600f için en iyi eksoz hangisidir ben yoshimura düşünüyorum fikirlerinize açığım
axevar ben zaten koruma giysilewrine para ayırdım ve yaşadığım şehirde sizin dediğiniz gibi yerler var daha öyle yeretli derecede motoru öğrenip pişmedim tabi ama kendime güveniyorum sizede dedim burdada bilen kişilerden kullnanlardan eğğitim alırım sağol herşey için
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:17 ----------
axevar bu arada baytar_77 nickli üye benim olduğum şehre daha yakın ondadnad bilhiler alabilirim eğer bunu bana layık görürse tabi
tabi ki abi kusura bakma abi diyorum ama yaşım sizlerden küçük daha 18
arkadaşım 18 yaşında 110 hp gücünde motosiklete bulaşma derim ben. Motora hakim olursun ama yaşın itibariyle yeterli trafik tecrüben var mı onu bi tart derim.
bu arada makineyi bakıma soktum.
Debriyaj sacları değişecek onun haricinde periyodik bakım ve genel kontroller yapılacak. elimde eski motordan çıkma xenon kiti vardı o takılacak.
Maddiyatı ayarlayabilirsem siyah cam ve gold elcik manet işini de ayarlamak istiyorum.
Bakalım inşallah
siyah cam ve maneti edinirsen, fotograf ve detay koaybilirsen cok sevinirim. tesekkurler.
arkadaşım 18 yaşında 110 hp gücünde motosiklete bulaşma derim ben. Motora hakim olursun ama yaşın itibariyle yeterli trafik tecrüben var mı onu bi tart derim.
bu arada makineyi bakıma soktum.
Debriyaj sacları değişecek onun haricinde periyodik bakım ve genel kontroller yapılacak. elimde eski motordan çıkma xenon kiti vardı o takılacak.
Maddiyatı ayarlayabilirsem siyah cam ve gold elcik manet işini de ayarlamak istiyorum.
Bakalım inşallah
Dün bir arkadaşın 2006 ZX10R makinasını biraz kullandım. Çok güçlü motor ve yol tutuşu güzel.
Ama şunu farkettimki, bizim makinalar harbiden çok rahat ve kullanımı kolay.
Emre motoru sattım.. 1000 lik alacağım diye şimdi bana yeniden 600f aldıracaksın... Bir insan bu kadarmı ikilemde kalır (kendin için diyorum) 600f mi 1000 likmi ? 600f mi 1000 lik mi? 600f mi 1000 lik mi... hep sorduğum soru bu kendime...r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
Hadi hayırlı olsun bakalım... Saçları sıfırmı alacaksın yoksa temiz ikinci el mi.. arada çok büyük fark var... İkinci olarak nacizane olarak bir teklifte bulunayım.. elcik ve manetleri gold almak yerine silver almayı düşündünmü.. onlar çok daha şık duruyor...Artık önüne gelen gold taktırdığı için amele işi gibi oldu.. Tabi bu arada motorun rengini bilmiyorum eger kırmızı ise kesinlikle silver taktır derim.. çok şık duruyor...
Bu arada manetler 100 tl civarında ebayda tabi kaliteli olanlar, elcikler ise topuzlu olanlar 50 tl gibi bir fiyat.. yani 150 ile 200 tl arasında bir harcaman olacaktır...
Dün bir arkadaşın 2006 ZX10R makinasını biraz kullandım. Çok güçlü motor ve yol tutuşu güzel.
Ama şunu farkettimki, bizim makinalar harbiden çok rahat ve kullanımı kolay.
sacları sıfır alıyorum, hareketli mekanik aksamda 2. ele çok girmek istemedim. sıfırı 140 tl. zaten bi kere aldım mı artık bu motoru satana kadar fazlasıyla gider.
Maneti hep gold istedim bugüne kadar. rizoma elcik ve pazzo manet olarak. İkisinin renkleri hem çok güzel hem de çok uyumlu. Ama bu aralar bütçe ayıramaayacağım kesinleşti. Gerçi bazen silver değilde black kısa manet alsam mı da diyorum. Biraz kararsızım aslında
Ebayde dediğin rakamlara bulmak mümkünse alırım ama eğer hazırda manet ve elcik ebay linkin varsa mesaj atabilirsen sevinirim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:01 ----------
Haklısın. sırf oturuş pozisyonunun rahatlığı yüzünden hep düşünüyorum ileride ne alsam ne alsam diye. Tüm R serileri ızdırap geliyo bana. alacak makine bulamıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------
geçen cumadan beri motorsuzum(((
Dün bakıma girdi motor
ön arka dişli ve zincir, ngk laser iridyum buji,yağ, yağ filtresi,hava filtresi,debriyaj teli,ön gömme sinyaller ve 14$ lık ön cam takıldı. Şu anda makine saat gibi. En büyük rahatlama camda oldu 160 km ye kadar çıkabildim(yollar ona müsaitti) motor üzerine yatma ihtiyacı hissetmedim (boy 182).... Önceden 120 de kapanmam gerekiyordu.... Cam şiddetle tavsiye edilir, almadıysanız mutlaka alın arkadaşlar...
Dün bakıma girdi motor
ön arka dişli ve zincir, ngk laser iridyum buji,yağ, yağ filtresi,hava filtresi,debriyaj teli,ön gömme sinyaller ve 14$ lık ön cam takıldı. Şu anda makine saat gibi. En büyük rahatlama camda oldu 160 km ye kadar çıkabildim(yollar ona müsaitti) motor üzerine yatma ihtiyacı hissetmedim (boy 182).... Önceden 120 de kapanmam gerekiyordu.... Cam şiddetle tavsiye edilir, almadıysanız mutlaka alın arkadaşlar...
Dün bakıma girdi motor
ön arka dişli ve zincir, ngk laser iridyum buji,yağ, yağ filtresi,hava filtresi,debriyaj teli,ön gömme sinyaller ve 14$ lık ön cam takıldı. Şu anda makine saat gibi. En büyük rahatlama camda oldu 160 km ye kadar çıkabildim(yollar ona müsaitti) motor üzerine yatma ihtiyacı hissetmedim (boy 182).... Önceden 120 de kapanmam gerekiyordu.... Cam şiddetle tavsiye edilir, almadıysanız mutlaka alın arkadaşlar...
sacları sıfır alıyorum, hareketli mekanik aksamda 2. ele çok girmek istemedim. sıfırı 140 tl. zaten bi kere aldım mı artık bu motoru satana kadar fazlasıyla gider.
Maneti hep gold istedim bugüne kadar. rizoma elcik ve pazzo manet olarak. İkisinin renkleri hem çok güzel hem de çok uyumlu. Ama bu aralar bütçe ayıramaayacağım kesinleşti. Gerçi bazen silver değilde black kısa manet alsam mı da diyorum. Biraz kararsızım aslında
Ebayde dediğin rakamlara bulmak mümkünse alırım ama eğer hazırda manet ve elcik ebay linkin varsa mesaj atabilirsen sevinirim.
Hayabusa al:cherry:
Olmadı 1100XX![]()
Dün bakıma girdi motor
ön arka dişli ve zincir, ngk laser iridyum buji,yağ, yağ filtresi,hava filtresi,debriyaj teli,ön gömme sinyaller ve 14$ lık ön cam takıldı. Şu anda makine saat gibi. En büyük rahatlama camda oldu 160 km ye kadar çıkabildim(yollar ona müsaitti) motor üzerine yatma ihtiyacı hissetmedim (boy 182).... Önceden 120 de kapanmam gerekiyordu.... Cam şiddetle tavsiye edilir, almadıysanız mutlaka alın arkadaşlar...
Senin boy da uzun tabi, baston gibi kalırsın makinanın üzerinde.
Nerede makina hayırdır?
Tabiki atarım ama linkler diğer pc de oda iş yerimde. Linkleri yarın veririm:cat:
hayabusa aşar beni vergisi yakıtı olarak ama 1000xx olabilir. honda efede var bir tane 8700 km orjinal kazasız. boyasız servis bakımlı 13000 tl istitor mavi renkte ve 2001 model.. fiyat çok geldi modele göre...