Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
Valla hava güzel olunca motor üstünde daha çok vakit geçirir olduk gerçekten de. :)
Bu hafta ben uygun değilim ama önümüzdeki günlerde ya h.sonu ya da h.içi bir akşam buluşma ayarlasak fena olmaz aslında.

Madem öyle, kevgir koleksiyonuma yeni bir parça eklediğimi de anlatayım o zaman.:p

Gece saat 12:40 civarı,
Yol boş,
70-80 km. ile giderken yanıma gelen bir "Porsche 911 Carrera 4S",
Aynı anda başlayan bir rolling,

2. vites sonuna kadar hemen hemen kafa kafaya bir gazlama ve hemen hemen aynı zaman aralığında değiştirilen vitesle ben arayı yavaş yavaş açtım.
Akabinde de rolling sonlandı zaten.:bounce:

Ama gerçekten güçlü bir otomobil ile yapılan, gerçekten keyifli bir rolling idi.:cat:

Dile kolay, 3800cc motor hacminde ve 385 HP gücünde bir araç.

Tabi sonrasında benim keyfi düşünün artık:queen::p

Emre abi yazık insanlara ya ezme artık yolda milleti.adam almış Porsche 911 Carrera 4S millete hava atıyor sen adamı yolda dağıtmışın :cat: :queen:
gerçi kimse görmemiş pek bozulmamıştır ama olsun sonuç olarak sen alman keyfi sonuna kadar almışın rolling sonunda.:queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Emre;
ben de 600f varken aynısını M6 ile yapayım dedim sonuç hüsran oldu :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:58 ----------

aletten öyle bir ses çıkıyodu ki yer yarıldı gök çatladı zannettim (abartmıyorum inanın) değil gaz açmak sinecek yer aradım :)
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet beyler, motorumla 2. aya yaklaştık, 2000 km.yi devirdik. ilk uzun yolumuza (Yalova-Çınarcık-Bursa) bu hafta sonu çıkıyoruz İnşallah

buyrun pistten resimler... (*) :)
*helikopter pisti ama idare edin. :p

7bde0a12.jpg


53d3658e.jpg


08f0164d.jpg


7a760494.jpg


daa1f414.jpg


9f53ba39.jpg


a9ff8efe.jpg


5642ba1c.jpg


e7f5276d.jpg


d8eca872.jpg
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Emre abi yazık insanlara ya ezme artık yolda milleti.adam almış Porsche 911 Carrera 4S millete hava atıyor sen adamı yolda dağıtmışın :cat: :queen:
gerçi kimse görmemiş pek bozulmamıştır ama olsun sonuç olarak sen alman keyfi sonuna kadar almışın rolling sonunda.:queen:

Yok yok görenler oldu, arkamızdan gelenler vardı o sırada, onların seyirciliği eşliğinde başladık zaten rollinge.:cherry:

Emre;
ben de 600f varken aynısını M6 ile yapayım dedim sonuç hüsran oldu :queen:
aletten öyle bir ses çıkıyodu ki yer yarıldı gök çatladı zannettim (abartmıyorum inanın) değil gaz açmak sinecek yer aradım :)

Yapma be Emir, bak merak ettim şimdi. :)
Sıfırdan mı kalktınız, rolling mi, ne kadar gittiniz, iyi gazlayabildin mi?

Gökhan'cım motorun pırıl pırıl maşallah, Allah kaza bela vermesin. :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Emre;
aslında ne sıfırdan kalktık ne de rolling yaptık. Ben Eskişehir yolunda bilkent istikametinde ilerlerken önümde 6 kasa bi bmw gördüm, acaba 6.30 mu 6.45 mi derken (çok sevdiğim bi arabadır) bi baktım arkasında 4 egzos çıkışı. acaba mı dedim kendi kendime biraz makas atıp yanına geldim ve çamurluk solungaçları ile bodyi görünce M6 olduğunu anladım, gaz açıp önce geçtim ama trafik yoğunda daha sonra o korkunç sesi duydum :) arkadan 3-5 1000cc geliyor sandım kaçacak yer aradım sonra yanımdan M6 arkasını sallaya sallaya geçti bu arada hızımız 150 km/7 civarıdır. bi kapışma olmadı aramızda zaten trafik yoğunda ve ileride ikimiz de bilkente döndük ışıklarda sohbet ettik. Arabada özel bi komple egzos sistemi varmış, markasını hatırlayamıyorum ama inanılmaz bi sesti.
bu arada sanmıyorum düzlükte ara hızlanma dahi olsa o arabayı bi 600f geçsin. dile kolay 600 beygire yakın güç...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Emre;
aslında ne sıfırdan kalktık ne de rolling yaptık. Ben Eskişehir yolunda bilkent istikametinde ilerlerken önümde 6 kasa bi bmw gördüm, acaba 6.30 mu 6.45 mi derken (çok sevdiğim bi arabadır) bi baktım arkasında 4 egzos çıkışı. acaba mı dedim kendi kendime biraz makas atıp yanına geldim ve çamurluk solungaçları ile bodyi görünce M6 olduğunu anladım, gaz açıp önce geçtim ama trafik yoğunda daha sonra o korkunç sesi duydum :) arkadan 3-5 1000cc geliyor sandım kaçacak yer aradım sonra yanımdan M6 arkasını sallaya sallaya geçti bu arada hızımız 150 km/7 civarıdır. bi kapışma olmadı aramızda zaten trafik yoğunda ve ileride ikimiz de bilkente döndük ışıklarda sohbet ettik. Arabada özel bi komple egzos sistemi varmış, markasını hatırlayamıyorum ama inanılmaz bi sesti.
bu arada sanmıyorum düzlükte ara hızlanma dahi olsa o arabayı bi 600f geçsin. dile kolay 600 beygire yakın güç...


Haklısın, belki sıfırdan drag yapsanız 150 km. hıza kadar filan önde götürürsün ama, sonrasında arayı açar bence de muhtemelen.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
18
Dişlileri Aydın motordan aldım. zinciride aydın motorda uzun bir muhabbetten sonra aldım. Zincirde CZ(Japondur, D.I.D den 20tl kadar daha pahalı, Gold renkte, X-Ring) markada karar kıldım,Dişli Dreamdark ın da aldıgı JK oldu. Fiyat olarak peşinde çok iyi bir fiyata denk geldi. Ben bakımlarımı ve herseyı D&B Motorda gökhan abiye yaptırıyorum. Onları aradıgımda fiyatın cok uygun oldugunu dogruladılar :) Acık söyliyim motor coooook degişti. Buna benzer bır degısımı tekerlerı degıstıgımde yasamıstım ama bu cok farklı. Güç aktarımı mükemmel oldu. Sabit gazla arac tıtresımsız gidiyor bir yıyor bır yemıyor gibiydi önceden :D nedenı benım zıncırın bır tarafı kısa bır tarafı esnemeden gevsekti. Motor resmen sıfır motor gıbı olunca aşkım arttı acıkcası :) 30000 i devirmiş her arkadasa bu hissi tatmasını öneririm. Herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
EMRE cim delemediklerinizi bana havale edin...
hafta sonu bir tekirdağ yaptım, dönüşte oynaşacak araba aradım yol veren verene sarmadı... :D

Şu ana kadar çıkmadı, olursa gönderirim Hasan'ım. :)
Millet uyandı motorlara, kimse oynaşmıyor kolay kolay artık.

alıcam senin ifadeni pazar günü :p

arkadaşlar bişey soracağım 600f aküsü 12v 10 amper mi?

Yok 12v 8,5Ah

Yuasa YTZ10S

Dişlileri Aydın motordan aldım. zinciride aydın motorda uzun bir muhabbetten sonra aldım. Zincirde CZ(Japondur, D.I.D den 20tl kadar daha pahalı, Gold renkte, X-Ring) markada karar kıldım,Dişli Dreamdark ın da aldıgı JT oldu. Fiyat olarak peşinde çok iyi bir fiyata denk geldi. Ben bakımlarımı ve herseyı D&B Motorda gökhan abiye yaptırıyorum. Onları aradıgımda fiyatın cok uygun oldugunu dogruladılar :) Acık söyliyim motor coooook degişti. Buna benzer bır degısımı tekerlerı degıstıgımde yasamıstım ama bu cok farklı. Güç aktarımı mükemmel oldu. Sabit gazla arac tıtresımsız gidiyor bir yıyor bır yemıyor gibiydi önceden :D nedenı benım zıncırın bır tarafı kısa bır tarafı esnemeden gevsekti. Motor resmen sıfır motor gıbı olunca aşkım arttı acıkcası :) 30000 i devirmiş her arkadasa bu hissi tatmasını öneririm. Herkese kazasız sürüşler.

Hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah. :) Bu arada, CZ de kalitelidir ama bildiğim kadarıyla Çek malı. Hiç miden bulanmasın ama, iyi baktığın takdirde rahat 20.000 gider.:cat:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Merhaba Arkadaslar,
600F kardesligine bende gecen ay katildim. Motorum onceki sahibine cok tesekkur borcluyum cok temiz bakimli bir motor birakti bana ve gozu gibi bakmis. Siyah istiyordum ama genelde hep kirmizi-siyah vs vardi piyasada az miktarda da gri, benim motor cok denk geldi tam kismet işi, hayirlisi ise olsun demistim, sanirim öyle... insallah öyledir :)
Yaklaşık 1500 km yaptım. Valla arabamı yilda 1-2 kez yıkatıyorum , moturumu ise nerdeyse har hafta yikiyorum :) Cok memnunum iyiki almisim, ona tutkum neredeyse saplanti boyutlarina varmak uzere :))).
Aman nazar deymesin.

Iste resimleri.



 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Maşallah tertemiz, cillop gibi makine valla.
Kazasız belasız inşallah.:rendeer:

GT250R'dan 600F'e geçen bir kişi daha. :)
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Maşallah tertemiz, cillop gibi makine valla.
Kazasız belasız inşallah.:rendeer:

GT250R'dan 600F'e geçen bir kişi daha. :)

Tesekkur ederim, bazen isyerinde ogle arasinda 20 dk kacip tur attigim oluyor :) Yapmayi en cok sevdigim sey ise,
Ozellikle gomlek gravatli ve yorucu bir isgununun sonrasinda eve gidip 10 dk sonra motor kiyafetlerimle evden cikip motoruma binip gezmek. Anlatilamaz bir keyif bana gore, bambaska bir degisim, ozgurluk duygusu ve yuzude tebessum, tum stresi kontagi atesleme konumuna getirerek enjeksiyon sesi ile "jjjjjjjjjjjjjjjjtttttttttt" toparlayip marş basip, egzozun kükremesiyle disari atmak. Sanki A ve B noktasi arasinda (ev-is) gecen monoton bir hayat kalibinda delikler acmak gibi ;)

:) Cok mu felsefik oldu ne?
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
18
Güle güle kullan, çok temiz duruyor :)

GT250R dan geçince 600f e ilk 2-3 ay tarifsiz bir zevki yaşıyorsun :)

Kazasız belasız güvenli sürüşler...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlıı olsun makine temiz ve diri duruyor güle güle kullanın. kaç model bu ? siyahların çoğu 2003 galiba türkiyede..
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
hayırlıı olsun makine temiz ve diri duruyor güle güle kullanın. kaç model bu ? siyahların çoğu 2003 galiba türkiyede..

Tesekkurler,
2005 model

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------

gkhnkzy arkadasim senin motorda cok guzel , gule gule kullan kazasiz belasiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
aragorn78 motorun çok iyi gözüküyo.. bişey sorucam bu siyah renk orijinal fabrika çıkış rengi mi, yoksa sonradan boyanıp ruhsata mı işlenmiş..
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Maşallah tertemiz, cillop gibi makine valla.
Kazasız belasız inşallah.:rendeer:

GT250R'dan 600F'e geçen bir kişi daha. :)

Geçen geçene adı başka tadı daha bir başka....
Daha çok geçen olur 600F ailesine

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------

Merhaba Arkadaslar,
600F kardesligine bende gecen ay katildim. Motorum onceki sahibine cok tesekkur borcluyum cok temiz bakimli bir motor birakti bana ve gozu gibi bakmis. Siyah istiyordum ama genelde hep kirmizi-siyah vs vardi piyasada az miktarda da gri, benim motor cok denk geldi tam kismet işi, hayirlisi ise olsun demistim, sanirim öyle... insallah öyledir :)
Yaklaşık 1500 km yaptım. Valla arabamı yilda 1-2 kez yıkatıyorum , moturumu ise nerdeyse har hafta yikiyorum :) Cok memnunum iyiki almisim, ona tutkum neredeyse saplanti boyutlarina varmak uzere :))).
Aman nazar deymesin.

Motorun çok güzel, Allah kaza bela yüzü göstermesin... Sağlıcakla uzun yıllar kullanırsın inşallah..

Bu arada aramıza hoş geldin..



Arkadaşlar bu arada bir şey daha soracağım...

Motorun çiğ benzin atmasının nedeni nedir?
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
alıcam senin ifadeni pazar günü :p

arkadaşlar bişey soracağım 600f aküsü 12v 10 amper mi?

arkadaşım artçım var sonra gel delişelim... :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------

Tesekkur ederim, bazen isyerinde ogle arasinda 20 dk kacip tur attigim oluyor :) Yapmayi en cok sevdigim sey ise,
Ozellikle gomlek gravatli ve yorucu bir isgununun sonrasinda eve gidip 10 dk sonra motor kiyafetlerimle evden cikip motoruma binip gezmek. Anlatilamaz bir keyif bana gore, bambaska bir degisim, ozgurluk duygusu ve yuzude tebessum, tum stresi kontagi atesleme konumuna getirerek enjeksiyon sesi ile "jjjjjjjjjjjjjjjjtttttttttt" toparlayip marş basip, egzozun kükremesiyle disari atmak. Sanki A ve B noktasi arasinda (ev-is) gecen monoton bir hayat kalibinda delikler acmak gibi ;)

:) Cok mu felsefik oldu ne?

harika bir tanım olmuş... :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst