Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Üçüncüyü de 130 HP yap olm o zaman işte.:queen:

olabilir aslında hehehe :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:08 ----------

600f canavarı kıymet bilmeyen bir apaci :queen:

ben mi kıymet bilmiorum :mrgreen: canavar gibi bakarım ben makinalarıma :p

Arkadaşlar merhaba,

Bir arkadaşa 2006 veya 2007 600F arıyoruz.

Fakat ilanlardaki fiyatlara bakılırsa ya bu motorun piyasası uçmuş,ya da millet fiyatlarda uçmuş.

10-11 bin TL arası bir para ayırma niyetimiz var.

Ne dersiniz bu rakama temiz,düzgün bir 600F bulabilir miyiz?

piyasa uçuk vaziyette ama sezon açılıp herkes motorunu almış olduktan sonra şimdi 14 isteyen kuzu kuzu rakamını çekecek geriye.
acelesi yoksa arkadaşının bekleyin derim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
olabilir aslında hehehe :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:08 ----------



ben mi kıymet bilmiorum :mrgreen: canavar gibi bakarım ben makinalarıma :p



piyasa uçuk vaziyette ama sezon açılıp herkes motorunu almış olduktan sonra şimdi 14 isteyen kuzu kuzu rakamını çekecek geriye.
acelesi yoksa arkadaşının bekleyin derim.

14'te verilmez bence adam tok satıcıdır açıkçası ne yalan söyliyim bende motosiklet üzerindeki aksesuarları toparlardıktan sonra yüksek bir rakamdan ilan vermeyi düşünüyorum bende o fiyattan o şekilde alan olursa olur olmazsada kullanmaya devam ederim zaten pek sıkıntı değil
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
her sey arz talep meselesi herkes istediği fiyatı yazar ama satılırmı satılmazmı bilinmez sahnsen ben cbr600f imle yaslanacam kimseyde satmıcam beraber yaslancaz kısmet olursa :mrgreen:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Motor gerçekten temiz ve aksesuarlı görünüyor ama 14,000 TL de fazla yine de; o paraya çıkıldı mı seçenekler artıyor ve 600F daha geri sıralara kayıyor.

Ben motoru 2007 senesinde 8000 km'deyken 10,250 TL'ye almıştım.
6 ay kadar önce de 35000 km'deyken 11,500 TL'ye sattım.
Sattığım arkadaş da sağlık nedenleriyle satılığa çıkardığını söylemişti geçenlerde, ama ilanı kaldırmış gördüğüm kadarıyla.

Anladım hocam.
Demek ki bu motor değerinden pek birşey kaybetmiyor.




piyasa uçuk vaziyette ama sezon açılıp herkes motorunu almış olduktan sonra şimdi 14 isteyen kuzu kuzu rakamını çekecek geriye.
acelesi yoksa arkadaşının bekleyin derim.

Arkadaşım bu aralar motoru aldı aldı yoksa motor alma işi çeşitli nedenlerden ötürü soğuyabilir.

Fakat dediğiniz doğru; şu an sezon öncesi motor satanlar nasıl olsa motor alacaklar harekete geçecektir diye fiyatlarda esneklik göstermiyor olabilir.
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
ya iğreniyorum ülkemiz piyasasından motoru alıyorsun aldığın fiyatların çok altından kasko değerleri yani asıl ederleri ama bi kaç tane hurda sahibi fiyatı yüksek tutunca mecbur iyilerde uçuruyor fiyatı ahh ahh aslında aracın ederinden bi kuruş yükseğe sattırmayan bi yasa olsa :D

hem kimse bunu ticaret haline getirmez hemde hak eden hak ettiğini alır...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
kac bın tl ye cbr 600 f almak ısıtoyrsunuz? 9 10 bın tl felanmı bıde ustune ustelık az km olsun temız olsun bakımlı olsun parcalarıda degısmıs olsun ıstersınız sımdıde:mrgreen:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
kac bın tl ye cbr 600 f almak ısıtoyrsunuz? 9 10 bın tl felanmı bıde ustune ustelık az km olsun temız olsun bakımlı olsun parcalarıda degısmıs olsun ıstersınız sımdıde:mrgreen:

Ölücü tabir edilenlerden değiliz merak etmeyin.

Sahibinden.com tarzı yerlerde satıcıların fiyat belirleme politikasını bildiğim için piyasasından pek emin olamadığım bu motorun gerçek ederinin ne olduğunu öğrenmeye çalışıyorum.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bir malın gercek ederini satıcı degil alıcı belirler :) aslında önemli olan ederden cok durust bır ınsanın motorunu almanız km dusurulmemıs olması cok onemlı sanmayınkı satılan motorların hepsı orıjınal km de dısını allayıp pullayınca dusurulen km yı kimse anlıyamaz motosikletlerde.
2004 2005 model olup 9 10 bın kmdekı motorların km lerıne sakın aldanmayın hadı gercek km olsa bile her zaman km yapmıs motor km yapmayıp yatmış motorlara göre daha uzun ömürlüdür daha bakımlıdır.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
bir malın gercek ederini satıcı degil alıcı belirler :) aslında önemli olan ederden cok durust bır ınsanın motorunu almanız km dusurulmemıs olması cok onemlı sanmayınkı satılan motorların hepsı orıjınal km de dısını allayıp pullayınca dusurulen km yı kimse anlıyamaz motosikletlerde.
2004 2005 model olup 9 10 bın kmdekı motorların km lerıne sakın aldanmayın hadı gercek km olsa bile her zaman km yapmıs motor km yapmayıp yatmış motorlara göre daha uzun ömürlüdür daha bakımlıdır.

Bu zamana kadar sadece 2 motor satmış birisi olarak malın fiyatını belirleme hususunda söylediklerinize katılıyorum.

Yaptığımız 3-5 görüşme neticesinde limitimiz 11-12 bin TL arasına çıkmış durumda.

Sizlerin bildiği,kefil olurum dediği motorlar varsa paylaşın lütfen.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Bu zamana kadar sadece 2 motor satmış birisi olarak malın fiyatını belirleme hususunda söylediklerinize katılıyorum.

Yaptığımız 3-5 görüşme neticesinde limitimiz 11-12 bin TL arasına çıkmış durumda.

Sizlerin bildiği,kefil olurum dediği motorlar varsa paylaşın lütfen.

valla bilsem yardımcı olurum ama maalesef ben motorumu tanıdıgım bıldıgım arkadasımdan almıstım.Ankarada satılan motorlara bakmak lazım ama gercekten zor iş benim için ıkıncı el motor almak paranoyak oluyor insan.
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Yahu bir yeni arka lastik bu kadar mı yakışır bir motora..çok yakıştı çook..sanırım motor aşkı bu olsa gerek..sevgili çuval giyse yakışmış görür ya gözler..öyle işte..
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
motor temızlendi yıkandı parlatıldı lastık basıncları kontrol edıldı benzın alında kol gıbı gırdı ama olsun gazlamaya hazırız :) bir depo 65 tl ye doluyor ortalama 230km gıdıyorum yazın sezonda 5000km yol yapsam 1500 tl para yardımlarınızı beklıyorum:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
her sey arz talep meselesi herkes istediği fiyatı yazar ama satılırmı satılmazmı bilinmez sahnsen ben cbr600f imle yaslanacam kimseyde satmıcam beraber yaslancaz kısmet olursa :mrgreen:

Allah ayırmasın:mrgreen:

Anladım hocam.
Demek ki bu motor değerinden pek birşey kaybetmiyor.

Bu zamana kadar sadece 2 motor satmış birisi olarak malın fiyatını belirleme hususunda söylediklerinize katılıyorum.

Yaptığımız 3-5 görüşme neticesinde limitimiz 11-12 bin TL arasına çıkmış durumda.

Sizlerin bildiği,kefil olurum dediği motorlar varsa paylaşın lütfen.

600F reşat altını gibi makine diyorum ben. :)

Benim 2,5 sene kullanıp 6 ay önce sattığım makinayı alan arkadaş satmayı düşünüyordu en son, istersen görüşüp hala satmayı düşünüyorsa telefon numarasını veririm sana; arar görüşürsünüz. Yabancıya gitsin istemem.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Allah ayırmasın:mrgreen:





600F reşat altını gibi makine diyorum ben. :)

Benim 2,5 sene kullanıp 6 ay önce sattığım makinayı alan arkadaş satmayı düşünüyordu en son, istersen görüşüp hala satmayı düşünüyorsa telefon numarasını veririm sana; arar görüşürsünüz. Yabancıya gitsin istemem.

kaça satmayı düşünür :queen:
benimde bi akadaş f bakıyor
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Allah ayırmasın:mrgreen:





600F reşat altını gibi makine diyorum ben. :)

Evet cbr 600f ve vstrom 650 cidden reşat altını gibi. :)

Bu arada işin ilginç yönü bu kasa 600f'ler 2001 birden beri yollarda ama ilanlara bakıyorsun %90'ı 40.000 km altında:mrgreen:

Millet km'yi düşürüp düşürüp satıyor. Aslında bukadar tutulmasının nedenide bu sanırım. Çok yüksek km'lerde olsada km'sini düşürüp satıldıgında alan kişide gerçekten düşük km'deymiş gibi sorunsuz biniyor.

Bu km düşürme olayında bizim düşük km'li motosiklet alma hastalıgımızın payıda büyük tabiki. Yurt dışında eleman 60.000 km'deki motosikletinin km'si ile oynamaya ihtiyaç duymadan satabilirken bizde 30.000 km üstü motosikletlere bitik gözüyle bakılıyor.
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
valla bilsem yardımcı olurum ama maalesef ben motorumu tanıdıgım bıldıgım arkadasımdan almıstım.Ankarada satılan motorlara bakmak lazım ama gercekten zor iş benim için ıkıncı el motor almak paranoyak oluyor insan.

Ankara'da fiyatlar biraz daha yüksek oluyor diğer illere nazaran.

Bugün şu motoru sormak için aramış arkadaş:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...br-600f-full-orjinal-garantili-42354283/detay


12.500 TL'den 100-200 TL gibi sembolik rakamlar inerim demiş.

Satıcının tavrından ötürü arkadaş bu motoru direkt eledi.

600F reşat altını gibi makine diyorum ben. :)

Benim 2,5 sene kullanıp 6 ay önce sattığım makinayı alan arkadaş satmayı düşünüyordu en son, istersen görüşüp hala satmayı düşünüyorsa telefon numarasını veririm sana; arar görüşürsünüz. Yabancıya gitsin istemem.

Hakkaten altın galiba 600F. :)

Senin motora da bakabiliriz hocam.Bilindik bir motor almak iyi olur.

Arkadaşın numarasını bana bir iletsen olmadı.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
kaça satmayı düşünür :queen:
benimde bi akadaş f bakıyor

İlanı gittiği servis vermişti sahibinden.com'a ve 11,800 TL yazıyordu, 300 TL servisin kar koyduğunu farz edersek, kendisinden 11,500'e alınabilir sanırım.
Tabi ilan kalkmış, halen satmayı düşünüyor mu ya da sattı mı bilmiyorum.

Evet cbr 600f ve vstrom 650 cidden reşat altını gibi. :)

Bu arada işin ilginç yönü bu kasa 600f'ler 2001 birden beri yollarda ama ilanlara bakıyorsun %90'ı 40.000 km altında:mrgreen:

Millet km'yi düşürüp düşürüp satıyor. Aslında bukadar tutulmasının nedenide bu sanırım. Çok yüksek km'lerde olsada km'sini düşürüp satıldıgında alan kişide gerçekten düşük km'deymiş gibi sorunsuz biniyor.

Bu km düşürme olayında bizim düşük km'li motosiklet alma hastalıgımızın payıda büyük tabiki. Yurt dışında eleman 60.000 km'deki motosikletinin km'si ile oynamaya ihtiyaç duymadan satabilirken bizde 30.000 km üstü motosikletlere bitik gözüyle bakılıyor.

Aynen Gökhan, ne zaman baksam V-Stromların fiyatları da hep yüksek.

Km. ile ilgili tespitlerin de doğru, malesef sahtekarlık diz boyu motosiklet pazarında..

Benim 2006 makina 35,000'deydi mesela satarken. Bir subap ayarı ve senkronizasyon yapılıp, belki 45-50 bin gibi debriyaj balata ve buji değişimiyle en az 80,000'e kadar sadece yağ/filtre değişimiyle sorunsuz gider diye düşünüyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
İlanı gittiği servis vermişti sahibinden.com'a ve 11,800 TL yazıyordu, 300 TL servisin kar koyduğunu farz edersek, kendisinden 11,500'e alınabilir sanırım.
Tabi ilan kalkmış, halen satmayı düşünüyor mu ya da sattı mı bilmiyorum.



Aynen Gökhan, ne zaman baksam V-Stromların fiyatları da hep yüksek.

Km. ile ilgili tespitlerin de doğru, malesef sahtekarlık diz boyu motosiklet pazarında..

Benim 2006 makina 35,000'deydi mesela satarken. Bir subap ayarı ve senkronizasyon yapılıp, belki 45-50 bin gibi debriyaj balata ve buji değişimiyle en az 80,000'e kadar sadece yağ/filtre değişimiyle sorunsuz gider diye düşünüyorum.

bakalım işte hafta sonu bi kaç motora bakacaz gibi kafaya takmış baya çünkü

km'le ile ilgili doğru rahat o civarlarda gidiyor benim motorun balatada 51binde felan işte gkn değiştirmiş yüksek devirlerde kaçırma yapınca :queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar motoru sattığım arkadaşla biraz önce görüştüm, motor halen satılıkmış.

Fiyat olarak da benim ona verdiğim 11,500 TL istiyor. Benden sonra sağlık nedenleriyle ancak 2000 km. kadar kullanabilmiş, km. şu anda 36-37 bin civarındadır sanırım.

Motorla ilgili 2,5 senedir yapılan tüm işlemlerin dökümleri de elimde mevcut, isterseniz buradan da paylaşırım.

Son olarak arkadaşın iletişim bilgileri :

İsmi Gediz,

Tel : (0532) 522 55 65
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Arkadaşa ileteyim meseleyi.

Sağolasın hocam ilgilendiğin için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst