Evet arkadaşlar fuardan alıcaklarımı almış bulunmaktayım k&n hava ve k&n-204 yağ filtresi , sbs street excel marka (734hs)on ,(657ls) arka balatalar,iridium ngk buji cr9ehıx-9kodlu hem ordaki usta bu kodlu dedi hem netten baktım cbr 600f diye gosteriyo modellerde ,motul 5100 ester 10w-40 4t yag ,gomme beyaz sinyaller zero cakması cam kendı uretımlerıymıs hatta adresi
http://www.pythonglass.com/ ama guzel gercekten cok koyuda degil cam tam istedigim gibi ama puig cam stili degil zeronun taklıdı bu würth balata temizliyici ve petrochem zincir yagı tabi hepsi biraz tuzlu oldu ama sonucta bakarsan dag olur bakmazsan bag olur misali

olsun deger benim evlata

hepsinin toplu halde resmini cektim sizinle paylasmak isterdim ama nasıl resim koyuluyor bilmiyorum kodlarına kadar sizinle paylaştım bilgisi olan paylassın olmayan hem bilmiş olur marka modelden umarım ise yarar ve ve yeni f modelinide bakma fırsatım oldu ama acık ve net bisey diyim yeni modeli olması beni uzmedi cunku ben hala bizim kasalara hastayım yani yenisi beni etkilemedi yeni rr bir başka tabi onlar etkiledide

ama yeni f etkilemedi tabi sonuçta yeni motor teknoloji ama bana boyle 125 250 cc andırıyo motor bi agırlıgını goremedim sadece gorsel olarak konusuyorum tabıkı test etme sansım olmadıgı ıcın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:54 ----------
resim olayını cozdum gibi bakalım olmusmu

buna basınca cıkıcak sanırım
http://img143.imageshack.us/i/127sae.jpg/
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:05 ----------
birde arkadaslar aklıma sımdı geldı paylasım sızınlede bazı markalar kımı yerde fıyatı yuksek kımı yerde dusuk burda tabı taklıt mal olması dısında soyle bır sey daha var aklınızda bulunsun bazı fırmalar mal alırken ornek verıyorum 10.000 tl lik mal iskontasıyla 2.000 tl lik malın iskontası farklı oldugundan aynı malı kımı yerde uygun fiyata kımı yerde yuksek fıyata alabılıyoruz fiyata yansıyor aslında aynı mal aynı kalıte birde danısma istedigim birsey var fuarda bor mineralli yag katkısı vardı 4 lt 2 tane koyuluyormus gıdenler gormustur belkı ben dusundum ama almadım kullanan varmı hatta
www.spesiyal.com.tr adresınıde verım nedersiniz bu olaya kullanana varsa paylasırsa sevınırım