Kardeşim bir ara görüşelim de, aynı sesten mi bahsediyoruz acaba, benim motoru bir dinle istiyorum.
arkadaslar aranıza yenı katıldım bende... 600f tutukunlarındayım:cherry: sorum olacak sızlere motorumu yenı aldım yanlız on balata bıtık suan bınemıyorum durumlar da ii degıl hıc olmazsa cakma balata dıye bır sey duydum sızce nasıldısk bır zararı olur mu sımdıden tesekkurler..
arkadaslar aranıza yenı katıldım bende... 600f tutukunlarındayım:cherry: sorum olacak sızlere motorumu yenı aldım yanlız on balata bıtık suan bınemıyorum durumlar da ii degıl hıc olmazsa cakma balata dıye bır sey duydum sızce nasıldısk bır zararı olur mu sımdıden tesekkurler..
hocam paramız war da bu ay sadece sıkıntıdayım ama bınmekte ıstıorum.. ondan yanı pekı 80 tl dedıgınız orjınal balata mı? arkadaslar...benzın kocak paran varsa balatada alırısn o zaman motor neden aldın:farao:
umarım ilk motorun degıldır oksa son motorun olabılır..
hocam paramız war da bu ay sadece sıkıntıdayım ama bınmekte ıstıorum.. ondan yanı pekı 80 tl dedıgınız orjınal balata mı? arkadaslar...
orjinal değil ama kaliteli
Honda Güvenli Sürüş eğitimi tabiiki çok faydalı, imkanın varsa gitmeni şiddetle öneririm.
Emre Abi 600F in kuru gider masrafını söyliyebilirmisin bana vergisini plaka giderini bandrolünü vs.vs??
abi silverwing 400 kullancsym bundan almayı düşünüyorm zorluk çekermiim?
arkadaslar aranıza yenı katıldım bende... 600f tutukunlarındayım:cherry: sorum olacak sızlere motorumu yenı aldım yanlız on balata bıtık suan bınemıyorum durumlar da ii degıl hıc olmazsa cakma balata dıye bır sey duydum sızce nasıldısk bır zararı olur mu sımdıden tesekkurler..
Senelik vergisi, 3 yaşını doldurduğu için yıllık 117 TL (2 taksit 58,50TL x 2)
Trafik Sigortası ortalama 35 - 45 TL
Muayene (bandrol) 2 yılda bir yapılıyor, muayene ücreti 63,5 TL
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 PM ----------
Çok fazla zorluk çekeceğini sanmıyorum, sonuçta altındaki de büyük ve güçlü bir makine. Sadece vitesli kullanıma adaptasyon süreci yaşarsın.
avatar bilgini bi duzelt dicem baskada bisey demicem yeni oldugun harbi anlasiliyo cunku yamaha ve honda girdirmissin ic ice:queen:
Alt
(#1063)
cobrettiii
Offline
Mesajlar: 3
Üyelik tarihi: 17-08-09
Bulunduğu yer: manisa
Motosikleti: honda ybr 600f
Kan Grubu: AB Rh+
topikten epey uzak kalmışım. herkeşlere selam![]()
YARDIMMM slm arkadaslar 3 gundur ragulator ve sargıyla ugrasıorum bittim yanı.herkes bişi soyluo..
daha onceden bole bı sorunum olmadıgı ıcın regulatore hıc bakmadım.
pazar gunu nerdeyse yanıodum.benım motoru aldıgım vatandas regulator cıkısıd dakı kabloları ek yapıp bantlamıs.vu burdan ark yaptı.allah tan tam durdugum an da oldu sag arka kuyruktan dumanlar cıkınca seleyı bı kaldırdım granajın altında o sacma sapan ek yerlerınden ates aldı yolda olsam tutuscam yanı
neyse ben regulatoru de alt sargıyı da degıstırdım şarj normal hersey yolunda
fakat bole bı sorunla karsılasınca motor 20 dk yol yapınca regulator de asırı bı ısınma oluo
ama kablolarda ole cok bı ısınma yok
dıcegım o kı daha once dıkkat etmedım bı konu
kımı yok bu kadr ısınmaz kımı dıo ısınması normal RR ların regulatoru hıc tutamıosun bıle ;
valla arkadaslar maymun oldum sızın anlıcagınız.
allah rızası ıcın yarım saat bı yol yapan arkadas sag arka kuyruk granjın altında bulunan regulatorun durumuna baka bılırmı yada bılgısı olan bırı yorum yapabılırmı
bıraz uzun oldu kusura bakmayın HEPINIZE TESEKKURLER.
arkadaslar aranıza yenı katıldım bende... 600f tutukunlarındayım:cherry: sorum olacak sızlere motorumu yenı aldım yanlız on balata bıtık suan bınemıyorum durumlar da ii degıl hıc olmazsa cakma balata dıye bır sey duydum sızce nasıldısk bır zararı olur mu sımdıden tesekkurler..
muyı tesekkurler bi kac gundur bakıorum senden baska kımse motorunu kullanmıo heralde..
yinede herkese tesekkurler..