- Katılım
- 25 Nis 2010
- Mesajlar
- 15
sevgili baytar ankarada varmı bo motorların kursunu veren bi yer beni yönlendirirsen sevinirim kırıkkalede yok öyle kurs veren bi yer ankarada varsa söyler misin ???:silent:
Tabiki atarım ama linkler diğer pc de oda iş yerimde. Linkleri yarın veririm:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:56 ----------
hayabusa aşar beni vergisi yakıtı olarak ama 1000xx olabilir. honda efede var bir tane 8700 km orjinal kazasız. boyasız servis bakımlı 13000 tl istitor mavi renkte ve 2001 model.. fiyat çok geldi modele göre...
800 vfr yemi atlasam diye düşünüyorum biriside onu tavsiye etti...r:
r:
r:
r:
r:
r:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:00 ----------
Hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..:cat:
Tekrar merhaba arkadaşlar. Benim 600f in arka amortisörden çat çat diye bir ses geliyor herhangi bir kasise girdiğimde veya bir artçı aldığımda arkama. Acaba amortisörde bir problem mi var?Ama bu ses öyle böyle değil bayağı çatırdıyor motorAmortisörden geldiği kesin fakat başka bir ayarı falan mı var ya da ne bileyim amortisör yağı filan mı bitti? Bir akıl verin lütfen
![]()
şu 14 $ camı merak ettim.Bende almayı düşünüyorum.Adres ve varsa foto ekleyebilirmisin.
sevgili baytar ankarada varmı bo motorların kursunu veren bi yer beni yönlendirirsen sevinirim kırıkkalede yok öyle kurs veren bi yer ankarada varsa söyler misin ???:silent:
Arkadaşlar CBR 600F kullanıcıları olarak size sormak istediğim, kafamı 2. el konusunda meşgul eden bir durum var yardımcı olursanız sevinirim. Bu motorların kimisinde resimde gösterdiğim sanırım adı debriyaj kapağı? parça gri renk kimilerinde ise bronza yakın bir renk. Bu gri olanlar motor yan yatmış ve boyanmış mı demek oluyor yoksa 2004 öncesi olanlar gri olarak mı geliyordu? kimisi gri ama satıcı üzerine basa basa yan yatması kazası yok diyor, kime inanacağımı şaşırdım..
VFR mutlu etmez seni 600F'den sonra performans olarak, en mantıklısı 1100XX gibi görünüyor yine.
.
makine bakımda Emre, geçen cuma günü çoruma ustama götürdüm bıraktım. İyi ve güvenili usta için 250 km yol gitmeyi göze aldım düşün artık Ankara'nın sıkıntısını.Kısmetse yarın gidip alıcam motoru.
Teşekkürler bekliyorum linkleri.
Bu arada o xx uzun zamandan beri satılık modele göre fiyat yüksek bence de.
VFR mutlu etmez seni 600F'den sonra performans olarak, en mantıklısı 1100XX gibi görünüyor yine.
Hiç normal değil o ses, yağ durduk yerdde bitmez, amortisörü mü patlattın acaba diye geliyor aklıma ama, en iyisi bir ustaya baktır.
Ehliyeti alır almaz alanyada servise sormalıyım mutlaka:bounce:
Arkadaşlar CBR 600F kullanıcıları olarak size sormak istediğim, kafamı 2. el konusunda meşgul eden bir durum var yardımcı olursanız sevinirim. Bu motorların kimisinde resimde gösterdiğim sanırım adı debriyaj kapağı? parça gri renk kimilerinde ise bronza yakın bir renk. Bu gri olanlar motor yan yatmış ve boyanmış mı demek oluyor yoksa 2004 öncesi olanlar gri olarak mı geliyordu? kimisi gri ama satıcı üzerine basa basa yan yatması kazası yok diyor, kime inanacağımı şaşırdım..
![]()
Emrecim banada öyle geliyor ama piyasada ne kadar 600f çok ise 1000xx de o kadar az gibi geliyor bana.. Baktıklarım içinde temizini bulamadım..
Birde 1000xx lerin devamı artık yokmuş.. Gerçi 600f inde devamı yok ama sayı ve piyasadaki durumu 1000xx lerde yok. Bu nedenle yarın satarken sorun yaşamakta var..
Türkiye ekenomi şartlarına bak arkadaş ya daha almadan satma durumunu düşünüyoruz..r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
Ehliyeti 15 ağustosa kadar alıcam inşallah 8 ağustosta direksiyon sınavım var.Ehliyeti alır almaz alanyada servise sormalıyım mutlaka:bounce:
Bu arada tanıştığımıza memnun oldum dreamdarkBu taraflara yolun düşerse misafir etmek isterim
![]()
Alanyalı biri olarak sanayideki Yamaha Servisini tavsiye ederim göncü usta çok iyidir kendi Suzuki motosikletimi de oraya götürüyordum marka farketmez yani
Tekrar merhaba arkadaşlar. Benim 600f in arka amortisörden çat çat diye bir ses geliyor herhangi bir kasise girdiğimde veya bir artçı aldığımda arkama. Acaba amortisörde bir problem mi var?Ama bu ses öyle böyle değil bayağı çatırdıyor motorAmortisörden geldiği kesin fakat başka bir ayarı falan mı var ya da ne bileyim amortisör yağı filan mı bitti? Bir akıl verin lütfen
![]()
beyler bende sabah kartal,dan kapattım gazı geçtim karşıya beylikdüzüne.80 km.Oralarda da epey bi gezdim.Dönüş yolunda litrelik bir makina beni epey sıkıştırdı.bende 130-140km arası bir süratle daldım arabaların arasına.Sağımdaki taksinin sol aynasına sağlam vurduğumu hatırlıyorum ama düşmedğim için(hala anlamış değilim nasıl düşmedim)devam ettim.Boğaz gişelerde durduğum zaman önce motora bir baktım, hiçbirşey yok.Benim sağ el işaret parmağım kesildi.Ama ben düşmeden nasıl çıktım o kazada anlamıyorum.Bu arada 1000 lik makinada arkamdan gelmeye korktu o kazayı birebir görüce arkamdan.
Şu anda sağ ayak alt kısmı epey bi ağrıyor.Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????
Orta sehpa açılıp vuruyor olabilir mi kasisde?(sadece aklıma geldi...)
beyler bende sabah kartal,dan kapattım gazı geçtim karşıya beylikdüzüne.80 km.Oralarda da epey bi gezdim.Dönüş yolunda litrelik bir makina beni epey sıkıştırdı.bende 130-140km arası bir süratle daldım arabaların arasına.Sağımdaki taksinin sol aynasına sağlam vurduğumu hatırlıyorum ama düşmedğim için(hala anlamış değilim nasıl düşmedim)devam ettim.Boğaz gişelerde durduğum zaman önce motora bir baktım, hiçbirşey yok.Benim sağ el işaret parmağım kesildi.Ama ben düşmeden nasıl çıktım o kazada anlamıyorum.Bu arada 1000 lik makinada arkamdan gelmeye korktu o kazayı birebir görüce arkamdan.
Şu anda sağ ayak alt kısmı epey bi ağrıyor.Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????
beyler bende sabah kartal,dan kapattım gazı geçtim karşıya beylikdüzüne.80 km.Oralarda da epey bi gezdim.Dönüş yolunda litrelik bir makina beni epey sıkıştırdı.bende 130-140km arası bir süratle daldım arabaların arasına.Sağımdaki taksinin sol aynasına sağlam vurduğumu hatırlıyorum ama düşmedğim için(hala anlamış değilim nasıl düşmedim)devam ettim.Boğaz gişelerde durduğum zaman önce motora bir baktım, hiçbirşey yok.Benim sağ el işaret parmağım kesildi.Ama ben düşmeden nasıl çıktım o kazada anlamıyorum.Bu arada 1000 lik makinada arkamdan gelmeye korktu o kazayı birebir görüce arkamdan.
Şu anda sağ ayak alt kısmı epey bi ağrıyor.Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????
Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????

baytar_77 bana yardımcı olabilecek misin ?????
beyler bende sabah kartal,dan kapattım gazı geçtim karşıya beylikdüzüne.80 km.Oralarda da epey bi gezdim.Dönüş yolunda litrelik bir makina beni epey sıkıştırdı.bende 130-140km arası bir süratle daldım arabaların arasına.Sağımdaki taksinin sol aynasına sağlam vurduğumu hatırlıyorum ama düşmedğim için(hala anlamış değilim nasıl düşmedim)devam ettim.Boğaz gişelerde durduğum zaman önce motora bir baktım, hiçbirşey yok.Benim sağ el işaret parmağım kesildi.Ama ben düşmeden nasıl çıktım o kazada anlamıyorum.Bu arada 1000 lik makinada arkamdan gelmeye korktu o kazayı birebir görüce arkamdan.
Şu anda sağ ayak alt kısmı epey bi ağrıyor.Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????