Bujilerini değiştir bakalım bir daha olacak mı aynı olay. Benzin hava karışımı oranının bozukluğundan kaynaklanır normalde çiğ benzin yakımı. Buji ateşlemesi yetersizliği sebep olabilir belki.
Manetlerine bittim yalnız, hem çok şık, hem de dediğin gibi belliki çok kullanışlı. :cat:
Fiyat bilgisi alabilir miyiz?
Hüseyin Zero yerine Puig tavsiye ederim, daha kalın ve sağlam, rengi daha hoş, cam koruma fitili mevcut ve Zero kadar yüksek değil. Fiyat olarak da Zero'dan 10-20 TL pahalı olması lazım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------
Burdayım Kemal, valla hava güzel olunca pek kapalı alanda kalmak istemiyor insan.

Bugün zinciri temizleyip yağladım ben de, motoru da silip parlattım, cillop gibi oldu maşallah.
Sonrasında dışarı çıkmayı hiç gözümüz yemedi ama, brandayı kapatıp aynen yerine aslan parçası.

Üstünüze afiyet yaz günü kaptım şifayı hafiften, öksürük, burun akıntısı sürünüyorum, ama bakımlar aynen devam.