Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
15
sevgili baytar ankarada varmı bo motorların kursunu veren bi yer beni yönlendirirsen sevinirim kırıkkalede yok öyle kurs veren bi yer ankarada varsa söyler misin ???:silent:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Tabiki atarım ama linkler diğer pc de oda iş yerimde. Linkleri yarın veririm:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:56 ----------



hayabusa aşar beni vergisi yakıtı olarak ama 1000xx olabilir. honda efede var bir tane 8700 km orjinal kazasız. boyasız servis bakımlı 13000 tl istitor mavi renkte ve 2001 model.. fiyat çok geldi modele göre...

800 vfr yemi atlasam diye düşünüyorum biriside onu tavsiye etti... :pr::pr::pr::pr::pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:00 ----------



Hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..:cat:

VFR mutlu etmez seni 600F'den sonra performans olarak, en mantıklısı 1100XX gibi görünüyor yine.

Tekrar merhaba arkadaşlar. Benim 600f in arka amortisörden çat çat diye bir ses geliyor herhangi bir kasise girdiğimde veya bir artçı aldığımda arkama. Acaba amortisörde bir problem mi var?Ama bu ses öyle böyle değil bayağı çatırdıyor motor :) Amortisörden geldiği kesin fakat başka bir ayarı falan mı var ya da ne bileyim amortisör yağı filan mı bitti? Bir akıl verin lütfen :)

Hiç normal değil o ses, yağ durduk yerdde bitmez, amortisörü mü patlattın acaba diye geliyor aklıma ama, en iyisi bir ustaya baktır.
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
şu 14 $ camı merak ettim.Bende almayı düşünüyorum.Adres ve varsa foto ekleyebilirmisin.

Selam Arkadaşlar;

600 F için bende Cam almayı düşünüyorum ama ebay dışında uygun fiyatlı bir cam bulamadım. Biraz tez canlıyımdır ebay için bekleyemiyorum da :queen: Buralarda bulabileceğim orjinali büyüklüğünde uygun fiyatlı camlar önerinizi bekliyorum...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
3
Arkadaşlar CBR 600F kullanıcıları olarak size sormak istediğim, kafamı 2. el konusunda meşgul eden bir durum var yardımcı olursanız sevinirim. Bu motorların kimisinde resimde gösterdiğim sanırım adı debriyaj kapağı? parça gri renk kimilerinde ise bronza yakın bir renk. Bu gri olanlar motor yan yatmış ve boyanmış mı demek oluyor yoksa 2004 öncesi olanlar gri olarak mı geliyordu? kimisi gri ama satıcı üzerine basa basa yan yatması kazası yok diyor, kime inanacağımı şaşırdım..

cbrboya.jpg
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
sevgili baytar ankarada varmı bo motorların kursunu veren bi yer beni yönlendirirsen sevinirim kırıkkalede yok öyle kurs veren bi yer ankarada varsa söyler misin ???:silent:

Tabiki yardımcı olurum... Bir iki tane böyle standart eğitim ve ileri eğitim verin kurslar var. Özel olarak veren kişilerde var.. Grup halinde 2 ders teorik ve 12 ders pratik olmak üzere 14 saat üzerinden kurs veren yerler var.. Ulusan motor bunlardan bir tanesi. Kawasaki ankara bayisi. Bunun dışında gölbasında bir kişi var. Korlas Suzuki bayisi (ustası arkadaşımdır) onların verdiği kurs var.. Sen kurs almaya karar verdiğinde yardımcı olurum sen merak etme..:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:03 ----------

Arkadaşlar CBR 600F kullanıcıları olarak size sormak istediğim, kafamı 2. el konusunda meşgul eden bir durum var yardımcı olursanız sevinirim. Bu motorların kimisinde resimde gösterdiğim sanırım adı debriyaj kapağı? parça gri renk kimilerinde ise bronza yakın bir renk. Bu gri olanlar motor yan yatmış ve boyanmış mı demek oluyor yoksa 2004 öncesi olanlar gri olarak mı geliyordu? kimisi gri ama satıcı üzerine basa basa yan yatması kazası yok diyor, kime inanacağımı şaşırdım..

Bak ben bunu hiç düşünmemiştim şimdiye kadar,,, boyatıyorlarmışmı birde,,, Alla alla,, :queen: bizim milletin yapmayacağı şey yok... Sadece şunu biliyorum soltarafta bulunan kapak alternatör kapağı, sağ tarafta bulunan kapak debriyaj tası kapağı..Yan yattığında bu kapak ezilmiş çizilmiş kırılmış ise bunu değiştirmek o kadarda zor bir şey değil..Bu yüzden kapaklarda çizik yok diye yana yatmamış demek değil oluyor. Sport, race makinelerde yana yatmamış olması için garajdan çıkartılmamış olması lazım.. hele hele Türkiye şartlarında.. (İstisnalar hariç oda tek tük vardır) Renklere gelince seriye göre değişik renkte çıkartmış olabilirler.. En son müracat emre kardeşimizdir.. Benimkiler nacizene bir fikir sadece..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------

VFR mutlu etmez seni 600F'den sonra performans olarak, en mantıklısı 1100XX gibi görünüyor yine.

.

Emrecim banada öyle geliyor ama piyasada ne kadar 600f çok ise 1000xx de o kadar az gibi geliyor bana.. Baktıklarım içinde temizini bulamadım..

Birde 1000xx lerin devamı artık yokmuş.. Gerçi 600f inde devamı yok ama sayı ve piyasadaki durumu 1000xx lerde yok. Bu nedenle yarın satarken sorun yaşamakta var..

Türkiye ekenomi şartlarına bak arkadaş ya daha almadan satma durumunu düşünüyoruz..:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 ----------

makine bakımda Emre, geçen cuma günü çoruma ustama götürdüm bıraktım. İyi ve güvenili usta için 250 km yol gitmeyi göze aldım düşün artık Ankara'nın sıkıntısını.Kısmetse yarın gidip alıcam motoru.



Teşekkürler bekliyorum linkleri.
Bu arada o xx uzun zamandan beri satılık modele göre fiyat yüksek bence de.

kusura bakma biraz geç oldu.. iş yerinden siteye bağlanma sorunum var.. şimdi bir kaç tane buldum.. onları atıyorum.. ufak bir araştırma yapabilirsin...

http://global.ebay.com/search?Query=levers+cbr+f&Region=0&PageNumber=1&SortBy=1

http://global.ebay.com/CBR_600_F_F3_F3_F4i_F4_CNC_Brake_Clutch_Short_Levers_/260624917932/item (55 Dolarlık set)


http://global.ebay.com/Brake_Clutch_Short_Levers_CBR_600_F_F2_F3_F4i_F4_CNC/130405201045/item


http://global.ebay.com/2x_Brake_Clutch_Lever_Handle_CBR_600_F2_F3_F4_F4i_Short/280526375618/item


birazdan elcikleride bakarım.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 ----------

Bunlarda elciklerin oldukları sayfa yaklaşık 1200 tane seç begen al...Renk renk desen desen kimisi denge topuzuyla birlikte satılıyor kimisi sadece elcik olarak satılıyor.. umarım faydalı olmuştur:cat::cat::cat::cat::cat:

http://global.ebay.com/cbr_GRIPS_/l...lterOperator=2&PageNumber=3&SortBy=1&Region=0
 
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
VFR mutlu etmez seni 600F'den sonra performans olarak, en mantıklısı 1100XX gibi görünüyor yine.



Hiç normal değil o ses, yağ durduk yerdde bitmez, amortisörü mü patlattın acaba diye geliyor aklıma ama, en iyisi bir ustaya baktır.

Ehliyeti 15 ağustosa kadar alıcam inşallah 8 ağustosta direksiyon sınavım var.Ehliyeti alır almaz alanyada servise sormalıyım mutlaka:bounce:
Bu arada tanıştığımıza memnun oldum dreamdark :) Bu taraflara yolun düşerse misafir etmek isterim:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar CBR 600F kullanıcıları olarak size sormak istediğim, kafamı 2. el konusunda meşgul eden bir durum var yardımcı olursanız sevinirim. Bu motorların kimisinde resimde gösterdiğim sanırım adı debriyaj kapağı? parça gri renk kimilerinde ise bronza yakın bir renk. Bu gri olanlar motor yan yatmış ve boyanmış mı demek oluyor yoksa 2004 öncesi olanlar gri olarak mı geliyordu? kimisi gri ama satıcı üzerine basa basa yan yatması kazası yok diyor, kime inanacağımı şaşırdım..

cbrboya.jpg

Tam olarak ben de dikkat edip kafa yormadım bu konuya ama, en sağlıklısı soldaki bahsettiğin alternatör kapağı ile sağdaki debriyaj kapağının renginin tutup tutmadığına bakmak olacaktır sanırım.
Bir de yan yatma mevzuna o kadar takılma bence de. :)

Emrecim banada öyle geliyor ama piyasada ne kadar 600f çok ise 1000xx de o kadar az gibi geliyor bana.. Baktıklarım içinde temizini bulamadım..

Birde 1000xx lerin devamı artık yokmuş.. Gerçi 600f inde devamı yok ama sayı ve piyasadaki durumu 1000xx lerde yok. Bu nedenle yarın satarken sorun yaşamakta var..

Türkiye ekenomi şartlarına bak arkadaş ya daha almadan satma durumunu düşünüyoruz..:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:

Tespitlerinde haklısın, ama bir de şu var;
1100XX de 600F gibi uzun yıllardır piyasada olan kendini kanıtlamış bir makine ve "Honda" etiketi altında olduğu için, satmakta birçok motosikletten çok daha az sorun yaşayacağına eminim.
Önemli olan dediğin gibi kafana yatan temiz bir makine bulmak öncelikle. Bence 600F'i upgrade etmek gibi bir niyetin varsa, bulduğun takdirde o makineyi kaçırma, en azından onu da tatmış; tecrübe etmiş olursun. 1. planda nasıl satacağından önce, amacına hizmet edip etmeyeceğini; bu makinayı isteyip istemediğini düşün bence. :)

Ehliyeti 15 ağustosa kadar alıcam inşallah 8 ağustosta direksiyon sınavım var.Ehliyeti alır almaz alanyada servise sormalıyım mutlaka:bounce:
Bu arada tanıştığımıza memnun oldum dreamdark :) Bu taraflara yolun düşerse misafir etmek isterim:)

Ben de memnun oldum, şimdilik plan yok ama yolumuz düşerse mutlaka görüşürüz, teekkürler :)
 
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
Alanyalı biri olarak sanayideki Yamaha Servisini tavsiye ederim göncü usta çok iyidir kendi Suzuki motosikletimi de oraya götürüyordum marka farketmez yani

Teşekkür ederim arkadaşım sorunumu servis pahalıya çözecek olursa eğer mutlaka Göncü ustanın da fikrini almaya giderim yanına:bounce:
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
Tekrar merhaba arkadaşlar. Benim 600f in arka amortisörden çat çat diye bir ses geliyor herhangi bir kasise girdiğimde veya bir artçı aldığımda arkama. Acaba amortisörde bir problem mi var?Ama bu ses öyle böyle değil bayağı çatırdıyor motor :) Amortisörden geldiği kesin fakat başka bir ayarı falan mı var ya da ne bileyim amortisör yağı filan mı bitti? Bir akıl verin lütfen :)

Orta sehpa açılıp vuruyor olabilir mi kasisde?(sadece aklıma geldi...)

Bu arada hafta sonu için izmir-aydın muğla marmaris datça ve geri dönüş şeklinde iki motor yola çıktık. Diğer arkadaşta v-strom dl-650 var 625 km toplamda ben v-stromdan 4 tl daha az benzin yaktım. Aydın otobanından sonra benzin aldım 115 max 120 yi geçmeden kullandım ortalama 100km de 4.66 lt yakıt harcadım...
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
113
beyler bende sabah kartal,dan kapattım gazı geçtim karşıya beylikdüzüne.80 km.Oralarda da epey bi gezdim.Dönüş yolunda litrelik bir makina beni epey sıkıştırdı.bende 130-140km arası bir süratle daldım arabaların arasına.Sağımdaki taksinin sol aynasına sağlam vurduğumu hatırlıyorum ama düşmedğim için(hala anlamış değilim nasıl düşmedim)devam ettim.Boğaz gişelerde durduğum zaman önce motora bir baktım, hiçbirşey yok.Benim sağ el işaret parmağım kesildi.Ama ben düşmeden nasıl çıktım o kazada anlamıyorum.Bu arada 1000 lik makinada arkamdan gelmeye korktu o kazayı birebir görüce arkamdan.
Şu anda sağ ayak alt kısmı epey bi ağrıyor.Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
beyler bende sabah kartal,dan kapattım gazı geçtim karşıya beylikdüzüne.80 km.Oralarda da epey bi gezdim.Dönüş yolunda litrelik bir makina beni epey sıkıştırdı.bende 130-140km arası bir süratle daldım arabaların arasına.Sağımdaki taksinin sol aynasına sağlam vurduğumu hatırlıyorum ama düşmedğim için(hala anlamış değilim nasıl düşmedim)devam ettim.Boğaz gişelerde durduğum zaman önce motora bir baktım, hiçbirşey yok.Benim sağ el işaret parmağım kesildi.Ama ben düşmeden nasıl çıktım o kazada anlamıyorum.Bu arada 1000 lik makinada arkamdan gelmeye korktu o kazayı birebir görüce arkamdan.
Şu anda sağ ayak alt kısmı epey bi ağrıyor.Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????

Önccelikle geçmiş olsun.. Düşmemen büyük bir şans... Allah korumuş....

Uyuşma konusuna gelince genelde oluyor.. o nedenle sık sık mola vermek ve mümkün olduğu kadar kolların üzerine yüklenmemek en doğrusu..
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
selam
arkadaşlar emrenin verdiği bilgilerle kuyruk kesimine basldim ayrıca led sinyalli stop ve ön sinyalleri değiştiriyorum umarım başarılı olurum. Emre fiber macun (polyester macunu) olarak geçen sarı renk arabaların kaportalarına sürülüp zımparalanan malzememi yoksa fiber yapımında kullanlan kırmızı veya vernik renginde reçine adıyla satılan malzememidir? Sonucu resim olarak yuklerim nasil olmus fikirlerinizi almak isterim.
 
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
Orta sehpa açılıp vuruyor olabilir mi kasisde?(sadece aklıma geldi...)

Yok..Motora durduğu yerde iki kişi bindiğimiz zaman zaten ağırlık bastıkça arkaya çatırdama oluyor :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:07 ----------

beyler bende sabah kartal,dan kapattım gazı geçtim karşıya beylikdüzüne.80 km.Oralarda da epey bi gezdim.Dönüş yolunda litrelik bir makina beni epey sıkıştırdı.bende 130-140km arası bir süratle daldım arabaların arasına.Sağımdaki taksinin sol aynasına sağlam vurduğumu hatırlıyorum ama düşmedğim için(hala anlamış değilim nasıl düşmedim)devam ettim.Boğaz gişelerde durduğum zaman önce motora bir baktım, hiçbirşey yok.Benim sağ el işaret parmağım kesildi.Ama ben düşmeden nasıl çıktım o kazada anlamıyorum.Bu arada 1000 lik makinada arkamdan gelmeye korktu o kazayı birebir görüce arkamdan.
Şu anda sağ ayak alt kısmı epey bi ağrıyor.Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????

Kardeş Allah korusun aman dikkat et:cyclopsan
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
beyler bende sabah kartal,dan kapattım gazı geçtim karşıya beylikdüzüne.80 km.Oralarda da epey bi gezdim.Dönüş yolunda litrelik bir makina beni epey sıkıştırdı.bende 130-140km arası bir süratle daldım arabaların arasına.Sağımdaki taksinin sol aynasına sağlam vurduğumu hatırlıyorum ama düşmedğim için(hala anlamış değilim nasıl düşmedim)devam ettim.Boğaz gişelerde durduğum zaman önce motora bir baktım, hiçbirşey yok.Benim sağ el işaret parmağım kesildi.Ama ben düşmeden nasıl çıktım o kazada anlamıyorum.Bu arada 1000 lik makinada arkamdan gelmeye korktu o kazayı birebir görüce arkamdan.
Şu anda sağ ayak alt kısmı epey bi ağrıyor.Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????

büyük geçmiş olsun.... Uyuşma bende de var... En iyisi sık sık mola vermek.
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
59
Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????

Düz yol ve yüksek devirde benim de sağ elim uyuşuyor. Eldiven kullanınca sorun olmuyor. Janta balans ayarı yaptırmayı düşünüyorum. Belki ondandır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:02 ----------

Bodrum'da yaşıyorum... Tesadüfen İstanbuldan gelen bir 600F gördüm ve çok iyi bir arkadaşım oldu. Günlerce beraber gezdik. Anlatılmaz bir duyguydu ve tecrübe kazandım, yanlışlarımı gördüm ve sorunsuz bir makineye bindiğimi anladım. Arkadaşın bluetooth intercomu vardı. Motordan motora mükemmel bir uygulama. Kesinlikle alacağım.



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
beyler bende sabah kartal,dan kapattım gazı geçtim karşıya beylikdüzüne.80 km.Oralarda da epey bi gezdim.Dönüş yolunda litrelik bir makina beni epey sıkıştırdı.bende 130-140km arası bir süratle daldım arabaların arasına.Sağımdaki taksinin sol aynasına sağlam vurduğumu hatırlıyorum ama düşmedğim için(hala anlamış değilim nasıl düşmedim)devam ettim.Boğaz gişelerde durduğum zaman önce motora bir baktım, hiçbirşey yok.Benim sağ el işaret parmağım kesildi.Ama ben düşmeden nasıl çıktım o kazada anlamıyorum.Bu arada 1000 lik makinada arkamdan gelmeye korktu o kazayı birebir görüce arkamdan.
Şu anda sağ ayak alt kısmı epey bi ağrıyor.Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????

Çok geçmiş olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst