Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
evet ser :)) insallah egzantrik değişmez motor 26000 de

slm benımde 5-6 bın devırlerde egzantrıkten ses gelıo özellıkle 6.viteste.serviste bu sesın normal oldugunu motorun orjınal egzantrık gergı yayı bıraz yumusak o yuzden bu sesı yaptıgı hıc bır sakıncası olmadıgını soyledı.buyuk bı bakıma gırınce bu gergiyi yenı cıkan ve daha dayanıklı bı gergıyle degıstırcek.gıbı bı konusma gectı ustayla usata da bozarak öğrenenlerden değil.
sen yinede bı servısıne gotur için rahat olsun..
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
slm benımde 5-6 bın devırlerde egzantrıkten ses gelıo özellıkle 6.viteste.serviste bu sesın normal oldugunu motorun orjınal egzantrık gergı yayı bıraz yumusak o yuzden bu sesı yaptıgı hıc bır sakıncası olmadıgını soyledı.buyuk bı bakıma gırınce bu gergiyi yenı cıkan ve daha dayanıklı bı gergıyle degıstırcek.gıbı bı konusma gectı ustayla usata da bozarak öğrenenlerden değil.
sen yinede bı servısıne gotur için rahat olsun..

evet duymuştum o gergi yayını.ters çeviriyorlarmış demişlerdi benim su an bulunduğum yerdeki honda servisi biraz küçük daha hiç 600 f e bakmamış onun için bekliyorum su aralar ufak ufak takılıyoruz.
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
evet duymuştum o gergi yayını.ters çeviriyorlarmış demişlerdi benim su an bulunduğum yerdeki honda servisi biraz küçük daha hiç 600 f e bakmamış onun için bekliyorum su aralar ufak ufak takılıyoruz.

servis buyuk bı sorun..iyi usta bulmak zor..
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
Artık benimde bir videom var :) işte karşınızda gümüş ve ben

http://www.izlesene.com/video/amator-honda-cbr-600-f/1021861

dostum çok mükemmel bir video olmuş sanki hollywood dan çıkma bir film sahnesini izlemiş kadar heyecan duydum paylaşımın için teşekkürler adanalısın galiba mersin silifke tarafına gelicek olursan muhakkak beklerim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:52 AM ----------

servis buyuk bı sorun..iyi usta bulmak zor..

evet aynen öyle ben motosikletimin çoğu işlemini kendim yaparım yağ,buji,hava filtresi yağ filtresi debriyaj balatası,fren balataları, bir çok işlemini kendim yaptım ama hep bildiğim çalışmalardı fakat su otomatik gergi işinasıl oluyor bilemedim mesela o otomatik gergiyi yuvasından söksem bir ayar bozulurmu bilemediğim için oraya dokunamıyorum ama böyle giderse kendim söküp ona güzel bir yay uyduracam :))
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
dostum çok mükemmel bir video olmuş sanki hollywood dan çıkma bir film sahnesini izlemiş kadar heyecan duydum paylaşımın için teşekkürler adanalısın galiba mersin silifke tarafına gelicek olursan muhakkak beklerimQUOTE]

teşekkür ederim kankam. Bu cumartesi 11/07/2009 tarihinde mersinde olacam ama silifke ye geçe bilirmiyim bilmiyorum. Teklifin için teşekkür ederim :bounce:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Arkadaşlar mtv 2. taksiti 2006 modeller için ne kadar biliyor musunuz? Benim ruhsatta motorum 899 cc gözüküyor mtv side 117.00 tl çıkıyor sizce normalmi ? Bunu nasıl düzelte bilirim bir bilginiz varmı?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar mtv 2. taksiti 2006 modeller için ne kadar biliyor musunuz? Benim ruhsatta motorum 899 cc gözüküyor mtv side 117.00 tl çıkıyor sizce normalmi ? Bunu nasıl düzelte bilirim bir bilginiz varmı?

Ruhsatın çıktığı, yani motorun dosyasının bulunduğu trafik şubene gidip düzelttirmen gerekiyor.

Normalde bizim 2006 ların vergisi yıllık: 77,50 x 2 = 155 TL
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Ruhsatın çıktığı, yani motorun dosyasının bulunduğu trafik şubene gidip düzelttirmen gerekiyor.

Normalde bizim 2006 ların vergisi yıllık: 77,50 x 2 = 155 TL

evet ah ilk alındığı şehri bula bilsem :) ama trafiktan bir kolaylık yaptılar. Bizim motorların formun başındaki motor bilgileri varya onu a4 kağıdına yazdırdım bir yetkili servisede imza ve kaşe yaptırdım. Trafik kabul etti çok şükür. Trafik pazartesi günü bir kağıt verecekmiş onunla birlikte maliyeye gidip ödiyeceğim vergi bilgilerinide düzeltire bilecekmişim böylelikle vergi ödemem normal olacak :queen: eğer düzeltirmese idim 117.00*2= 234.00 vergi ödiyecektim :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
evet ah ilk alındığı şehri bula bilsem :) ama trafiktan bir kolaylık yaptılar. Bizim motorların formun başındaki motor bilgileri varya onu a4 kağıdına yazdırdım bir yetkili servisede imza ve kaşe yaptırdım. Trafik kabul etti çok şükür. Trafik pazartesi günü bir kağıt verecekmiş onunla birlikte maliyeye gidip ödiyeceğim vergi bilgilerinide düzeltire bilecekmişim böylelikle vergi ödemem normal olacak :queen: eğer düzeltirmese idim 117.00*2= 234.00 vergi ödiyecektim :)

İyi bari halledebilmene sevindim :) Artık motorun künyesi 599cc olarak düzeltiliyor yani heryerde değil mi, bir daha böyle bir sorunla karşılaşmayacaksın, ruhsatı da düzeltiyor musun?
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
İyi bari halledebilmene sevindim :) Artık motorun künyesi 599cc olarak düzeltiliyor yani heryerde değil mi, bir daha böyle bir sorunla karşılaşmayacaksın, ruhsatı da düzeltiyor musun?

evet ruhsattan , trafikdeki dosyadan ve maliyedeki dosyadan. Hepsinden düzeliyor kafam rahat olacak artık :cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arkadaşlar mtv 2. taksiti 2006 modeller için ne kadar biliyor musunuz? Benim ruhsatta motorum 899 cc gözüküyor mtv side 117.00 tl çıkıyor sizce normalmi ? Bunu nasıl düzelte bilirim bir bilginiz varmı?

hiç uğraşmasaydın keşke motoru honda 900 f diye satardın :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bu arada, geçenlerde motora K&N Hava Filtre aldım arkadaşlar.
22,000 km.' dir hala ilk filtresi vardı üzerinde, ciğerleri açıldı resmen yavrucağın.:queen:
Arka balatayı da değiştirdim, o da en az bir 8-10 bin km. gider diye tahmin ediyorum.:cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bu arada, geçenlerde motora K&N Hava Filtre aldım arkadaşlar.
22,000 km.' dir hala ilk filtresi vardı üzerinde, ciğerleri açıldı resmen yavrucağın.:queen:
Arka balatayı da değiştirdim, o da en az bir 8-10 bin km. gider diye tahmin ediyorum.:cat:

Filtreyi değiştirmekte baya gecikmişsin :cyclopsan Arka freni nerdeyse hiç kullanmıyorum, eminim sende çok az kullanıyorsundur, bence daha fazla km yapar. :cat:
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
Bu arada, geçenlerde motora K&N Hava Filtre aldım arkadaşlar.
22,000 km.' dir hala ilk filtresi vardı üzerinde, ciğerleri açıldı resmen yavrucağın.:queen:
Arka balatayı da değiştirdim, o da en az bir 8-10 bin km. gider diye tahmin ediyorum.:cat:


yeni filtren hayırlı olsun

ne kadar nerden aldın bilgi verebilirmisin.

B@$@R
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
dreamdark; kn hayırlı olsun fiyat hakkında bilgi verirsen sevinirim. ben de yağ değişimi yaparken filtreyi temizlemek yerine değiştireyim diyorum.

bu arada arkadaşlar motorun zaman saati nasıl ayarlanıyor yahu ? benim akü 8 amper olduğu için makine fan açtıktan sonra yetmemeye başlıyodu o zaman da saati ve trip bilgisini sıfırlıyodu, o zamanlar da marş da basmıyodu doğal olarak ya yarım saat bekletip akünün kendine gelmesini bekliyodum ya da vurdurup çalıştırıyodum. bugün gittim golden marka 11 amper akü aldım şu an için sorun çözüldü gibi zaten şarjını ölçtüm iyiydi beslemede bi sorun yoktu . tavsiyem 8.5 amperden düşük akü almayın benim aldığım 8 amper anca 2 ay gitti...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
dreamdark; kn hayırlı olsun fiyat hakkında bilgi verirsen sevinirim. ben de yağ değişimi yaparken filtreyi temizlemek yerine değiştireyim diyorum.

bu arada arkadaşlar motorun zaman saati nasıl ayarlanıyor yahu ? benim akü 8 amper olduğu için makine fan açtıktan sonra yetmemeye başlıyodu o zaman da saati ve trip bilgisini sıfırlıyodu, o zamanlar da marş da basmıyodu doğal olarak ya yarım saat bekletip akünün kendine gelmesini bekliyodum ya da vurdurup çalıştırıyodum. bugün gittim golden marka 11 amper akü aldım şu an için sorun çözüldü gibi zaten şarjını ölçtüm iyiydi beslemede bi sorun yoktu . tavsiyem 8.5 amperden düşük akü almayın benim aldığım 8 amper anca 2 ay gitti...

Yeni akün hayırlı olsun, önce iki düğmeye aynı anda basıyorsun,saat yanıp sönmeye başlıyor. sonra altdaki düğmeyle saati ayarlıyorsun, üstedki düğmeye basınca dakika ya geçiyor ve tekrar altdaki düğmeyle bu sefer dakikayı ayarlıyorsun, üstedki düğmeye tekrar basınca saat ayarlanmış olyuyor. Bu kadar basit :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst