Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
77
arkadaşlar bende cbr 600f ile cbr600rr arasında kararsızım sanki 600f şehir içi rahat mış gibi duruyor
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Aynen öyle,
600F daha sakin, daha yumuşak kullanımlı ve oturma pozisyonu itibariyle RR'a göre daha rahattır. Artçı konforu olarak da tabii.
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Tanışma Faslı

Aynen öyle,
600F daha sakin, daha yumuşak kullanımlı ve oturma pozisyonu itibariyle RR'a göre daha rahattır. Artçı konforu olarak da tabii.

Emre Abi Yaz Bitiyor malum Herkez Oruçlu Hem tanışmak adına hemde bilgilerimizi pekiştirmek ve Güzel bir gün geçirmek adına Bu pazar Toplanalımmı Bilindik biryerde.? irili ufaklı motor Olsun hiç farketmez? Ben böyle bir etkinliğe hiç katılmadım umarım çok arkadaşta vardır burda İşte herkeze şans Katılmak istiyenler ismini yazdırsın feyz alıcağımız Güzel bir gün yaşıyalım Emre Abi Nediyorsun ??:wiinkk:
 
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
5
45--50 lira için balata çaktırmakla uğraşma derim. sonuçta ciddi hızlarda frenin önemi daha da artıyor.çaktıracağın balatanın hem ömrü uzun olmaz hem iyi frenleme yapmaz. diskini de çizebilir... hayat 45 -50 liradan daha değerli bence.....

bnde zaten vazgectım yenı balata taktıracagım servıs te tesekkurler bılgınız ıcın:cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Emre Abi Yaz Bitiyor malum Herkez Oruçlu Hem tanışmak adına hemde bilgilerimizi pekiştirmek ve Güzel bir gün geçirmek adına Bu pazar Toplanalımmı Bilindik biryerde.? irili ufaklı motor Olsun hiç farketmez? Ben böyle bir etkinliğe hiç katılmadım umarım çok arkadaşta vardır burda İşte herkeze şans Katılmak istiyenler ismini yazdırsın feyz alıcağımız Güzel bir gün yaşıyalım Emre Abi Nediyorsun ??:wiinkk:


Ben bu Pazar maalesef müsayit değilim kardeşim, ama bir buluşma ayarlasak fena olmaz bence de.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 PM ----------

üzgünüm gelemiyorum :pr: :p

Aşkolsun ama, 2 adımlık yer:p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bir Hyo'dan 600F'e geçiş daha, hayırlı olsun.:cat:

Geçişi Hyo'dan yapanların altyapı sağlam oluyor bence, ne dersin Ozan?:mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
akşam 6 gibi 2.köprü yolunda kavacığa gelmeden yanımdan gri siyah bir 600f geçti aniden hızlıydı bayağı tanıyan varmı arkadaşlar?:p
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Emre abi sanırım bu Egzantrikten gelen ses CBR serisinde var, Aynı ses benm cbr125 dede var sanrm bndekı sesde sendkı ıle aynı usta cbr125lern kornik sorunu dedi bi zararı olmaz sadece ses çıkar dedi :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herhalde öyle, bana da usta aynı şeyleri söylemişti.

Bu arada, bu akşam Caddebostan sahile gideceğiz büyük ihtimalle iftardan sonra, gelen olursa bekleriz. :wiinkk:

Not: Yeschim'in oturumunda atmışım mesajı (Emre ben):p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşam 6 gibi 2.köprü yolunda kavacığa gelmeden yanımdan gri siyah bir 600f geçti aniden hızlıydı bayağı tanıyan varmı arkadaşlar?:p

Evet kesin kocacımdır :mrgreen: Çok yavaş kullanır genelde ama hayret :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:16 PM ----------

tabi tabi hyo ile başladık bu serüvene.
hyodan sonra idealdir 600f. :cat:

Ozan sen de yengeyi :p kap gel akşam Caddebostan'a :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst