyelim yapacak birşey yok.![]()