Neyse ilk görüştüğümüzde biraz arkandan gelirim artık mecburen

Ayıptır söylemesi, mangal olayı bombaydı valla, afiyetle indirdik mideye nevaleyi Yeşim'le:cherry:
Bir dahakine kısmetse gideriz beraber inşallah.
Dostum hayırlı olsun egsozun, FI ışığıyla alakalı bir önceki sayfada @kervangeçmez detaylıca anlatmış, bir göz atıver istersen.
Yağ konusunda da, kullanma kılavuzunda yazan 10W-40 veya 10W-50 değerlerindeki kaliteli her türlü yağı kullanabilirsin, ama tabiki özellikle motosiklet için üretilmiş yağ olmasına dikkat et.
Ben marka olarak sadece aşağıdaki 2 ürünü kullanıyorum motorumda ve memnunum :
http://repsolturkey.com/moto_sintetico_4t.html
http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9010414&contentId=7019439
Bunları alacağın zaman 4 lt.lik ambalajda alırsan daha hesaplı olur, ben Repsol'ü 75 TL ve Castrol'ü 80 TL'den alıyordum yanlış hatırlamıyorsam en son.