evet servis gözüktüde) insallah egzantrik değişmez motor 26000 de
Arkadaşlar gümüşe ön cam ve far kepi alim diyorum sizce nasıl olur ve nerde uygun bula bilirim ?
muyi ; geçmiş olsun umarım fazla maliyetli bi operasyon olmaz.
jönysf ; camı ben araştırmıştım puig bi de zero gravity var fiyatları da yanlış hatırlamıyosam 1670-190 tl civarı olmalı. hatta dreamdarkın konuyla ilgili bi topiği var ordan en geniş bilgiiyi alırsın bulursam linkini koyarım şimdi. yalnız far kepi dediğin o fotodaki farlara geçirilen bişey mi ? ne işe yarar ? bilgi verirsen sevinirim.
arkadaşlar sizin bu H7 dediğiniz, xenon kit mi yoksa beyaz ışık veren ampul mü?
Şu açıdan soruyorum; Ben geçenlerde bizim arabaya philips H serisinden bi beyaz ampul taktırdım (H7 idi heralde tam hatırlamıyorum), Xenon gibi ışık veriyodu iyidi, hoştu ama bi yağmurlu havada veya yağmurdan sonra yerler ıslakken önümü göremiyordum. Tam aydınlatmıyordu önümü. Ben de ampulleri söktürüp, eski orjinallerini taktırdım.
Acaba dediğiniz ampuller benim dediğimse; Sizde de yağmurlu havalarda falan Sorun olmuyor mu önünüzü görmek?
chopperrider öncelikle sağol eagle65 arkadaşım ben denedim h7 ampül aldım taktım motosiklete bizim makinanın orjinali 12v 55 w dır bu satılan beyaz ampüller 12 v 100 w tır benim sigortaları eritti ilk etapta sonra bu ampülleri taktığın anda ışığı çok dağıtıyor xgenon u hiç deneme fırsatım olmadı ama bahsedilene göre gerçek xgenonlarda yağmurlu ve sisli havalarda fısss oluyormuş ama illaki beyaz olsun diyorsan gerçek xgenon olsun xgenon dediğin olay ise sadece ampülden ibaret değildi balast denen bir parçası daha vardır bende şu an orjinal ampülleri kullanıyorum en iyi ışık bu bence
arkadaşlar herkese merhaba.1 buçuk aylık 600f kullanıcısıyımmotorum şuan 17300km de sizlere bi sorum olacak.daha hiç buji değişmemiş.bujiler kaç km de değiştirilmeli acaba?şimdiden teşekkürler...
Hayırlı olsun.:cat:
Motorun çalışmasından az da olsa belli eder aslında buji kendisini ama, yine de motor üzerindeki bujinin ömrü 15000'e geldiğinde değişmesi sağlıklı olur diye düşünüyorum. Senin değişme zamanın gelmiş de geçmiş yani bence
Bu arada, 600F'in orjinal bujisi IMR9C-9H (İridyum) bujidir, aklında olsun.
arkadaşlar ampule ilgili verdiğiniz bilgi için hepinize çok tşk ederim.
System of a down eşliğinde güzel bir video olmuş; egzozunun sesini de beğendim bu arada:cat:
Evet, güzel video çekimi olmuş :thumleft:
Artık benimde bir videom varişte karşınızda gümüş ve ben
http://www.izlesene.com/video/amator-honda-cbr-600-f/1021861
video güzel olmuş eline sağlık.