Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
İlkay sen bu doğana bakma abi
Kafasına göre okuyo güzel diye alıyo :p
Yakında patlar bunun makina demedi deme :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tamam vazgeçtim; k&n iptal :)
yarın Orjinal Hava filtresi aldıracağım Honda dan :)
veya orjinal satan bir yer var ise söyleyin ordan alalım :)

Önceki Sayfalarda neden k&n dmeişler acep :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Oooo muhabbet almış yürümüş beyler. :)

bende artık buralara takılsam fena olmaz (=

İlkay 600F mi aldın ülem?:p Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.:rendeer:

Yahu K&N filtreden o kadar gözünü korkutmayın adamın, en fazla %3-5 farkeder yakıtta, temizleyip temizleyip kullanır yıllarca. :)

Çako kodunu bilmiyorum orjinal bujinin ama, Honda servisten veriyorlar bildiğim kadarıyla orjinalini sadece. NGK İridyum IMR9C-9H öneririm, hem daha uzun ömürlü.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
33
bende endurodan sonra Grili beyazlı siyahlı 2006 f sahibi oldum

oldum da bir kaç bilgiye ihtiyacım var sizlerden

orjinal aküsünün ölçülerini bilen varsa rica edebilirmiyim
aldığım arkadaş başka bir marka takmış oda uzun gelmiş :)

içime sinmedi orjinalini alıcam )yuasa)

lastikleri de pek güvenli değil arkadaş düz gitmiş viraj olayı hiç yok
ortası yenmiş yanlar dişli

lastik olarak ta süper corsa yada m 5 alıcam fuardan :)

f in yakıtını çok sevdim hemde çok sevdim yakmıyor bu makina

herkeze kazasız belasız yolculuklar dilerim
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hayırlı olsun, kazasız belasız İnşallah. :)

600F'in orjinal akü kodu olan YTZ10S koduna sahip bütün marka aküler boyut ve amper değeri olarak standart ve uygundur, ben fiyat açısından VLM marka tavsiye ederim, 2,5 sene civarı sorunsuz kullanmıştım.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ne oldu beğenemedin mi buraları Remzi:queen:
Hayırlısıyla al o gösterdiğin makinayı bence, gider sana.:wiinkk:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Oooo muhabbet almış yürümüş beyler. :)



İlkay 600F mi aldın ülem?:p Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.:rendeer:

Yahu K&N filtreden o kadar gözünü korkutmayın adamın, en fazla %3-5 farkeder yakıtta, temizleyip temizleyip kullanır yıllarca. :)

Çako kodunu bilmiyorum orjinal bujinin ama, Honda servisten veriyorlar bildiğim kadarıyla orjinalini sadece. NGK İridyum IMR9C-9H öneririm, hem daha uzun ömürlü.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/85990-yeni-motorum-jr-f.html
ahanda burada :queen:

Hmmmmmmmmmmm
Emre yi buralardan cikaramiyoruz zaten, birde sen yok ol bakalim... :pr::pr::pr:

Ben buralara girmemek icin litrelik motor alicam ülem :cherry:

gördük sarışınıda cnm :mrgreen: artık yazın o motorla da bekleriz seni buralara :cat: ilkay abiyide tak peşine bu sefer ama :mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
33
Hayırlı olsun, kazasız belasız İnşallah. :)

600F'in orjinal akü kodu olan YTZ10S koduna sahip bütün marka aküler boyut ve amper değeri olarak standart ve uygundur, ben fiyat açısından VLM marka tavsiye ederim, 2,5 sene civarı sorunsuz kullanmıştım.

arkadaşım ilgin için teşekkürler
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Fuara 2011 600f gelmiş sanırım cbr250r ın abisi gibi duruyo.Efsane kaldığı yerden devam eder bu modelle.
Türkiyedeki satış fiyatı ne olur acaba?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ugrasamam o yollarda acemi sürücülerle ::blusssh:::blusssh:

Diyosun :mrgreen:

Fuara 2011 600f gelmiş sanırım cbr250r ın abisi gibi duruyo.Efsane kaldığı yerden devam eder bu modelle.
Türkiyedeki satış fiyatı ne olur acaba?

forumda verilmişti burada bulabilirsin
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/86172-hondanin-3-supersport-fiyatlari-oha-diyorum.html
25 bin tl imiş fiyatı ben demiştim 23ten aşşa olmaz diye :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst