Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Emre Abi Son Yardımı istiyorum senden yüzdüm yüzdüm son metrelere geldim artık İnşaallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 PM ----------

Honda Cbr 600 F alıcam Deneyimi olanlar Yardım Etsin Lütfen Arkadaşlar -

Saygıdeğer Büyüklerim Sevgili Küçüklerim İş bankasının en ucuz verdiği bayram kredisinden çekmeye karar verdim 10.000 tl bu bütçe ile Honda Cbr 600 F almak istiyorum kredinin işleyiş tarihide 30 eylüle kadar.. bu tarihler arasında kredi çekip 600f almak doğrumudur sizce motor kışın alınır mantığına zıt bir fikirmi düşünüyorum yoksa bu motor kaliteli fiyatı kışında aynı olur yazında 3-5 fiyat için okadar beklenmez. mi dersiniz benim baktığım kadarıyla ilk başta bu motorun kmsi oldukça az gözüküyor http://www.sahibinden.com/2004_honda...XQQdisplayitem http://www.sahibinden.com/acil_sorun...XQQdisplayitem Bu motorda ise biraz daha km war yanlız makyajı biraz var bu istisnayı bozarmı? Kararım ne olmalı Biraz yardım ederseniz sevinirim ? Şimdiden Herkeze Teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
Emre Abi Son Yardımı istiyorum senden yüzdüm yüzdüm son metrelere geldim artık İnşaallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 PM ----------

Honda Cbr 600 F alıcam Deneyimi olanlar Yardım Etsin Lütfen Arkadaşlar -

Saygıdeğer Büyüklerim Sevgili Küçüklerim İş bankasının en ucuz verdiği bayram kredisinden çekmeye karar verdim 10.000 tl bu bütçe ile Honda Cbr 600 F almak istiyorum kredinin işleyiş tarihide 30 eylüle kadar.. bu tarihler arasında kredi çekip 600f almak doğrumudur sizce motor kışın alınır mantığına zıt bir fikirmi düşünüyorum yoksa bu motor kaliteli fiyatı kışında aynı olur yazında 3-5 fiyat için okadar beklenmez. mi dersiniz benim baktığım kadarıyla ilk başta bu motorun kmsi oldukça az gözüküyor http://www.sahibinden.com/2004_honda...XQQdisplayitem http://www.sahibinden.com/acil_sorun...XQQdisplayitem Bu motorda ise biraz daha km war yanlız makyajı biraz var bu istisnayı bozarmı? Kararım ne olmalı Biraz yardım ederseniz sevinirim ? Şimdiden Herkeze Teşekkür ederim.



Kardeş verdiğin linkler kırık, belki bir-iki ay içerisinde biraz daha düşebilir ama; bunun kahredecek miktarda olacağını düşünmüyorum... ben de alalı daha bir ay olmadı.
Dikkat ettiğim şeyler: motorun km sinin az, kazasız ve servis bakımlı olmasıydı. Yine de linkleri yenilemeni öneririm. Çünkü bu sayede motor hakkında birileri bilgi sahibi olabilir.
Şahsen ben bu şekilde bir motoru almaktan vazgeçtim. Satıcının söylemediği şeyler çıkabiliyor.

Kolay gelsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:31 AM ----------

En son çentikde inip tamamen yanıp sönmeye başladıktan itibaren sakin kullanımda 30 km kadar gitmiştim ben. Ama tüm çentikler indikten sonra en fazla bir 10 km içinde benzin almak doğru olur yolda kalmamak için, ne olur ne olmaz. :)

Bir de böyle denemekte fayda var. Merak işte... Aslında yedek depoyu kendimiz aktif hale getiriyor olsak bence daha iyi olurdu. Çentikler tamamen yanıp sönmeye başladıktan sonra ağzına kadar doldurdum depoyu 15.2 lt aldı. Garip :)

Başka bir ufak soru:

Motorun 1000 devire kadar düşmesini bekliyor musunuz? Şahsen bekleyemeyeceğim zamanlar motor ısınana kadar gaz vermeden jikle ile gidiyorum. Elbette en doğrusu ısınmasını beklemek ama günlük kullanımda gidip geldiğim yer 3kmlik bir mesafe olunca bu konuda da sizin önerilerinizi almak ya da kullanımlarınızı bilmek isterdim.
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
ufak olan soruna benım bıldıgım kadarı ıle cvp

motorun mın 45 derece olması gerekır.cunku koymus oldugun yag aslında tum yaglar işlevını yerıne getırebılmesı ıcın o sıcaklıga ulasması gerekıyor.hatta 45 dereceye kadar gaza dokunma bıle motor oldugu yerde calısırken bıle.gıdecegın yol ısterse 500mt olsun.

bunları aynen moıl yag fabrıkası muhendısıne sordum ve aldıgım cvp yukarda.

Kardeş verdiğin linkler kırık, belki bir-iki ay içerisinde biraz daha düşebilir ama; bunun kahredecek miktarda olacağını düşünmüyorum... ben de alalı daha bir ay olmadı.
Dikkat ettiğim şeyler: motorun km sinin az, kazasız ve servis bakımlı olmasıydı. Yine de linkleri yenilemeni öneririm. Çünkü bu sayede motor hakkında birileri bilgi sahibi olabilir.
Şahsen ben bu şekilde bir motoru almaktan vazgeçtim. Satıcının söylemediği şeyler çıkabiliyor.

Kolay gelsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:31 AM ----------



Bir de böyle denemekte fayda var. Merak işte... Aslında yedek depoyu kendimiz aktif hale getiriyor olsak bence daha iyi olurdu. Çentikler tamamen yanıp sönmeye başladıktan sonra ağzına kadar doldurdum depoyu 15.2 lt aldı. Garip :)

Başka bir ufak soru:

Motorun 1000 devire kadar düşmesini bekliyor musunuz? Şahsen bekleyemeyeceğim zamanlar motor ısınana kadar gaz vermeden jikle ile gidiyorum. Elbette en doğrusu ısınmasını beklemek ama günlük kullanımda gidip geldiğim yer 3kmlik bir mesafe olunca bu konuda da sizin önerilerinizi almak ya da kullanımlarınızı bilmek isterdim.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
ufak olan soruna benım bıldıgım kadarı ıle cvp

motorun mın 45 derece olması gerekır.cunku koymus oldugun yag aslında tum yaglar işlevını yerıne getırebılmesı ıcın o sıcaklıga ulasması gerekıyor.hatta 45 dereceye kadar gaza dokunma bıle motor oldugu yerde calısırken bıle.gıdecegın yol ısterse 500mt olsun.

bunları aynen moıl yag fabrıkası muhendısıne sordum ve aldıgım cvp yukarda.

dostum senin söylediğin olay eski motorlar içindir bence bizim motorlarda yağ pompası denen bişi var bildiğim kadari ile marşa bastığın an gerekli olan heryeri yağlıyor diye biliyorum ve diğer bildiğim şey ise yağ ısındıkca özelliğini kaybetmesi.
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
moil ege bolge yag fabrıkasındakı mühendisin cevabıydı bu.senın soyledıgınde mantıklı.

dostum senin söylediğin olay eski motorlar içindir bence bizim motorlarda yağ pompası denen bişi var bildiğim kadari ile marşa bastığın an gerekli olan heryeri yağlıyor diye biliyorum ve diğer bildiğim şey ise yağ ısındıkca özelliğini kaybetmesi.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
moil ege bolge yag fabrıkasındakı mühendisin cevabıydı bu.senın soyledıgınde mantıklı.

volkwagen arabaların kullanım kitapçığında arabanın ısınması için beklemeyiniz marşa bastığınız an sürebilirsiniz diyor koskaca woswos bunu diyorsa gerisi yalandır bence :)))))))
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Emre Abi Son Yardımı istiyorum senden yüzdüm yüzdüm son metrelere geldim artık İnşaallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 PM ----------

Honda Cbr 600 F alıcam Deneyimi olanlar Yardım Etsin Lütfen Arkadaşlar -

Saygıdeğer Büyüklerim Sevgili Küçüklerim İş bankasının en ucuz verdiği bayram kredisinden çekmeye karar verdim 10.000 tl bu bütçe ile Honda Cbr 600 F almak istiyorum kredinin işleyiş tarihide 30 eylüle kadar.. bu tarihler arasında kredi çekip 600f almak doğrumudur sizce motor kışın alınır mantığına zıt bir fikirmi düşünüyorum yoksa bu motor kaliteli fiyatı kışında aynı olur yazında 3-5 fiyat için okadar beklenmez. mi dersiniz benim baktığım kadarıyla ilk başta bu motorun kmsi oldukça az gözüküyor http://www.sahibinden.com/2004_honda...XQQdisplayitem http://www.sahibinden.com/acil_sorun...XQQdisplayitem Bu motorda ise biraz daha km war yanlız makyajı biraz var bu istisnayı bozarmı? Kararım ne olmalı Biraz yardım ederseniz sevinirim ? Şimdiden Herkeze Teşekkür ederim.

Fiyat konusunda çok çok büyük bir fark olacağını sanmıyorum, ufak hesap yapmayıp, fiyatı uygun temiz bir makina buldun mu kaçırmamanı tavsiye ederim. Kredi süresi geçecekse çek krediyi, parayı koy kenara, içine sinecek motor bulana kadar 2-3 ay beklersin belki de, hiç belli olmaz. Bulduğun zaman alırsın.
Bu arada, linkler görünmüyor.

Bir de böyle denemekte fayda var. Merak işte... Aslında yedek depoyu kendimiz aktif hale getiriyor olsak bence daha iyi olurdu. Çentikler tamamen yanıp sönmeye başladıktan sonra ağzına kadar doldurdum depoyu 15.2 lt aldı. Garip :)

Başka bir ufak soru:

Motorun 1000 devire kadar düşmesini bekliyor musunuz? Şahsen bekleyemeyeceğim zamanlar motor ısınana kadar gaz vermeden jikle ile gidiyorum. Elbette en doğrusu ısınmasını beklemek ama günlük kullanımda gidip geldiğim yer 3kmlik bir mesafe olunca bu konuda da sizin önerilerinizi almak ya da kullanımlarınızı bilmek isterdim.

15 lt desen, demekki 2 lt rezerv var motorda.
100 km'de 7 lt yaksa, ortalama 25-30 km civarı gider sanırım 2lt benzinle.

Ben çok mecbur kalmadıkça motorun devri düşmeden yola çıkmıyorum açıkcası, sonuçta demekki bizim motorlar bu teknolojide bir motora sahipki, adamlar bu otomatik jikleyi boşuna koymamışlardır diye düşünüyorum. Yağlama tam olsun, motor optimum sıcaklığa ulaşsın, o şekilde yola çıkarım. Motor soğukken kartere süzülen yağın, işlevini tam olarak yerine getirmesi için de belli bir sıcaklığı ulaşması, akışkanlık kazanması gerekir bence. Zaten jikle işlevini tamamlamadan ve devir düşmeden vitesi geçirdiğinde çıkan çaaat! şeklindeki zor geçme sesi de bu konuda bir yanlışın ipucunu veriyor sanki, gibi geliyor bana.:)
Hava sıcak zaten, 2 dk bekleyiver cnm sen de:p

:) dogru soyluyorsun.yapcak bısı yok marş gaz devam :p

Dostum bugün baktım, el değmeyecek gibi değil ama; benim regülatör de oldukça sıcak.
Bir sorun olduğunu sanmıyorum.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
Ben çok mecbur kalmadıkça motorun devri düşmeden yola çıkmıyorum açıkcası, sonuçta demekki bizim motorlar bu teknolojide bir motora sahipki, adamlar bu otomatik jikleyi boşuna koymamışlardır diye düşünüyorum. Yağlama tam olsun, motor optimum sıcaklığa ulaşsın, o şekilde yola çıkarım. Motor soğukken kartere süzülen yağın, işlevini tam olarak yerine getirmesi için de belli bir sıcaklığı ulaşması, akışkanlık kazanması gerekir bence. Zaten jikle işlevini tamamlamadan ve devir düşmeden vitesi geçirdiğinde çıkan çaaat! şeklindeki zor geçme sesi de bu konuda bir yanlışın ipucunu veriyor sanki, gibi geliyor bana.:)
Hava sıcak zaten, 2 dk bekleyiver cnm sen de:p

aslında kıyafetleri giyene kadar hemen hemen yeterli ısıya ulaşıyor motor ama; garajım iki bina arasında kaldığı için erken saatlerde çıktığım zaman millete rahatsızlık vermekten çekindiğim için o ufak soruyu sordum :D Neyse artık helallik isteriz :p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
aslında kıyafetleri giyene kadar hemen hemen yeterli ısıya ulaşıyor motor ama; garajım iki bina arasında kaldığı için erken saatlerde çıktığım zaman millete rahatsızlık vermekten çekindiğim için o ufak soruyu sordum :D Neyse artık helallik isteriz :p

İtekleyiver bari 2 bina arasından çıkana kadar, hem sabah sporu yapmış olursun:mrgreen:

Şaka bir yana, sabah çok erken saatte çıktığımda ben de motoru azıcık ittiriyorum yola kadar.
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
emre kardesım cok tesekkurler..dun gece arkadasın 600rr la cıktım onların regulator arka sele altında plastık korumalı.hıc hava da almadıgı ıcın heralde nasıl yanıo anlatamam..tekrar tessekkur edıyorum emre kardesım.

bu ara da dedıgın gıbı sabah yola kdr spor sora mars ve cok degıl 2-3 dk beklemek cok sey kaybettırmıo.aynen dedıgıne katılıorum.

İtekleyiver bari 2 bina arasından çıkana kadar, hem sabah sporu yapmış olursun:mrgreen:
Şaka bir yana, sabah çok erken saatte çıktığımda ben de motoru azıcık ittiriyorum yola kadar.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bugün motorun yağını ve filtreyi değiştirdim arkadaşlar. Castrol Power1 Racing (15W-50)

Yalnız önceki filtreyi takarken çok sıkmışım, sökerken anamız ağladı arkadaşla, sonunda sağ yan grenajı söküp yağ filtresini tornavidayla deldik ve öyle çevirip çıkardık.

Bu arada,
Bu akşam işe gelirken 2. köprüye doğru Kavacık yönünden yeşil bir Kawa geldi yanıma, beraber gazladık biraz aralardan, sonra köprü çıkışındaki Seyrantepe sapağına kadarki uzun düzlükte yol boştu, ben sol şeritten kaptırdım; baktım o da sağ şeritten gazladı, benim kadran 235 civarındayken yanımdan güzelce geçiverdi beni:cherry: Ama gayet rahat açtı arayı, 250'ye kadar çıkıp gittim peşinden, sonra o da ben de gaz kestik zaten, yanından geçip sapağa girmek üzere sinyalimi verdim ve selamlaşıp devam ettik.

Sanırım ZX10R'dı makine, yandan egsozlu ve ön farları şaşı bakan yeni 2009 kasaydı.

Merak ettim, yeni ZX6R'ın da kasa aynı sanırım ve bildiğim kadarıyla ve ZX6R 125 HP, ZX10R 188 HP güce sahip.
ZX6R'ın 200'ün üzerinde bir süratte bu kadar kolay ivmeyle yanımdan geçip gitme ihtimali var mı acaba?
Siyah Dainese deri montlu, monster stickerlı yeşil ZX kullanan arkadaşı tanıyan varsa çıksın ortaya, çatlıycam neydi o makine:p

Kasalar aynı

ZX10R :
7.jpg


ZX6R :
Kawasaki_Ninja_ZX-6R_2009.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 AM ----------

emre kardesım cok tesekkurler..dun gece arkadasın 600rr la cıktım onların regulator arka sele altında plastık korumalı.hıc hava da almadıgı ıcın heralde nasıl yanıo anlatamam..tekrar tessekkur edıyorum emre kardesım.

bu ara da dedıgın gıbı sabah yola kdr spor sora mars ve cok degıl 2-3 dk beklemek cok sey kaybettırmıo.aynen dedıgıne katılıorum.

Rica ederim.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
10 r olma ıhtımalı yuksek.zx 6 yla cok ara acılmıo.10r cok fecıı bısı :)

Bugün motorun yağını ve filtreyi değiştirdim arkadaşlar. Castrol Power1 Racing (15W-50)

Yalnız önceki filtreyi takarken çok sıkmışım, sökerken anamız ağladı arkadaşla, sonunda sağ yan grenajı söküp yağ filtresini tornavidayla deldik ve öyle çevirip çıkardık.

Bu arada,
Bu akşam işe gelirken 2. köprüye doğru Kavacık yönünden yeşil bir Kawa geldi yanıma, beraber gazladık biraz aralardan, sonra köprü çıkışındaki Seyrantepe sapağına kadarki uzun düzlükte yol boştu, ben sol şeritten kaptırdım; baktım o da sağ şeritten gazladı, benim kadran 235 civarındayken yanımdan güzelce geçiverdi beni:cherry: Ama gayet rahat açtı arayı, 250'ye kadar çıkıp gittim peşinden, sonra o da ben de gaz kestik zaten, yanından geçip sapağa girmek üzere sinyalimi verdim ve selamlaşıp devam ettik.

Sanırım ZX10R'dı makine, yandan egsozlu ve ön farları şaşı bakan yeni 2009 kasaydı.

Merak ettim, yeni ZX6R'ın da kasa aynı sanırım ve bildiğim kadarıyla ve ZX6R 125 HP, ZX10R 188 HP güce sahip.
ZX6R'ın 200'ün üzerinde bir süratte bu kadar kolay ivmeyle yanımdan geçip gitme ihtimali var mı acaba?
Siyah Dainese deri montlu, monster stickerlı yeşil ZX kullanan arkadaşı tanıyan varsa çıksın ortaya, çatlıycam neydi o makine:p

Kasalar aynı

ZX10R :
7.jpg


ZX6R :
Kawasaki_Ninja_ZX-6R_2009.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 AM ----------



Rica ederim.:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bence de..
Sonradan düşündüm de, o müthiş ivmelenme.. Kesin 1000' likti o makine. :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
İtekleyiver bari 2 bina arasından çıkana kadar, hem sabah sporu yapmış olursun:mrgreen:

Şaka bir yana, sabah çok erken saatte çıktığımda ben de motoru azıcık ittiriyorum yola kadar.

benim garaj binanın arka tarafında. mesafe uzun ve hafif yokuş :) baya kas yaptırır bana :) her neyse kapattım bu bahsi :wiinkk:


senin takip olayı da film sahnesi gibi buarada :p
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Sorma valla, bir çeken olsa tam aksiyon filmi:mrgreen:

Harbiden Filmlikmiş :) Benimde en büyük hayalim helikopter ile tepeden 3 boyutlu çekilmek :) hatta 600 f ile zx14 r ı Tokatlıcak bir proffessional sürücülüğün farkını belli ederek :) Emre abi 5 ekim günü 5000 tlem olucam 5 peşin 5 te kredi kartı veya senet ile alabilirim diye düşünüyorum sahibindende 2004-2005 model temiz gibi gözüken 600f ler 9500 10000 arası Nediosun abi Paraya sıkışmış olanını bulmak lazım dimi askere gidicek ailevi problem yan yattı çamura battı ordu yönetime el koydu cami gölgesi düştü gibi sebeplerdek kişileri bulmak lazım sence? :D
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Harbiden Filmlikmiş :) Benimde en büyük hayalim helikopter ile tepeden 3 boyutlu çekilmek :) hatta 600 f ile zx14 r ı Tokatlıcak bir proffessional sürücülüğün farkını belli ederek :) Emre abi 5 ekim günü 5000 tlem olucam 5 peşin 5 te kredi kartı veya senet ile alabilirim diye düşünüyorum sahibindende 2004-2005 model temiz gibi gözüken 600f ler 9500 10000 arası Nediosun abi Paraya sıkışmış olanını bulmak lazım dimi askere gidicek ailevi problem yan yattı çamura battı ordu yönetime el koydu cami gölgesi düştü gibi sebeplerdek kişileri bulmak lazım sence? :D

Aynen kardeşim, derinlemesine araştırmaya başla şimdiden, cami gölgesi düşen, ordunun yönetime el koyduğu, kız arkadaşından ayrılan bunalıma girenden makinelerden birini kapmaya bak:p
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
52
bu aletlerin kronik sorunları var mı? serviste felan çok masraf çıkarıyorlar mı ?:) fazerdan sanki bu alete döner gibiyim :)

Honda 1-2-3 ü almak yeterli olur mu başlangıç için bu alete ?

bir de fren-denge-viraj olaylarıyla ilgili bilgi verir misiniz

2010 gibi almayı düşünüyorum ,o zamanda en genci 3 yaşında oluyor aletlerin sorun felan çıkma olasılıgı nedir ? 10-15bin arası km li aletlerde bakılması gereken veya değiştirilmesi gereken neler olabilir ? alınması güvenli mi yani en önemlisi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst