- Katılım
- 20 Mar 2009
- Mesajlar
- 33
Valla hava güzel olunca motor üstünde daha çok vakit geçirir olduk gerçekten de.
Bu hafta ben uygun değilim ama önümüzdeki günlerde ya h.sonu ya da h.içi bir akşam buluşma ayarlasak fena olmaz aslında.
Madem öyle, kevgir koleksiyonuma yeni bir parça eklediğimi de anlatayım o zaman.
Gece saat 12:40 civarı,
Yol boş,
70-80 km. ile giderken yanıma gelen bir "Porsche 911 Carrera 4S",
Aynı anda başlayan bir rolling,
2. vites sonuna kadar hemen hemen kafa kafaya bir gazlama ve hemen hemen aynı zaman aralığında değiştirilen vitesle ben arayı yavaş yavaş açtım.
Akabinde de rolling sonlandı zaten.:bounce:
Ama gerçekten güçlü bir otomobil ile yapılan, gerçekten keyifli bir rolling idi.:cat:
Dile kolay, 3800cc motor hacminde ve 385 HP gücünde bir araç.
Tabi sonrasında benim keyfi düşünün artık:queen:![]()
Emre abi yazık insanlara ya ezme artık yolda milleti.adam almış Porsche 911 Carrera 4S millete hava atıyor sen adamı yolda dağıtmışın :cat: :queen:
gerçi kimse görmemiş pek bozulmamıştır ama olsun sonuç olarak sen alman keyfi sonuna kadar almışın rolling sonunda.:queen:


