- Katılım
- 13 Ara 2007
- Mesajlar
- 936
Emre Abi Son Yardımı istiyorum senden yüzdüm yüzdüm son metrelere geldim artık İnşaallah
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 PM ----------
Honda Cbr 600 F alıcam Deneyimi olanlar Yardım Etsin Lütfen Arkadaşlar -
Saygıdeğer Büyüklerim Sevgili Küçüklerim İş bankasının en ucuz verdiği bayram kredisinden çekmeye karar verdim 10.000 tl bu bütçe ile Honda Cbr 600 F almak istiyorum kredinin işleyiş tarihide 30 eylüle kadar.. bu tarihler arasında kredi çekip 600f almak doğrumudur sizce motor kışın alınır mantığına zıt bir fikirmi düşünüyorum yoksa bu motor kaliteli fiyatı kışında aynı olur yazında 3-5 fiyat için okadar beklenmez. mi dersiniz benim baktığım kadarıyla ilk başta bu motorun kmsi oldukça az gözüküyor http://www.sahibinden.com/2004_honda...XQQdisplayitem http://www.sahibinden.com/acil_sorun...XQQdisplayitem Bu motorda ise biraz daha km war yanlız makyajı biraz var bu istisnayı bozarmı? Kararım ne olmalı Biraz yardım ederseniz sevinirim ? Şimdiden Herkeze Teşekkür ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 PM ----------
Honda Cbr 600 F alıcam Deneyimi olanlar Yardım Etsin Lütfen Arkadaşlar -
Saygıdeğer Büyüklerim Sevgili Küçüklerim İş bankasının en ucuz verdiği bayram kredisinden çekmeye karar verdim 10.000 tl bu bütçe ile Honda Cbr 600 F almak istiyorum kredinin işleyiş tarihide 30 eylüle kadar.. bu tarihler arasında kredi çekip 600f almak doğrumudur sizce motor kışın alınır mantığına zıt bir fikirmi düşünüyorum yoksa bu motor kaliteli fiyatı kışında aynı olur yazında 3-5 fiyat için okadar beklenmez. mi dersiniz benim baktığım kadarıyla ilk başta bu motorun kmsi oldukça az gözüküyor http://www.sahibinden.com/2004_honda...XQQdisplayitem http://www.sahibinden.com/acil_sorun...XQQdisplayitem Bu motorda ise biraz daha km war yanlız makyajı biraz var bu istisnayı bozarmı? Kararım ne olmalı Biraz yardım ederseniz sevinirim ? Şimdiden Herkeze Teşekkür ederim.