Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
73
selam arkadaslar bbugun benim f in egzozunu aldığım ikinci el devil marka egzozla değiştirdik ses felan güzel oldu ama f1 ışığı yandı ve sönmüyor motora zarar verecek bir durum olabilirmi acaba merak ediyorum birde bizim motorlara en uygun olacak yağ markası ve tam yağın numarası nedir ilginize teşekkur ederim
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Valla ben senin ampülü görmedim.Sen hep öndeydin çünkü:pMangal nasıldı bu arada?

Neyse ilk görüştüğümüzde biraz arkandan gelirim artık mecburen:p
Ayıptır söylemesi, mangal olayı bombaydı valla, afiyetle indirdik mideye nevaleyi Yeşim'le:cherry:
Bir dahakine kısmetse gideriz beraber inşallah. :)

selam arkadaslar bbugun benim f in egzozunu aldığım ikinci el devil marka egzozla değiştirdik ses felan güzel oldu ama f1 ışığı yandı ve sönmüyor motora zarar verecek bir durum olabilirmi acaba merak ediyorum birde bizim motorlara en uygun olacak yağ markası ve tam yağın numarası nedir ilginize teşekkur ederim

Dostum hayırlı olsun egsozun, FI ışığıyla alakalı bir önceki sayfada @kervangeçmez detaylıca anlatmış, bir göz atıver istersen.

Yağ konusunda da, kullanma kılavuzunda yazan 10W-40 veya 10W-50 değerlerindeki kaliteli her türlü yağı kullanabilirsin, ama tabiki özellikle motosiklet için üretilmiş yağ olmasına dikkat et.

Ben marka olarak sadece aşağıdaki 2 ürünü kullanıyorum motorumda ve memnunum :

http://repsolturkey.com/moto_sintetico_4t.html
http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9010414&contentId=7019439

Bunları alacağın zaman 4 lt.lik ambalajda alırsan daha hesaplı olur, ben Repsol'ü 75 TL ve Castrol'ü 80 TL'den alıyordum yanlış hatırlamıyorsam en son.
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Resim

arkadaşlar elciklerle manetleri taktım resimleri çektim ama buraya nasıl koyacağım :pr:
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
73
Neyse ilk görüştüğümüzde biraz arkandan gelirim artık mecburen:p
Ayıptır söylemesi, mangal olayı bombaydı valla, afiyetle indirdik mideye nevaleyi Yeşim'le:cherry:
Bir dahakine kısmetse gideriz beraber inşallah. :)



Dostum hayırlı olsun egsozun, FI ışığıyla alakalı bir önceki sayfada @kervangeçmez detaylıca anlatmış, bir göz atıver istersen.

Yağ konusunda da, kullanma kılavuzunda yazan 10W-40 veya 10W-50 değerlerindeki kaliteli her türlü yağı kullanabilirsin, ama tabiki özellikle motosiklet için üretilmiş yağ olmasına dikkat et.

Ben marka olarak sadece aşağıdaki 2 ürünü kullanıyorum motorumda ve memnunum :

http://repsolturkey.com/moto_sintetico_4t.html
http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9010414&contentId=7019439

Bunları alacağın zaman 4 lt.lik ambalajda alırsan daha hesaplı olur, ben Repsol'ü 75 TL ve Castrol'ü 80 TL'den alıyordum yanlış hatırlamıyorsam en son.

çok teşekkur ederim kardesim tekerin düz bassın rezervin yanmasın :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:31 ----------

[sıze="5"]arkadaşlar cbf 600 için kullanma kılavuzu işinize yararsa linke tıklayıp direkt ulaşabilirsiniz...[/sıze]


http://www.cbfturkiye.org/indir/klavuzlar/cbf600.pdf


abi bunun cbr olanı yokmuydu ??
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Emre nerelerdesin yahu :)
bak sen topiği bırakırsan almam ben 600f. sonra kime ne sorucaz ne danışıcaz.
sen bu topiğin herşeyisin varol nurol :)
amma damardan girdim bi tur verirsin dimi motoru artık özledim de 600f'i :)))
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
:rendeer:hakikaten dreamdark sen foruma girmeyince insanın giresi gelmiyor, sen 600 f'çilerin ustası olmuşsun artık..:cat: kendin bir kulüp kursan herkes üye olur destek çıkar(hem maddi hem manevi) ...:wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Abartmayın yahu o kadar. :) Forumda benden çok daha bilgili bir sürü arkadaş var, ben kendi bildiğim kadarını paylaşıp yardım etmeye çalışıyorum sadece, o kadar. :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Emre moderator olsun diyenler !!!! :))))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:37 ----------

bu arada benim motor henüz satılmadı. satılır satılmaz 600f arayışını sonlandıracağım inşallah.
ama niye sattım niye alıyorum diye düşünmüyo değilim gözgöre göre aptallık oldu benim yaptığım boşu boşuna masraf yapmış oldum aman neyse canım sağolsun derim :) hem benim 600f in lastikleri de bitmişti artık 0 lastikli, camlı, egzoslu bişey bulmaya çalışıcam :)))
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ chopperrider;

Abi sana Direksiyon hakkında bişey yazmıstım sahibinden.com'da :)
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
59
arkdaşlar ben bişey sormak istiyorum bu 600cc lik motorlarda düşük devirde motoru sıkıştırmadan kullanıldığında 5.viteste uzun yolda 120 km la sabit gidildiğinde yakıtı 250cc motordanda az yakıyo deniyo bu doğrumudur
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkdaşlar ben bişey sormak istiyorum bu 600cc lik motorlarda düşük devirde motoru sıkıştırmadan kullanıldığında 5.viteste uzun yolda 120 km la sabit gidildiğinde yakıtı 250cc motordanda az yakıyo deniyo bu doğrumudur

her araç, motosiklet olsun otomobil olsun son vites dişlisi ekonomi amaçlıdır. Hangi hacimde olursa olsun en üst vites dişlisinde (yeni nesi tüm 600cc ler 6. vites dişlisine sahiptir) yani 6. viteste max. torku veren devir bandında kullanılırsa optimum yakıt tüketimine ulaşılır. Ancak bu durumda 250cc bi motordan daha az ya da daha çok yakar denebilir mi ölçüp bakmak lazım.

Ancak şunu birebir gördüğüm için söyleyebiliyorum ki 1000cc bir supersportla 600cc bir ss aynı sürat bandında seyrettik ve fireblade benim 600f ten daha az yaktı. sonuçta ben 200 km/h için 10.000 rpm çevirmek durumundayım ama adam 8.000 lerde rahat o sürati yakalıyordu.

Yalnız bu noktada yanlış yapan arkadaşlar var az yakıcam diye her koşulda 6. viteste gitmeye çalışanlar var (yokuş çıkarken vs.) bu halde devir iyice düştüğü için motor ve şanzıman zorlanır hem de tork olmadığı için fark etmeden gaz kolunu daha fazla çevirirler ve hem motor kurum bağlar hem de fazla yakarlar. uygun vites seçilmelidir her zaman.
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
2
selam arkadaşlar.
Ben hasarlı bir 600f arıyorum 2006 model tercihimdir.
Zaten bir tane var ama benim niyetim hasarlı bir 600f alıp sil baştan birçok şeyini değiştirmek.
Yeterki makinası sağlam olsun.
Şase,grenajlar,jant. ve birçok şeyini kendime özgü yapmak istiyorum.
Elim de yeterince makina var.
Zaten şu an otomotiv yedek parça imalatı yapıyorum.(şase,kaporta bağlantı elemanları vs.)
Sizler den hasarlı bir 600f bulma konusun da yardım bekliyorum(şanjıman ve motor kısmı sağlam olsun bir de evrakları sağlam olsun yeter.)
Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
selam arkadaşlar.
Ben hasarlı bir 600f arıyorum 2006 model tercihimdir.
Zaten bir tane var ama benim niyetim hasarlı bir 600f alıp sil baştan birçok şeyini değiştirmek.
Yeterki makinası sağlam olsun.
Şase,grenajlar,jant. ve birçok şeyini kendime özgü yapmak istiyorum.
Elim de yeterince makina var.
Zaten şu an otomotiv yedek parça imalatı yapıyorum.(şase,kaporta bağlantı elemanları vs.)
Sizler den hasarlı bir 600f bulma konusun da yardım bekliyorum(şanjıman ve motor kısmı sağlam olsun bir de evrakları sağlam olsun yeter.)
Şimdiden teşekkür ederim.

hasarlı çevremde yok olursa yazarım ama eğer böyle bir plan varsa 600f'ten street fighter yapmanızı tavsiye ederim. tüm grenajları söküp, kuyruk şasesini kesip kısaltıp yükselterek, 240mm arka lastikli, beşgen farlı ve dijital göstergeli harika bi çalışma olur.
benimde ilerideki hayalim 4 silindirli bi custom fighter yapabilmek...
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
arkadaşlar uzun aradan sora geldim egzos arıyorummm yoshi. akrap. devil. üçünden birini düşünüyorum.
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
5 GÜNDÜR KİMSE BİR ŞEY YAZMIYOR YA:silent: ... YAZ GELİNCE MOTOR ÜSTÜNDEN İNMİYORSUNUZ HERHALDE :queen:

havalar da ısındı, bari buluşma ayarlayın.. kendim için de istemiyorum(çünkü motor yok bende :pr:, gelmem büyük ihtimallle.) ama siz birşeyler yaparsanız güzel olurr yaa...:wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Valla hava güzel olunca motor üstünde daha çok vakit geçirir olduk gerçekten de. :)
Bu hafta ben uygun değilim ama önümüzdeki günlerde ya h.sonu ya da h.içi bir akşam buluşma ayarlasak fena olmaz aslında.

Madem öyle, kevgir koleksiyonuma yeni bir parça eklediğimi de anlatayım o zaman.:p

Gece saat 12:40 civarı,
Yol boş,
70-80 km. ile giderken yanıma gelen bir "Porsche 911 Carrera 4S",
Aynı anda başlayan bir rolling,

2. vites sonuna kadar hemen hemen kafa kafaya bir gazlama ve hemen hemen aynı zaman aralığında değiştirilen vitesle ben arayı yavaş yavaş açtım.
Akabinde de rolling sonlandı zaten.:bounce:

Ama gerçekten güçlü bir otomobil ile yapılan, gerçekten keyifli bir rolling idi.:cat:

Dile kolay, 3800cc motor hacminde ve 385 HP gücünde bir araç.

Tabi sonrasında benim keyfi düşünün artık:queen::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst