Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
206
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim bir ara görüşelim de, aynı sesten mi bahsediyoruz acaba, benim motoru bir dinle istiyorum.

emre sanırım aynı ses:pale: ben gergiyi değiştkten sonra 2.500 km yol yaptım tık yok...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
5
arkadaslar aranıza yenı katıldım bende... 600f tutukunlarındayım:cherry: sorum olacak sızlere motorumu yenı aldım yanlız on balata bıtık suan bınemıyorum durumlar da ii degıl hıc olmazsa cakma balata dıye bır sey duydum sızce nasıldısk bır zararı olur mu sımdıden tesekkurler..
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
YARDIMMM slm arkadaslar 3 gundur ragulator ve sargıyla ugrasıorum bittim yanı.herkes bişi soyluo..
daha onceden bole bı sorunum olmadıgı ıcın regulatore hıc bakmadım.
pazar gunu nerdeyse yanıodum.benım motoru aldıgım vatandas regulator cıkısıd dakı kabloları ek yapıp bantlamıs.vu burdan ark yaptı.allah tan tam durdugum an da oldu sag arka kuyruktan dumanlar cıkınca seleyı bı kaldırdım granajın altında o sacma sapan ek yerlerınden ates aldı yolda olsam tutuscam yanı
neyse ben regulatoru de alt sargıyı da degıstırdım şarj normal hersey yolunda
fakat bole bı sorunla karsılasınca motor 20 dk yol yapınca regulator de asırı bı ısınma oluo
ama kablolarda ole cok bı ısınma yok
dıcegım o kı daha once dıkkat etmedım bı konu
kımı yok bu kadr ısınmaz kımı dıo ısınması normal RR ların regulatoru hıc tutamıosun bıle ;
valla arkadaslar maymun oldum sızın anlıcagınız.
allah rızası ıcın yarım saat bı yol yapan arkadas sag arka kuyruk granjın altında bulunan regulatorun durumuna baka bılırmı yada bılgısı olan bırı yorum yapabılırmı
bıraz uzun oldu kusura bakmayın HEPINIZE TESEKKURLER.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
vallaha benimkide ateş gibi oluyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:55 PM ----------

arkadaslar aranıza yenı katıldım bende... 600f tutukunlarındayım:cherry: sorum olacak sızlere motorumu yenı aldım yanlız on balata bıtık suan bınemıyorum durumlar da ii degıl hıc olmazsa cakma balata dıye bır sey duydum sızce nasıldısk bır zararı olur mu sımdıden tesekkurler..

hocam çakma balata sakın taktırma disk in daha çabuk aşınmasına neden oluyor ve balata kısmının frene bastıpında çıkıp gitme ihtimali var aman 80 tl için canınla kumar oynama
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
arkadaslar aranıza yenı katıldım bende... 600f tutukunlarındayım:cherry: sorum olacak sızlere motorumu yenı aldım yanlız on balata bıtık suan bınemıyorum durumlar da ii degıl hıc olmazsa cakma balata dıye bır sey duydum sızce nasıldısk bır zararı olur mu sımdıden tesekkurler..

benzın kocak paran varsa balatada alırısn o zaman motor neden aldın:farao:
umarım ilk motorun degıldır oksa son motorun olabılır..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Emre Abi 600F in kuru gider masrafını söyliyebilirmisin bana vergisini plaka giderini bandrolünü vs.vs??

Senelik vergisi, 3 yaşını doldurduğu için yıllık 117 TL (2 taksit 58,50TL x 2)
Trafik Sigortası ortalama 35 - 45 TL
Muayene (bandrol) 2 yılda bir yapılıyor, muayene ücreti 63,5 TL

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 PM ----------

abi silverwing 400 kullancsym bundan almayı düşünüyorm zorluk çekermiim?

Çok fazla zorluk çekeceğini sanmıyorum, sonuçta altındaki de büyük ve güçlü bir makine. Sadece vitesli kullanıma adaptasyon süreci yaşarsın.
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
arkadaslar aranıza yenı katıldım bende... 600f tutukunlarındayım:cherry: sorum olacak sızlere motorumu yenı aldım yanlız on balata bıtık suan bınemıyorum durumlar da ii degıl hıc olmazsa cakma balata dıye bır sey duydum sızce nasıldısk bır zararı olur mu sımdıden tesekkurler..

avatar bilgini bi duzelt dicem baskada bisey demicem yeni oldugun harbi anlasiliyo cunku yamaha ve honda girdirmissin ic ice:queen:

Alt

(#1063)
cobrettiii

Offline
Mesajlar: 3
Üyelik tarihi: 17-08-09
Bulunduğu yer: manisa
Motosikleti: honda ybr 600f
Kan Grubu: AB Rh+
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Senelik vergisi, 3 yaşını doldurduğu için yıllık 117 TL (2 taksit 58,50TL x 2)
Trafik Sigortası ortalama 35 - 45 TL
Muayene (bandrol) 2 yılda bir yapılıyor, muayene ücreti 63,5 TL

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 PM ----------



Çok fazla zorluk çekeceğini sanmıyorum, sonuçta altındaki de büyük ve güçlü bir makine. Sadece vitesli kullanıma adaptasyon süreci yaşarsın.

Çok sağol Emre abi yaa en son Arka lastik parası vardı şimdi ön lastiğide ekledim 8000 den 7300 kaldı :bounce:
 
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
5
avatar bilgini bi duzelt dicem baskada bisey demicem yeni oldugun harbi anlasiliyo cunku yamaha ve honda girdirmissin ic ice:queen:

Alt

(#1063)
cobrettiii

Offline
Mesajlar: 3
Üyelik tarihi: 17-08-09
Bulunduğu yer: manisa
Motosikleti: honda ybr 600f
Kan Grubu: AB Rh+

senden de bı sey kaçmıo wala yenıyım daha cook bellı etmısım baya:DD
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
YARDIMMM slm arkadaslar 3 gundur ragulator ve sargıyla ugrasıorum bittim yanı.herkes bişi soyluo..
daha onceden bole bı sorunum olmadıgı ıcın regulatore hıc bakmadım.
pazar gunu nerdeyse yanıodum.benım motoru aldıgım vatandas regulator cıkısıd dakı kabloları ek yapıp bantlamıs.vu burdan ark yaptı.allah tan tam durdugum an da oldu sag arka kuyruktan dumanlar cıkınca seleyı bı kaldırdım granajın altında o sacma sapan ek yerlerınden ates aldı yolda olsam tutuscam yanı
neyse ben regulatoru de alt sargıyı da degıstırdım şarj normal hersey yolunda
fakat bole bı sorunla karsılasınca motor 20 dk yol yapınca regulator de asırı bı ısınma oluo
ama kablolarda ole cok bı ısınma yok
dıcegım o kı daha once dıkkat etmedım bı konu
kımı yok bu kadr ısınmaz kımı dıo ısınması normal RR ların regulatoru hıc tutamıosun bıle ;
valla arkadaslar maymun oldum sızın anlıcagınız.
allah rızası ıcın yarım saat bı yol yapan arkadas sag arka kuyruk granjın altında bulunan regulatorun durumuna baka bılırmı yada bılgısı olan bırı yorum yapabılırmı
bıraz uzun oldu kusura bakmayın HEPINIZE TESEKKURLER.

muyı tesekkurler bi kac gundur bakıorum senden baska kımse motorunu kullanmıo heralde..
yinede herkese tesekkurler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
206
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar aranıza yenı katıldım bende... 600f tutukunlarındayım:cherry: sorum olacak sızlere motorumu yenı aldım yanlız on balata bıtık suan bınemıyorum durumlar da ii degıl hıc olmazsa cakma balata dıye bır sey duydum sızce nasıldısk bır zararı olur mu sımdıden tesekkurler..

45--50 lira için balata çaktırmakla uğraşma derim. sonuçta ciddi hızlarda frenin önemi daha da artıyor.çaktıracağın balatanın hem ömrü uzun olmaz hem iyi frenleme yapmaz. diskini de çizebilir... hayat 45 -50 liradan daha değerli bence.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst