Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
143
600f için en iyi eksoz hangisidir ben yoshimura düşünüyorum fikirlerinize açığım
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
600f için en iyi eksoz hangisidir ben yoshimura düşünüyorum fikirlerinize açığım

Tabikide yoshimura eksoz.. Hemde trioval carbon kaplı olanından...:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:52 ----------

axevar ben zaten koruma giysilewrine para ayırdım ve yaşadığım şehirde sizin dediğiniz gibi yerler var daha öyle yeretli derecede motoru öğrenip pişmedim tabi ama kendime güveniyorum sizede dedim burdada bilen kişilerden kullnanlardan eğğitim alırım sağol herşey için

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:17 ----------

axevar bu arada baytar_77 nickli üye benim olduğum şehre daha yakın ondadnad bilhiler alabilirim eğer bunu bana layık görürse tabi

kusura bakma iş güç yoğunluktan senin konunu atlamışım.... yoksa huyum değildir... İstediğin her konuda yardımcı olabilirim.... Yeterki sen iste...Kıyafet kask vs ekipmanlar konusundada yardımcı olabilirim, makine aksamı hakkındada...hem nede olsa hemşehri sayılırız... Yarı kırıkkaleli olunca...:)))
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
tabi ki abi kusura bakma abi diyorum ama yaşım sizlerden küçük daha 18

arkadaşım 18 yaşında 110 hp gücünde motosiklete bulaşma derim ben. Motora hakim olursun ama yaşın itibariyle yeterli trafik tecrüben var mı onu bi tart derim.


bu arada makineyi bakıma soktum.
Debriyaj sacları değişecek onun haricinde periyodik bakım ve genel kontroller yapılacak. elimde eski motordan çıkma xenon kiti vardı o takılacak.
Maddiyatı ayarlayabilirsem siyah cam ve gold elcik manet işini de ayarlamak istiyorum.
Bakalım inşallah
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
5
arkadaşım 18 yaşında 110 hp gücünde motosiklete bulaşma derim ben. Motora hakim olursun ama yaşın itibariyle yeterli trafik tecrüben var mı onu bi tart derim.


bu arada makineyi bakıma soktum.
Debriyaj sacları değişecek onun haricinde periyodik bakım ve genel kontroller yapılacak. elimde eski motordan çıkma xenon kiti vardı o takılacak.
Maddiyatı ayarlayabilirsem siyah cam ve gold elcik manet işini de ayarlamak istiyorum.
Bakalım inşallah

siyah cam ve maneti edinirsen, fotograf ve detay koaybilirsen cok sevinirim. tesekkurler.
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
arkadaşım 18 yaşında 110 hp gücünde motosiklete bulaşma derim ben. Motora hakim olursun ama yaşın itibariyle yeterli trafik tecrüben var mı onu bi tart derim.


bu arada makineyi bakıma soktum.
Debriyaj sacları değişecek onun haricinde periyodik bakım ve genel kontroller yapılacak. elimde eski motordan çıkma xenon kiti vardı o takılacak.
Maddiyatı ayarlayabilirsem siyah cam ve gold elcik manet işini de ayarlamak istiyorum.
Bakalım inşallah

Hadi hayırlı olsun bakalım... Saçları sıfırmı alacaksın yoksa temiz ikinci el mi.. arada çok büyük fark var... İkinci olarak nacizane olarak bir teklifte bulunayım.. elcik ve manetleri gold almak yerine silver almayı düşündünmü.. onlar çok daha şık duruyor...Artık önüne gelen gold taktırdığı için amele işi gibi oldu.. Tabi bu arada motorun rengini bilmiyorum eger kırmızı ise kesinlikle silver taktır derim.. çok şık duruyor...

Bu arada manetler 100 tl civarında ebayda tabi kaliteli olanlar, elcikler ise topuzlu olanlar 50 tl gibi bir fiyat.. yani 150 ile 200 tl arasında bir harcaman olacaktır...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Dün bir arkadaşın 2006 ZX10R makinasını biraz kullandım. Çok güçlü motor ve yol tutuşu güzel.
Ama şunu farkettimki, bizim makinalar harbiden çok rahat ve kullanımı kolay.
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Dün bir arkadaşın 2006 ZX10R makinasını biraz kullandım. Çok güçlü motor ve yol tutuşu güzel.
Ama şunu farkettimki, bizim makinalar harbiden çok rahat ve kullanımı kolay.

Emre motoru sattım.. 1000 lik alacağım diye şimdi bana yeniden 600f aldıracaksın... Bir insan bu kadarmı ikilemde kalır (kendin için diyorum) 600f mi 1000 likmi ? 600f mi 1000 lik mi? 600f mi 1000 lik mi... hep sorduğum soru bu kendime...:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Emre motoru sattım.. 1000 lik alacağım diye şimdi bana yeniden 600f aldıracaksın... Bir insan bu kadarmı ikilemde kalır (kendin için diyorum) 600f mi 1000 likmi ? 600f mi 1000 lik mi? 600f mi 1000 lik mi... hep sorduğum soru bu kendime...:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:

Hayabusa al:cherry:
Olmadı 1100XX :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Hadi hayırlı olsun bakalım... Saçları sıfırmı alacaksın yoksa temiz ikinci el mi.. arada çok büyük fark var... İkinci olarak nacizane olarak bir teklifte bulunayım.. elcik ve manetleri gold almak yerine silver almayı düşündünmü.. onlar çok daha şık duruyor...Artık önüne gelen gold taktırdığı için amele işi gibi oldu.. Tabi bu arada motorun rengini bilmiyorum eger kırmızı ise kesinlikle silver taktır derim.. çok şık duruyor...

Bu arada manetler 100 tl civarında ebayda tabi kaliteli olanlar, elcikler ise topuzlu olanlar 50 tl gibi bir fiyat.. yani 150 ile 200 tl arasında bir harcaman olacaktır...

sacları sıfır alıyorum, hareketli mekanik aksamda 2. ele çok girmek istemedim. sıfırı 140 tl. zaten bi kere aldım mı artık bu motoru satana kadar fazlasıyla gider.
Maneti hep gold istedim bugüne kadar. rizoma elcik ve pazzo manet olarak. İkisinin renkleri hem çok güzel hem de çok uyumlu. Ama bu aralar bütçe ayıramaayacağım kesinleşti. Gerçi bazen silver değilde black kısa manet alsam mı da diyorum. Biraz kararsızım aslında :)
Ebayde dediğin rakamlara bulmak mümkünse alırım ama eğer hazırda manet ve elcik ebay linkin varsa mesaj atabilirsen sevinirim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:01 ----------

Dün bir arkadaşın 2006 ZX10R makinasını biraz kullandım. Çok güçlü motor ve yol tutuşu güzel.
Ama şunu farkettimki, bizim makinalar harbiden çok rahat ve kullanımı kolay.

Haklısın. sırf oturuş pozisyonunun rahatlığı yüzünden hep düşünüyorum ileride ne alsam ne alsam diye. Tüm R serileri ızdırap geliyo bana. alacak makine bulamıyorum :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------

geçen cumadan beri motorsuzum :((((
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
Dün bakıma girdi motor
ön arka dişli ve zincir, ngk laser iridyum buji,yağ, yağ filtresi,hava filtresi,debriyaj teli,ön gömme sinyaller ve 14$ lık ön cam takıldı :). Şu anda makine saat gibi. En büyük rahatlama camda oldu 160 km ye kadar çıkabildim(yollar ona müsaitti) motor üzerine yatma ihtiyacı hissetmedim (boy 182).... Önceden 120 de kapanmam gerekiyordu.... Cam şiddetle tavsiye edilir, almadıysanız mutlaka alın arkadaşlar...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
sacları sıfır alıyorum, hareketli mekanik aksamda 2. ele çok girmek istemedim. sıfırı 140 tl. zaten bi kere aldım mı artık bu motoru satana kadar fazlasıyla gider.
Maneti hep gold istedim bugüne kadar. rizoma elcik ve pazzo manet olarak. İkisinin renkleri hem çok güzel hem de çok uyumlu. Ama bu aralar bütçe ayıramaayacağım kesinleşti. Gerçi bazen silver değilde black kısa manet alsam mı da diyorum. Biraz kararsızım aslında :)
Ebayde dediğin rakamlara bulmak mümkünse alırım ama eğer hazırda manet ve elcik ebay linkin varsa mesaj atabilirsen sevinirim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:01 ----------



Haklısın. sırf oturuş pozisyonunun rahatlığı yüzünden hep düşünüyorum ileride ne alsam ne alsam diye. Tüm R serileri ızdırap geliyo bana. alacak makine bulamıyorum :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------

geçen cumadan beri motorsuzum :((((

Senin boy da uzun tabi, baston gibi kalırsın makinanın üzerinde. :)
Nerede makina hayırdır?

Dün bakıma girdi motor
ön arka dişli ve zincir, ngk laser iridyum buji,yağ, yağ filtresi,hava filtresi,debriyaj teli,ön gömme sinyaller ve 14$ lık ön cam takıldı :). Şu anda makine saat gibi. En büyük rahatlama camda oldu 160 km ye kadar çıkabildim(yollar ona müsaitti) motor üzerine yatma ihtiyacı hissetmedim (boy 182).... Önceden 120 de kapanmam gerekiyordu.... Cam şiddetle tavsiye edilir, almadıysanız mutlaka alın arkadaşlar...

Hayırlı olsun Özgür, güle güle eskit.:cat:
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
113
Dün bakıma girdi motor
ön arka dişli ve zincir, ngk laser iridyum buji,yağ, yağ filtresi,hava filtresi,debriyaj teli,ön gömme sinyaller ve 14$ lık ön cam takıldı :). Şu anda makine saat gibi. En büyük rahatlama camda oldu 160 km ye kadar çıkabildim(yollar ona müsaitti) motor üzerine yatma ihtiyacı hissetmedim (boy 182).... Önceden 120 de kapanmam gerekiyordu.... Cam şiddetle tavsiye edilir, almadıysanız mutlaka alın arkadaşlar...

şu 14 $ camı merak ettim.Bende almayı düşünüyorum.Adres ve varsa foto ekleyebilirmisin.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Dün bakıma girdi motor
ön arka dişli ve zincir, ngk laser iridyum buji,yağ, yağ filtresi,hava filtresi,debriyaj teli,ön gömme sinyaller ve 14$ lık ön cam takıldı :). Şu anda makine saat gibi. En büyük rahatlama camda oldu 160 km ye kadar çıkabildim(yollar ona müsaitti) motor üzerine yatma ihtiyacı hissetmedim (boy 182).... Önceden 120 de kapanmam gerekiyordu.... Cam şiddetle tavsiye edilir, almadıysanız mutlaka alın arkadaşlar...

o nasıl bi cammışki 160 la giderken kapanmadan rüzgar almadın turing camımı şaşırdım?????
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
sacları sıfır alıyorum, hareketli mekanik aksamda 2. ele çok girmek istemedim. sıfırı 140 tl. zaten bi kere aldım mı artık bu motoru satana kadar fazlasıyla gider.
Maneti hep gold istedim bugüne kadar. rizoma elcik ve pazzo manet olarak. İkisinin renkleri hem çok güzel hem de çok uyumlu. Ama bu aralar bütçe ayıramaayacağım kesinleşti. Gerçi bazen silver değilde black kısa manet alsam mı da diyorum. Biraz kararsızım aslında :)
Ebayde dediğin rakamlara bulmak mümkünse alırım ama eğer hazırda manet ve elcik ebay linkin varsa mesaj atabilirsen sevinirim.



Tabiki atarım ama linkler diğer pc de oda iş yerimde. Linkleri yarın veririm:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:56 ----------

Hayabusa al:cherry:
Olmadı 1100XX :)

hayabusa aşar beni vergisi yakıtı olarak ama 1000xx olabilir. honda efede var bir tane 8700 km orjinal kazasız. boyasız servis bakımlı 13000 tl istitor mavi renkte ve 2001 model.. fiyat çok geldi modele göre...

800 vfr yemi atlasam diye düşünüyorum biriside onu tavsiye etti... :pr::pr::pr::pr::pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:00 ----------

Dün bakıma girdi motor
ön arka dişli ve zincir, ngk laser iridyum buji,yağ, yağ filtresi,hava filtresi,debriyaj teli,ön gömme sinyaller ve 14$ lık ön cam takıldı :). Şu anda makine saat gibi. En büyük rahatlama camda oldu 160 km ye kadar çıkabildim(yollar ona müsaitti) motor üzerine yatma ihtiyacı hissetmedim (boy 182).... Önceden 120 de kapanmam gerekiyordu.... Cam şiddetle tavsiye edilir, almadıysanız mutlaka alın arkadaşlar...

Hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Senin boy da uzun tabi, baston gibi kalırsın makinanın üzerinde. :)
Nerede makina hayırdır?

makine bakımda Emre, geçen cuma günü çoruma ustama götürdüm bıraktım. İyi ve güvenili usta için 250 km yol gitmeyi göze aldım düşün artık Ankara'nın sıkıntısını.Kısmetse yarın gidip alıcam motoru.

Tabiki atarım ama linkler diğer pc de oda iş yerimde. Linkleri yarın veririm:cat:

hayabusa aşar beni vergisi yakıtı olarak ama 1000xx olabilir. honda efede var bir tane 8700 km orjinal kazasız. boyasız servis bakımlı 13000 tl istitor mavi renkte ve 2001 model.. fiyat çok geldi modele göre...



Teşekkürler bekliyorum linkleri.
Bu arada o xx uzun zamandan beri satılık modele göre fiyat yüksek bence de.
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
fotoları çekip yüklemeye zamanım olmadı ama cam bubble(zoro, puig gibi) taklidi...
Öyle ahım şahım birşey değil....

İyi dileklerin için teşekkür ediyorum emre.......
Bu arada TCX SS çizme(nakit 330 tl) alacağım galiba, Kullanan varsa al yada onu alma şunu al diyeceğiniz bir marka model var mı? Dianese çizmelere baktım tcx in korumaları daha iyi gibi geldi... Gönül Sidi vertigo corsa almak ister ama oda çok pahalı ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 ----------

cep tel ile çektim....
600f.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
Tekrar merhaba arkadaşlar. Benim 600f in arka amortisörden çat çat diye bir ses geliyor herhangi bir kasise girdiğimde veya bir artçı aldığımda arkama. Acaba amortisörde bir problem mi var?Ama bu ses öyle böyle değil bayağı çatırdıyor motor :) Amortisörden geldiği kesin fakat başka bir ayarı falan mı var ya da ne bileyim amortisör yağı filan mı bitti? Bir akıl verin lütfen :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst