Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
alırsanız ani hızlanmalarda kafa salınma sorunu vardır. direksiyon amartüsörü şart ama yavaş kullanan biri iseniz sorun olmaz
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
alırsanız ani hızlanmalarda kafa salınma sorunu vardır. direksiyon amartüsörü şart ama yavaş kullanan biri iseniz sorun olmaz

kafa salınma mevzusu tümüyle hakimiyete bağlı bence şimdiye kadar hiç bir sıkıntı çekmedim bu konu ile ilgili ki lastimlerim 2005 :)

direksiyon amortisörü güzel bir olay ama sonradan takmalarda trafikte çok yorucu bir hal alıyor

Ben mi ısmarlıyorum; yoksa emrah mı ısmarlayacak :)

sen ısmarlıyosun (=
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
kafa salınma mevzusu tümüyle hakimiyete bağlı bence şimdiye kadar hiç bir sıkıntı çekmedim bu konu ile ilgili ki lastimlerim 2005 :)

600f ile yaklaşık 20bin kilometre civarı yol yaptım. sadece 2 ya da 3 kez tank-slapper ile karşılaştım. o da ani hızlanma vs. nedeniyle değil ciddi yüksek süratte yoldaki dalgalanma nedeniyle ön lastiğin asfalttan 1-2 cm yükselip tekrar oturması sonucu oldu. bir diğeri de ıslak zeminde arka latiğin kontrolünü kaybettiğim bir anda, durumu topladıktan sonra ön tarafın kararsızlaşması sonucu başıma geldi. devamlı olan bi olay değildir yani bana sorarsanız.

bu arada 2005 tarihli lastiklerle ben olsam bakkala kadar bile gitmem :silent:
 
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
43
herkese merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar bir sürü 600 f inceledim. şöyle yeri öpmemiş bir motor bulamadım. ufak tefek çizik boya kesin var. hep acemiler binmiş galiba
sıfır hata 600 f im var yan yaklıgından bile düşmedi. garaja girerken dahi aynası degmedi diyen var mı?

:mrgreen: bu şartlarda 5 yaşında motor bulmak, 30 yaşında bakire kız bulmaktan daha zor yahu :queen:
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
arkadaşlar merhaba..bir problemim var yardım lütfen..98 model bendeki 600f..km telinin ön tekerlekte bağlandığı makara bozuk..daha doğrusu makaranın içindeki sonsuz dişli plastik..nereden bulabilirim..? bir yere bıraktım makarayı ( redüktör deniyormuş ayrıca) hala gelecek..
birde aslında bu modellerin sensörlü olması gerekiyor ama..bu neden makaralı anlamadım..
yardım lütfen..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
33
arkadaşlar bir sürü 600 f inceledim. şöyle yeri öpmemiş bir motor bulamadım. ufak tefek çizik boya kesin var. hep acemiler binmiş galiba
sıfır hata 600 f im var yan yaklıgından bile düşmedi. garaja girerken dahi aynası degmedi diyen var mı?

benim motorum var kazasız belasız yan düşmesiz :cat:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
kazasız motor zor zaten illaki vardır bir yana düşmesi durdugu yerde olsa bile bence bunlara takılma onemli olan sase ve motor ilk oncelik benim motorumdada yan yatma var granaj boyalı bir kac parcası orjınalı ıle degısmıs ama benım ıcın onlar sorun degıl agır kazası olmasın motoru ve sasesı saglam olsun sımdı ben motoru 12.910 aldım eger yok su degısmıs yok boyası var olayına gırseydım oo bulamazdım motor sadece bıde tavsıyem honda servıs garantsınde olanlara bak oralarda oluyo benımkı ordan mesela

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:13 ----------

örgüt mü kurdunuz illminuaticiler :)

:)mantıklı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------

:mrgreen: bu şartlarda 5 yaşında motor bulmak, 30 yaşında bakire kız bulmaktan daha zor yahu :queen:

:)ehehehe güzeldi
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kazasız motor zor zaten illaki vardır bir yana düşmesi durdugu yerde olsa bile bence bunlara takılma onemli olan sase ve motor ilk oncelik benim motorumdada yan yatma var granaj boyalı bir kac parcası orjınalı ıle degısmıs ama benım ıcın onlar sorun degıl agır kazası olmasın motoru ve sasesı saglam olsun sımdı ben motoru 12.910 aldım eger yok su degısmıs yok boyası var olayına gırseydım oo bulamazdım motor sadece bıde tavsıyem honda servıs garantsınde olanlara bak oralarda oluyo benımkı ordan mesela

benimki var mesela :mrgreen:
ufak bi kaza atlattım bu akşam yenisahra metroya giderken yanyola girmek üzereyken bi anda uçtum :) sağ aynam kırıldı sağ grenajımda çizikler var
şimdilik yenilerini almadan düzeltilebilecek şeyler daha sonra yenileri ile değiştirecem zaten karbon ayna siparişi veriyorum ek olarak koruma takozu kırılmasaymış iyi olurmuş muhtemelen...grenajdaki çiziklerim olmayacaktı en azından
grenajlarım ve aynam dışında bir sıkıntım yok aynayı arkadaşım aldı yarın yaptıracak grenajıda uygun bir zamanda söküp götürecem yaptırmaya :)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
benimki var mesela :mrgreen:
ufak bi kaza atlattım bu akşam yenisahra metroya giderken yanyola girmek üzereyken bi anda uçtum :) sağ aynam kırıldı sağ grenajımda çizikler var
şimdilik yenilerini almadan düzeltilebilecek şeyler daha sonra yenileri ile değiştirecem zaten karbon ayna siparişi veriyorum ek olarak koruma takozu kırılmasaymış iyi olurmuş muhtemelen...grenajdaki çiziklerim olmayacaktı en azından
grenajlarım ve aynam dışında bir sıkıntım yok aynayı arkadaşım aldı yarın yaptıracak grenajıda uygun bir zamanda söküp götürecem yaptırmaya :)
geçmiş olsun nazarlık olsun ama olucaksa da bu olsun ya kaza yeterki cana gelmesin malada anca ayna grenaj olsun
ve burda sunu soylemek istiyorum

Biz motorcuların iki yada tek tekeri daima yerde olsun
Biz motorculardan kaza bela uzak olsun
Biz motorcuların yagı suyu hic eksik olmasın
Biz motorcuların depoları hep dolu olsun
Bu motoru ıcat edenın yeri cennet olsun :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
geçmiş olsun nazarlık olsun ama olucaksa da bu olsun ya kaza yeterki cana gelmesin malada anca ayna grenaj olsun

ya üzüldüğüm yok biraz olacağı varmış birazda ben kaşındım motoru güvenli bir şekilde bırakıp ayağa kalktım gittim motoru kaldırdım hemen
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst