Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
evet servis gözüktüde :)) insallah egzantrik değişmez motor 26000 de
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Arkadaşlar gümüşe ön cam ve far kepi alim diyorum sizce nasıl olur ve nerde uygun bula bilirim ?
600f.jpg

600f.jpg
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
muyi ; geçmiş olsun umarım fazla maliyetli bi operasyon olmaz.

jönysf ; camı ben araştırmıştım puig bi de zero gravity var fiyatları da yanlış hatırlamıyosam 1670-190 tl civarı olmalı. hatta dreamdarkın konuyla ilgili bi topiği var ordan en geniş bilgiiyi alırsın bulursam linkini koyarım şimdi. yalnız far kepi dediğin o fotodaki farlara geçirilen bişey mi ? ne işe yarar ? bilgi verirsen sevinirim.
 
Katılım
11 Nis 2009
Mesajlar
68
arkadaşlar sizin bu H7 dediğiniz, xenon kit mi yoksa beyaz ışık veren ampul mü?
Şu açıdan soruyorum; Ben geçenlerde bizim arabaya philips H serisinden bi beyaz ampul taktırdım (H7 idi heralde tam hatırlamıyorum), Xenon gibi ışık veriyodu iyidi, hoştu ama bi yağmurlu havada veya yağmurdan sonra yerler ıslakken önümü göremiyordum. Tam aydınlatmıyordu önümü. Ben de ampulleri söktürüp, eski orjinallerini taktırdım.
Acaba dediğiniz ampuller benim dediğimse; Sizde de yağmurlu havalarda falan Sorun olmuyor mu önünüzü görmek?
 
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
9
slm merhabalar..bence herşey olduğu gibi güzel.Bırak değiştirme
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
chopperrider öncelikle sağol eagle65 arkadaşım ben denedim h7 ampül aldım taktım motosiklete bizim makinanın orjinali 12v 55 w dır bu satılan beyaz ampüller 12 v 100 w tır benim sigortaları eritti ilk etapta sonra bu ampülleri taktığın anda ışığı çok dağıtıyor xgenon u hiç deneme fırsatım olmadı ama bahsedilene göre gerçek xgenonlarda yağmurlu ve sisli havalarda fısss oluyormuş ama illaki beyaz olsun diyorsan gerçek xgenon olsun xgenon dediğin olay ise sadece ampülden ibaret değildi balast denen bir parçası daha vardır bende şu an orjinal ampülleri kullanıyorum en iyi ışık bu bence
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
evet servis gözüktüde :)) insallah egzantrik değişmez motor 26000 de

Egzantriğin bu kilometrede değişeceğini sanmıyorum, en az 40 bin gitmesi lazım bence. Neyse servis dönüşü durumu burada anlatırsın artık.:)

Arkadaşlar gümüşe ön cam ve far kepi alim diyorum sizce nasıl olur ve nerde uygun bula bilirim ?

Sahibinden'de birkaç tane buldum sana :)

http://www.sahibinden.com/cbr_600_f...QQ10456060WQQpXQQdisplayitem&keyword=far lens
http://www.sahibinden.com/cbr600f_f...QQ7612517WQQpXQQdisplayitem&keyword=far lensi

muyi ; geçmiş olsun umarım fazla maliyetli bi operasyon olmaz.

jönysf ; camı ben araştırmıştım puig bi de zero gravity var fiyatları da yanlış hatırlamıyosam 1670-190 tl civarı olmalı. hatta dreamdarkın konuyla ilgili bi topiği var ordan en geniş bilgiiyi alırsın bulursam linkini koyarım şimdi. yalnız far kepi dediğin o fotodaki farlara geçirilen bişey mi ? ne işe yarar ? bilgi verirsen sevinirim.

Evet benim topic:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/42692-puig-mi-yoksa-zero-gravity-mi.html

Bildiğim kadarıyla far lensi, farları yolda sıçrayabilecek taşlardan vs. koruma amaçlı olarak kullanılıyor.

arkadaşlar sizin bu H7 dediğiniz, xenon kit mi yoksa beyaz ışık veren ampul mü?
Şu açıdan soruyorum; Ben geçenlerde bizim arabaya philips H serisinden bi beyaz ampul taktırdım (H7 idi heralde tam hatırlamıyorum), Xenon gibi ışık veriyodu iyidi, hoştu ama bi yağmurlu havada veya yağmurdan sonra yerler ıslakken önümü göremiyordum. Tam aydınlatmıyordu önümü. Ben de ampulleri söktürüp, eski orjinallerini taktırdım.
Acaba dediğiniz ampuller benim dediğimse; Sizde de yağmurlu havalarda falan Sorun olmuyor mu önünüzü görmek?

"H7" ampulün soket tipi oluyor aslında tam olarak. Burada bahsedilen de xenon değil, beyaz ışık veren halojen ampul.
Ben de Philips'in Diamond Vision serisi H7 ampullerini kullanıyorum. Maviye çalan beyaz ışık ve 5000K güce sahip. Görüntü gerçekten çok hoş ve aydınlatma da bence yeterli. Yağmurlu havada zaten motor kullanmıyorum ama, beyaz ışığın zenon dahi olsa bu tip hava koşullarında sarı ışığa göre daha yetersiz kaldığı da bir gerçek.

chopperrider öncelikle sağol eagle65 arkadaşım ben denedim h7 ampül aldım taktım motosiklete bizim makinanın orjinali 12v 55 w dır bu satılan beyaz ampüller 12 v 100 w tır benim sigortaları eritti ilk etapta sonra bu ampülleri taktığın anda ışığı çok dağıtıyor xgenon u hiç deneme fırsatım olmadı ama bahsedilene göre gerçek xgenonlarda yağmurlu ve sisli havalarda fısss oluyormuş ama illaki beyaz olsun diyorsan gerçek xgenon olsun xgenon dediğin olay ise sadece ampülden ibaret değildi balast denen bir parçası daha vardır bende şu an orjinal ampülleri kullanıyorum en iyi ışık bu bence

Dostum bu beyaz ampullerin 12V 55W olanları da mevcut, sen orjinal ekipman yerine sanırım pek araştırmadan gidip yanlışlıkla 100W olanından almışsın. Aklında bulunsun.:cat:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
arkadaşlar herkese merhaba.1 buçuk aylık 600f kullanıcısıyım:) motorum şuan 17300km de sizlere bi sorum olacak.daha hiç buji değişmemiş.bujiler kaç km de değiştirilmeli acaba?şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar herkese merhaba.1 buçuk aylık 600f kullanıcısıyım:) motorum şuan 17300km de sizlere bi sorum olacak.daha hiç buji değişmemiş.bujiler kaç km de değiştirilmeli acaba?şimdiden teşekkürler...

Hayırlı olsun.:cat:
Motorun çalışmasından az da olsa belli eder aslında buji kendisini ama, yine de motor üzerindeki bujinin ömrü 15000'e geldiğinde değişmesi sağlıklı olur diye düşünüyorum. Senin değişme zamanın gelmiş de geçmiş yani bence:)

Bu arada, 600F'in orjinal bujisi IMR9C-9H (İridyum) bujidir, aklında olsun.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Hayırlı olsun.:cat:
Motorun çalışmasından az da olsa belli eder aslında buji kendisini ama, yine de motor üzerindeki bujinin ömrü 15000'e geldiğinde değişmesi sağlıklı olur diye düşünüyorum. Senin değişme zamanın gelmiş de geçmiş yani bence:)

Bu arada, 600F'in orjinal bujisi IMR9C-9H (İridyum) bujidir, aklında olsun.

teşekkürlerr...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
System of a down eşliğinde güzel bir video olmuş; egzozunun sesini de beğendim bu arada:cat:
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
arkadaşlar ampule ilgili verdiğiniz bilgi için hepinize çok tşk ederim.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
emir seninlede bir gün video calısması yapalım senin eksozun seside çok iyi...
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
şuan taktırmadım daha taktırınca hemen yazıcam hangisini taktırdığımı. önce uygun vakitte izmire gitmem lazım taktırmak için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst