alırsanız ani hızlanmalarda kafa salınma sorunu vardır. direksiyon amartüsörü şart ama yavaş kullanan biri iseniz sorun olmaz
Ben mi ısmarlıyorum; yoksa emrah mı ısmarlayacak![]()
kafa salınma mevzusu tümüyle hakimiyete bağlı bence şimdiye kadar hiç bir sıkıntı çekmedim bu konu ile ilgili ki lastimlerim 2005![]()
Kanka bende para ne gezer![]()
bu arada 2005 tarihli lastiklerle ben olsam bakkala kadar bile gitmem :silent:
hosgeldin f kardeslıgıne![]()
herkese merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım
arkadaşlar bir sürü 600 f inceledim. şöyle yeri öpmemiş bir motor bulamadım. ufak tefek çizik boya kesin var. hep acemiler binmiş galiba
sıfır hata 600 f im var yan yaklıgından bile düşmedi. garaja girerken dahi aynası degmedi diyen var mı?
Cenkgo hoşgeldin.
Ulem Emir..![]()
arkadaşlar bir sürü 600 f inceledim. şöyle yeri öpmemiş bir motor bulamadım. ufak tefek çizik boya kesin var. hep acemiler binmiş galiba
sıfır hata 600 f im var yan yaklıgından bile düşmedi. garaja girerken dahi aynası degmedi diyen var mı?
örgüt mü kurdunuz illminuaticiler![]()
:mrgreen: bu şartlarda 5 yaşında motor bulmak, 30 yaşında bakire kız bulmaktan daha zor yahu :queen:
kazasız motor zor zaten illaki vardır bir yana düşmesi durdugu yerde olsa bile bence bunlara takılma onemli olan sase ve motor ilk oncelik benim motorumdada yan yatma var granaj boyalı bir kac parcası orjınalı ıle degısmıs ama benım ıcın onlar sorun degıl agır kazası olmasın motoru ve sasesı saglam olsun sımdı ben motoru 12.910 aldım eger yok su degısmıs yok boyası var olayına gırseydım oo bulamazdım motor sadece bıde tavsıyem honda servıs garantsınde olanlara bak oralarda oluyo benımkı ordan mesela
geçmiş olsun nazarlık olsun ama olucaksa da bu olsun ya kaza yeterki cana gelmesin malada anca ayna grenaj olsunbenimki var mesela :mrgreen:
ufak bi kaza atlattım bu akşam yenisahra metroya giderken yanyola girmek üzereyken bi anda uçtumsağ aynam kırıldı sağ grenajımda çizikler var
şimdilik yenilerini almadan düzeltilebilecek şeyler daha sonra yenileri ile değiştirecem zaten karbon ayna siparişi veriyorum ek olarak koruma takozu kırılmasaymış iyi olurmuş muhtemelen...grenajdaki çiziklerim olmayacaktı en azından
grenajlarım ve aynam dışında bir sıkıntım yok aynayı arkadaşım aldı yarın yaptıracak grenajıda uygun bir zamanda söküp götürecem yaptırmaya![]()
geçmiş olsun nazarlık olsun ama olucaksa da bu olsun ya kaza yeterki cana gelmesin malada anca ayna grenaj olsun