- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
Üçüncüyü de 130 HP yap olm o zaman işte.:queen:
olabilir aslında hehehe :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:08 ----------
600f canavarı kıymet bilmeyen bir apaci :queen:
ben mi kıymet bilmiorum :mrgreen: canavar gibi bakarım ben makinalarıma
Arkadaşlar merhaba,
Bir arkadaşa 2006 veya 2007 600F arıyoruz.
Fakat ilanlardaki fiyatlara bakılırsa ya bu motorun piyasası uçmuş,ya da millet fiyatlarda uçmuş.
10-11 bin TL arası bir para ayırma niyetimiz var.
Ne dersiniz bu rakama temiz,düzgün bir 600F bulabilir miyiz?
piyasa uçuk vaziyette ama sezon açılıp herkes motorunu almış olduktan sonra şimdi 14 isteyen kuzu kuzu rakamını çekecek geriye.
acelesi yoksa arkadaşının bekleyin derim.