Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
profesyonel bi mekanik modifikasyon için öncelikle egzosun komple yani manifolttan itibaren değişmesi lazım, yani sadece son susturucuyu alıp ondan güç beklemek yanlış. e sırf egzos bu şekliyle neredeyse 3000 TL. sonra Emre'nin dediği gibi profesyonel bi power commander uygulaması. ona da işçilikle birlikte 1000 TL diyelim. açık hava filtresi en ucuz eleman o da 150 TL. tüm bunların getirisi kaba ve iyimser bi tahmin 20 hp :)
600f dediğimiz makinenin en genci 2007 model ve fiyatı 12 bin lira. üstüne 4000 TL koysam 16. bine 2006 1000rr alabilirim direk 170 hp :))))
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Beygir gücü anlamında söylediğin doğru ama, benim bu konudaki temel dayanağım, motorun oranları değiştirilmeden performans parça takılmasının zarar verebileceği ve yakıtı arttıracağı idi. O yüzden girdik power commander mevzuuna yani :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bi motor buldum orjj. egzoslu. eğer alırsam egzos takmadan önce biraz kullanıp yakıt durumuna bakıcam öncekilere göre ne kadar fark ediyo. o zaman net olarak tüp egzosun yakıt üzerindeki etkisini anlar burada paylaşırım.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Valla çok iyi olur, hatta bu kıyaslama ile diğer makineler için de bir genelleme yapabiliriz diye düşünüyorum. Allah en kısa sürede gönlüne göre temiz bir makine nasip eder inşallah. Bak hayır duasını şimdiden aldın :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Karadeniz de nerde iyi bir usta. motorun hava filtresini zor değişiyorlar :mrgreen:
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Trabzon tarafında, Tenere'den anlayan iyi ustalar var bildiğim kadarıyla ama 600F'i bilemiyorum :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
profesyonel bi mekanik modifikasyon için öncelikle egzosun komple yani manifolttan itibaren değişmesi lazım, yani sadece son susturucuyu alıp ondan güç beklemek yanlış. e sırf egzos bu şekliyle neredeyse 3000 TL. sonra Emre'nin dediği gibi profesyonel bi power commander uygulaması. ona da işçilikle birlikte 1000 TL diyelim. açık hava filtresi en ucuz eleman o da 150 TL. tüm bunların getirisi kaba ve iyimser bi tahmin 20 hp :)
600f dediğimiz makinenin en genci 2007 model ve fiyatı 12 bin lira. üstüne 4000 TL koysam 16. bine 2006 1000rr alabilirim direk 170 hp :))))

Aslında haklısın, ama bir de şu açıdan bakabiliriz:
Performans haricinde 600F'in konforu olacak mı 1000RR'da? :)
Diyelimki motora artçıyla da biniyorsun ve ekonomi anlamında da 600'lükten büyük cc düşünmüyorsun.
Kısaca 600F her türlü beklentine cevap veriyor ve sadece biraz daha güçlü olsaymış keşke diyorsun.
Haliyle piyasada rahat kullanımlı ve 110 HP gücünde başka supersport makine de yok.
O zaman ne yaparsın, hastasıysan 600F'i kitabına uygun modifiye edersin.
Zaten bunu ancak bu motorun hastası yapar bu devirde. :)
Power Commander motorun güç dağılımını da dengeli hale getireceği için daha sağlıklı çalışacak, tepkileri hassaslaşacak, torku da yükselecektir.
Böylece gerek ara hızlanmalarda, gerekse beygir artışından muzdarip olarak son süratte de performans yükselecektir.
Standart haliyle 600RR'lar R6'lar tokatladığım 600F'in 130 HP olduğunu düşünmek bile istemiyorum.:queen:
Arkandan gelmeye çalışan ne hayal kırıklıkları olacaktır düşünsene. :p

Bir de iyi ihtimalle egsoz ve hava filtresi üzerinde bir motor bulduğunu düşün 12000 TL'ye, sadece power commander takılıp ayarlarının yapılması için üste ekleyeceğin 700-800 TL ile sonrasında sahip olacaklarına değer bence. :)

Yukarıda hayalimi anlatmışım şimdi farkettim.:cherry:

Karadeniz de nerde iyi bir usta. motorun hava filtresini zor değişiyorlar :mrgreen:

Uğraşma ustalarla, kendin değiştir: :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...f-hava-filtresi-ve-buji-degisimi-resimli.html
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
slm arkadaslar
epey uzun bı sure bende uzak kaldım.son yazılanlarda 600 f 1000 rr fıyat degerlendırmesı gıbı bı durum olmus sanırım.

emre nın soyledıgı gıbı rahat bı kullanım acısından evet f gıbı bı sport yok

ama yakıt acısından 7-9.5 lıtre aralıgında bı yakıt sarfıyatım var 1000 rr ıcın sadece k&n fılıtre var gerı kalan orjnal
su var kı gercekten gucu cok ıyı hıssettıren bı motor fena yanı
bu arada yenı kasa f cok guzel bı goruntusu var
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Arkadaşlar merhaba,

Bir arkadaşa 2006 veya 2007 600F arıyoruz.

Fakat ilanlardaki fiyatlara bakılırsa ya bu motorun piyasası uçmuş,ya da millet fiyatlarda uçmuş.

10-11 bin TL arası bir para ayırma niyetimiz var.

Ne dersiniz bu rakama temiz,düzgün bir 600F bulabilir miyiz?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bulabilirsin bence, motorun yanına gidip pazarlık edince fiyatta illaki indirim yapılır. Ayırdığınız bütçe de normal kanımca.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Arkadaş akşam vakti şu motorun sahibini aramış :

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-hatasiz-hem-12500-km-hem-full-43846251/detay


Motor sahibi kişi 14 bin TL'den 1 kuruş inemeyeceğini söylemiş.

Şöyle düşük km'li,temiz bir motor için belirlenen limit de aşılabilir ama temiz iddiasında olan motorların sahipleri de iyi fiyat çekiyor hakkaten.

Sen yanılmıyorsam 10-11 arası almıştın motorunu değil mi Emre hocam?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaş akşam vakti şu motorun sahibini aramış :

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-hatasiz-hem-12500-km-hem-full-43846251/detay


Motor sahibi kişi 14 bin TL'den 1 kuruş inemeyeceğini söylemiş.

Şöyle düşük km'li,temiz bir motor için belirlenen limit de aşılabilir ama temiz iddiasında olan motorların sahipleri de iyi fiyat çekiyor hakkaten.

Sen yanılmıyorsam 10-11 arası almıştın motorunu değil mi Emre hocam?

Motor gerçekten temiz ve aksesuarlı görünüyor ama 14,000 TL de fazla yine de; o paraya çıkıldı mı seçenekler artıyor ve 600F daha geri sıralara kayıyor.

Ben motoru 2007 senesinde 8000 km'deyken 10,250 TL'ye almıştım.
6 ay kadar önce de 35000 km'deyken 11,500 TL'ye sattım.
Sattığım arkadaş da sağlık nedenleriyle satılığa çıkardığını söylemişti geçenlerde, ama ilanı kaldırmış gördüğüm kadarıyla.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
dodo manet değiştireceksen titax tavsiye ederim ama satın almadan önce olan bir motorda otur bir dene derim bizim manetler gibi uzun değil kısa olduğundan rahat kullanamayan çıkabiliyor :cat:

Titax güzel ama çok pahalı tanesi 99 euro baktım rimozalarda pahalı ben redline tavsiye ederim sonucta manet yani ve rizomadan hiçbir farkı yok dandikte degil 100 tlye almıstım aldıgım yer ise eminonunde bisikletciler motorcular carsısı var ordan tavsiye ederım kısa olmasına bır sure sonra alısılıyor ve rizomanın elcikleriyle cok guzel oluyor renkleride var zevki sana kalmıs ben siyah istedim mesela hatta resimini koydum benim motorun biraz uzak gibi ama anlıyabilirsin

http://img826.imageshack.us/i/63261556.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

dodo manet değiştireceksen titax tavsiye ederim ama satın almadan önce olan bir motorda otur bir dene derim bizim manetler gibi uzun değil kısa olduğundan rahat kullanamayan çıkabiliyor :cat:


Titax güzel ama çok pahalı tanesi 99 euro baktım rimozalarda pahalı ben redline tavsiye ederim sonucta manet yani ve rizomadan hiçbir farkı yok dandikte degil 100 tlye almıstım aldıgım yer ise eminonunde bisikletciler motorcular carsısı var ordan tavsiye ederım kısa olmasına bır sure sonra alısılıyor ve rizomanın elcikleriyle cok guzel oluyor renkleride var zevki sana kalmıs ben siyah istedim mesela hatta resimini koydum benim motorun biraz uzak gibi ama anlıyabilirsin

http://img826.imageshack.us/i/63261556.jpg/



motorun üstünde de görmek isteriz
aynı zamanda bu camın smoke tarzı olan varmıydı orada simsiyah dışında?
yani koyu şeffaf diyim dumanlı :mrgreen:

Bende çok koyu istemedigim icin bu camı aldım tam dumanlı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:14 ----------

Uğraşma ustalarla, kendin değiştir: :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...f-hava-filtresi-ve-buji-degisimi-resimli.html

Kesinlikle katılıyorum sana kendin halledebilirsin eger hevesin varsa ugrasmayı seviyorsan e birazda elin tornadiva tutuyosa mekanik haric halledersin herseyi yag degisimi balata degısımı zincir disk degisimi yag filtresi buji bunlar kullanan kisnin yapabilecegi seyler ben aldıgım butun parcaları kendim takıcam hatta hatta kendime klasor bıle yaptım resımlı ve vıdeolu anlatım dıye yazdıgım herseyın youtube dan buldum vıdeolarını kaydettım resımlı anlatımlarda var tavsıye ederım
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
cakalaz

valla benim evin önündeyken kapalı garajdaydı ondan güzel kasko yok zaten ben bile özel rampa yaptım garajdan güç bela çıkarıyorum hırsızın sessizce çıkarıp çalması nerdeyse imkansız dır ama bi arkadaşa bi yere gittiğinde olay patlıyor bide istanbul burası öle binbir türlü insan var bulamassında yapanı çok zor yada ... o yüzden kasko+alarm+alarmlı disk kilidi+allaha emanet +direksiyon kilidi daha artı kolay taşınıp kolayca takabileceğim ne güvenlik ekipmanı varsa onları takıcam bundan sonraki motoruma manet eksoz umurumda deil artık :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst