Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ay ay ay şu güzelliğe bakarmısın :):joker:
ehm4g9.jpg

dh79jm.jpg

x845w.jpg

zpbar.jpg
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
s.a. nasılsınız f kardeşlerim (özellikle emre abime)
uzun zamandan beri uykudaydım artık fuarda geldi
yavaş yavaş uyarıyorum galiba sıcaklar başlasana benim kızıl çıksa garajdan
offf para olsanda alsak binsen bu yeni f e bukadarda güzel yapılırmı
dukati gibi komple giydirmeye başladı honda da
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
beyler var mı satan :)
nakit hemen alınır...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 ----------

yarın fuarda olucam. telim 0530 932 55 12
motorunu satmak isteyen varsa iletişime geçebiliriz.
selamlar...
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
Evet arkadaşlar fuardan alıcaklarımı almış bulunmaktayım k&n hava ve k&n-204 yağ filtresi , sbs street excel marka (734hs)on ,(657ls) arka balatalar,iridium ngk buji cr9ehıx-9kodlu hem ordaki usta bu kodlu dedi hem netten baktım cbr 600f diye gosteriyo modellerde ,motul 5100 ester 10w-40 4t yag ,gomme beyaz sinyaller zero cakması cam kendı uretımlerıymıs hatta adresi http://www.pythonglass.com/ ama guzel gercekten cok koyuda degil cam tam istedigim gibi ama puig cam stili degil zeronun taklıdı bu würth balata temizliyici ve petrochem zincir yagı tabi hepsi biraz tuzlu oldu ama sonucta bakarsan dag olur bakmazsan bag olur misali :) olsun deger benim evlata :) hepsinin toplu halde resmini cektim sizinle paylasmak isterdim ama nasıl resim koyuluyor bilmiyorum kodlarına kadar sizinle paylaştım bilgisi olan paylassın olmayan hem bilmiş olur marka modelden umarım ise yarar ve ve yeni f modelinide bakma fırsatım oldu ama acık ve net bisey diyim yeni modeli olması beni uzmedi cunku ben hala bizim kasalara hastayım yani yenisi beni etkilemedi yeni rr bir başka tabi onlar etkiledide :) ama yeni f etkilemedi tabi sonuçta yeni motor teknoloji ama bana boyle 125 250 cc andırıyo motor bi agırlıgını goremedim sadece gorsel olarak konusuyorum tabıkı test etme sansım olmadıgı ıcın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:54 ----------

resim olayını cozdum gibi bakalım olmusmu :) buna basınca cıkıcak sanırım

http://img143.imageshack.us/i/127sae.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:05 ----------

birde arkadaslar aklıma sımdı geldı paylasım sızınlede bazı markalar kımı yerde fıyatı yuksek kımı yerde dusuk burda tabı taklıt mal olması dısında soyle bır sey daha var aklınızda bulunsun bazı fırmalar mal alırken ornek verıyorum 10.000 tl lik mal iskontasıyla 2.000 tl lik malın iskontası farklı oldugundan aynı malı kımı yerde uygun fiyata kımı yerde yuksek fıyata alabılıyoruz fiyata yansıyor aslında aynı mal aynı kalıte birde danısma istedigim birsey var fuarda bor mineralli yag katkısı vardı 4 lt 2 tane koyuluyormus gıdenler gormustur belkı ben dusundum ama almadım kullanan varmı hatta www.spesiyal.com.tr adresınıde verım nedersiniz bu olaya kullanana varsa paylasırsa sevınırım
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ne kadar tuttu bu kadar malzeme :joker:

bujiler ile camın fiyatını ayrıca merak ettim :)
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Merhabalar..dün akşam fuardaydım..Çok hoşuma gitti yeni 600F. döndüm döndüm durdum etrafında.Güzel olmuş gerçekten..aynı şekilde 125 r de çok değişmiş..umarım satış konusunda sıkıntı yaşanmazda yollarda görürüz..herkese kazasız belasız şürüşler..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:19 ----------

Bu arada sizlere şunu sormak istiyorum.Gerçi Extrema beni uyardı orjinalini al diye ama..98 model bendeki 600f..180*55*17 üzerindeki lastik ama klavuzlarda 160*60*17 yazıyor 98 modele kadar olanlarda..
bende 160 almayı düşünüyorum..düşüncem yalnışmı değil mi..? çok virajli yollarda kullandığım yok makineyi..şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
orjinalinde ne yazıyorsa onu al derim ben
çünkü lastikler ile ilgili hesaplamalarda lastiğin yere basma oranları önemlidir. büyük veya küçük alman farklı sonuçlara yol açacaktır hemde güvenli olmayabilir sandığının aksine...


bende düşünüyorum acaba f sportun arka kuyruk grenajı buna olurmu diye (=
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
sağol ilkay..farkındayım elbette lastik ölçülerinin standart olması gerektiğinin..ama üzerindeki ebatlar belirtilenin dışında olunca tereddüt ettim işte..yani 160*60*17..
98 modelin orjinali 160 olan..onu almam lazım..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bugün fuarda yeni f i inceleme fırsatım oldu göstergelerinin elektronik olması çooook büyük eksi bence devir göstergesi elektronik olmamalıydı. 250r daki gibi yapsalar göstergeleri gerçekten yakışırdı ama gidip elektronik yapmışlar :(
onun dışında cihaz çok tehlikeli çünkü yanında 10dk dan fazla bi süre kalırsanız sarılıp üstünde yatmak istiyosunuz :mrgreen: yanındaki 1000rr ın üstüne bile oturmadım o derece yani :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Fotoğraflarda pek o kadar cekici gözükmüyor ama demek canlısı baska oluyormus :p
Birisi alsa da fotoğraflarını yüklese :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Fotoğraflarda pek o kadar cekici gözükmüyor ama demek canlısı baska oluyormus :p
Birisi alsa da fotoğraflarını yüklese :)
aynen öyle, bende sokaktaki halini çok merak ediyorum podyum resimleri hep aynı oluyo bende çektim ama hep aynı pozlar :mrgreen: caddeye çıkarcaksın o fıstığı bak o zaman nasıl poz veriyo:queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ugrasamam o yollarda acemi sürücülerle ::blusssh:::blusssh:

Yürü beee Remzi :queen:

ben sevmedim yeni modeli gerek kuyruk gerek koltuk gerekse farı ile.
eski f daha sportif bir havada :cat:

Eskisi direkt pistlerde yarışan makina kanka, bu sport touring olarak piyasaya sürüldü.
Ama ben beğendim yine de, çağa ayak uydurmuş ve hem sportif sürüş karakterinde, hem de konfor bakımından amacını sonuna kadar yerine getirecek güzel bir makina yapmış Honda bence.:cat:

s.a. nasılsınız f kardeşlerim (özellikle emre abime)
uzun zamandan beri uykudaydım artık fuarda geldi
yavaş yavaş uyarıyorum galiba sıcaklar başlasana benim kızıl çıksa garajdan
offf para olsanda alsak binsen bu yeni f e bukadarda güzel yapılırmı
dukati gibi komple giydirmeye başladı honda da

Kısmet, hayırlısıyla o da olur İnşallah.:)

beyler var mı satan :)
nakit hemen alınır...
yarın fuarda olucam. telim 0530 932 55 12
motorunu satmak isteyen varsa iletişime geçebiliriz.
selamlar...

Yahu Emir ne alem adamsın yahu, satıp satıp 600F alıyorsun, bu 3. mü olacak?:mrgreen:

Evet arkadaşlar fuardan alıcaklarımı almış bulunmaktayım k&n hava ve k&n-204 yağ filtresi , sbs street excel marka (734hs)on ,(657ls) arka balatalar,iridium ngk buji cr9ehıx-9kodlu hem ordaki usta bu kodlu dedi hem netten baktım cbr 600f diye gosteriyo modellerde ,motul 5100 ester 10w-40 4t yag ,gomme beyaz sinyaller zero cakması cam kendı uretımlerıymıs hatta adresi http://www.pythonglass.com/ ama guzel gercekten cok koyuda degil cam tam istedigim gibi ama puig cam stili degil zeronun taklıdı bu würth balata temizliyici ve petrochem zincir yagı tabi hepsi biraz tuzlu oldu ama sonucta bakarsan dag olur bakmazsan bag olur misali :) olsun deger benim evlata :) hepsinin toplu halde resmini cektim sizinle paylasmak isterdim ama nasıl resim koyuluyor bilmiyorum kodlarına kadar sizinle paylaştım bilgisi olan paylassın olmayan hem bilmiş olur marka modelden umarım ise yarar ve ve yeni f modelinide bakma fırsatım oldu ama acık ve net bisey diyim yeni modeli olması beni uzmedi cunku ben hala bizim kasalara hastayım yani yenisi beni etkilemedi yeni rr bir başka tabi onlar etkiledide :) ama yeni f etkilemedi tabi sonuçta yeni motor teknoloji ama bana boyle 125 250 cc andırıyo motor bi agırlıgını goremedim sadece gorsel olarak konusuyorum tabıkı test etme sansım olmadıgı ıcın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:54 ----------

resim olayını cozdum gibi bakalım olmusmu :) buna basınca cıkıcak sanırım

http://img143.imageshack.us/i/127sae.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:05 ----------

birde arkadaslar aklıma sımdı geldı paylasım sızınlede bazı markalar kımı yerde fıyatı yuksek kımı yerde dusuk burda tabı taklıt mal olması dısında soyle bır sey daha var aklınızda bulunsun bazı fırmalar mal alırken ornek verıyorum 10.000 tl lik mal iskontasıyla 2.000 tl lik malın iskontası farklı oldugundan aynı malı kımı yerde uygun fiyata kımı yerde yuksek fıyata alabılıyoruz fiyata yansıyor aslında aynı mal aynı kalıte birde danısma istedigim birsey var fuarda bor mineralli yag katkısı vardı 4 lt 2 tane koyuluyormus gıdenler gormustur belkı ben dusundum ama almadım kullanan varmı hatta www.spesiyal.com.tr adresınıde verım nedersiniz bu olaya kullanana varsa paylasırsa sevınırım

Hayırlı olsun güle güle kullan. Bu arada bakarsan dağ olmaz bağ olur.:cherry:
Bor katkısına ben pek sıcak bakmıyorum açıkcası, belki de eski kafalıyım ama kullanmaktan yana değilim.

Merhabalar..dün akşam fuardaydım..Çok hoşuma gitti yeni 600F. döndüm döndüm durdum etrafında.Güzel olmuş gerçekten..aynı şekilde 125 r de çok değişmiş..umarım satış konusunda sıkıntı yaşanmazda yollarda görürüz..herkese kazasız belasız şürüşler..

Bu arada sizlere şunu sormak istiyorum.Gerçi Extrema beni uyardı orjinalini al diye ama..98 model bendeki 600f..180*55*17 üzerindeki lastik ama klavuzlarda 160*60*17 yazıyor 98 modele kadar olanlarda..
bende 160 almayı düşünüyorum..düşüncem yalnışmı değil mi..? çok virajli yollarda kullandığım yok makineyi..şimdiden teşekkürler..

Orjinalinden şaşma dostum.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
Ne kadar tuttu bu kadar malzeme :joker:

bujiler ile camın fiyatını ayrıca merak ettim :)


Hepsi 640 tl tuttu camın fiyatı 100tl bujı 110 tl tuttu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------

Hayırlı olsun güle güle kullan. Bu arada bakarsan dağ olmaz bağ olur.:cherry:
Bor katkısına ben pek sıcak bakmıyorum açıkcası, belki de eski kafalıyım ama kullanmaktan yana değilim.

:)Dogru diyosun mesajı baya gec saatte yazdım onun etkısı var sanırım :) evet bor olayı benımde ıcıme sınmedı almadım bende
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
hay kafama kuşlar pislesin ya offf arkadaş ne sabırsızlık yaptım sanki şimdi almasaydım 2006 yı hem motorum çalınmış olmycaktı hemde buna sarılırdım direk fuarda zaten kredi faizleri baya düşüktü hem sıfır motor hem yeni hem güzel hem güzel hem güzel aaaaaaaaaaaaaaaa motorun çalınması yetmiyomuş gibi şimdi bide bu oturdu içime offff

bu ara da bende resimlerde beğenmemiştim bu kızanı ama yakınına gidince gözüm ne 1000rr ne 600rr gördü bunda takıldım kaldım :D
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
yeni 600F'in de cok satılacağı düşüncesindeyim.

Senin motorun mu calındı? nasıl oluyor anlamıyorum arkadas? sigorta felan bişey yapamıyor mu ?
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
ya ben motoru altım bir kere adam akıllı ben bide kardeşim sürebildi daha ruhsatın ikinci sayfası gelmemişti kasko için gerekliymiş sadecee satış belgesi yetmiyormuş eh bizimde işimize geldi biraz para toparlarız dedik 5 gün oldu 5. gün çalındı motor :S bizde suç ne kasko yapmadığın motorla gezersinki ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst