- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
Yeni akün hayırlı olsun, önce iki düğmeye aynı anda basıyorsun,saat yanıp sönmeye başlıyor. sonra altdaki düğmeyle saati ayarlıyorsun, üstedki düğmeye basınca dakika ya geçiyor ve tekrar altdaki düğmeyle bu sefer dakikayı ayarlıyorsun, üstedki düğmeye tekrar basınca saat ayarlanmış olyuyor. Bu kadar basit :mrgreen:
bilgi için sağol hemen inip deneyeyim. gerçi mantıken ve de olasılık hesaplarına göre iki düğmeye birlikte basmanın saat ayarına geçeceğini tahmin edip denemiştim ama olmamıştı ama belki de elimde eldiven olduğu için aynı anda basamadım. bi deneyeyim de buraya yazayım. tşk...