İlkay sen bu doğana bakma abi
Kafasına göre okuyo güzel diye alıyo
Yakında patlar bunun makina demedi deme![]()
yakıttan dolayı geçmiş olsun diyorum şimdiden ....
Tamam vazgeçtim; k&n iptal
yarın Orjinal Hava filtresi aldıracağım Honda dan
Önceki Sayfalarda neden k&n dmeişler acep![]()
delirtme kardesim benı benım 3.motorum 600f:queen: onunla daha cok yol yapıcaz![]()
bende artık buralara takılsam fena olmaz (=
bende artık buralara takılsam fena olmaz (=
Oooo muhabbet almış yürümüş beyler.
İlkay 600F mi aldın ülem?Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.:rendeer:
Yahu K&N filtreden o kadar gözünü korkutmayın adamın, en fazla %3-5 farkeder yakıtta, temizleyip temizleyip kullanır yıllarca.
Çako kodunu bilmiyorum orjinal bujinin ama, Honda servisten veriyorlar bildiğim kadarıyla orjinalini sadece. NGK İridyum IMR9C-9H öneririm, hem daha uzun ömürlü.
Hmmmmmmmmmmm
Emre yi buralardan cikaramiyoruz zaten, birde sen yok ol bakalim...r:
r:
r:
Ben buralara girmemek icin litrelik motor alicam ülem :cherry:
Hayırlı olsun, kazasız belasız İnşallah.
600F'in orjinal akü kodu olan YTZ10S koduna sahip bütün marka aküler boyut ve amper değeri olarak standart ve uygundur, ben fiyat açısından VLM marka tavsiye ederim, 2,5 sene civarı sorunsuz kullanmıştım.
ilkay abiyide tak peşine bu sefer ama :mrgreen:
Ugrasamam o yollarda acemi sürücülerle ::blusssh:::blusssh:
Fuara 2011 600f gelmiş sanırım cbr250r ın abisi gibi duruyo.Efsane kaldığı yerden devam eder bu modelle.
Türkiyedeki satış fiyatı ne olur acaba?
Diyosun :mrgreen:
forumda verilmişti burada bulabilirsin
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/86172-hondanin-3-supersport-fiyatlari-oha-diyorum.html
25 bin tl imiş fiyatı ben demiştim 23ten aşşa olmaz diye :queen:
aynen ama çok güzel duruyo bide kullananlardan yorumları dinlemek lazım oda 1yılı bulur :queen: